U mo misgiu vole carotte, hè nurmale?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
The World of Wayne Thursday  LIVE Stream
Video: The World of Wayne Thursday LIVE Stream

Cuntenutu

I misgi sò pieni di parsunalità è certe volte ponu avè qualchì gustu alimentariu insolitu. Simu cusì abituati à offre li patè cù gustu di pesciu o di carne chì quandu vedemu u nostru gattinu interessatu à un vegetale, cum'è e carote, ci pudemu dumandà.

Ùn ci hè nunda di male in offre qualcosa di diversu per e nostre fighe da manghjà. Tuttavia, hè naturale per noi d'avè un pocu paura, postu chì micca tuttu ciò chì manghjemu hè bonu per u corpu di i nostri cumpagni. Prima di offre qualcosa di novu à u vostru misgiu, verificate sempre s'ellu pò o manghjà o micca è quantu duvete offre, per chì l'eccessu ùn li danneghji micca.

in casu chì vulete sapè chì vole dì chì u ghjattu vole carotte è cumu questu alimentu pò prufittà u vostru picculu amicu, questu articulu di PeritoAnimal vi aiuterà à risponde à alcune di queste dumande.


Chì vole dì per u misgiu di vulè carotte

Forse vi dumandate perchè u vostru misgiu pare cusì eccitatu quandu sbuffa una carota, cum'è s'ellu truvessi piena felicità avvicinendusi à stu tuberu aranciu. U culore accattivante, è ancu l'odore è a tessitura ponu sembrà assai interessanti per a vostra figa, suscitendu curiosità.

Ùn ci hè un significatu chjaru per u to cumpagnu vulete carota, Ma ùn vi ne fate! Hè nurmale chì i misgi, cum'è l'altri animali, sianu interessati à diversi alimenti è si sentinu tentati à pruvà li. Mentre u vostru gattinu sembra avè una passione per e carote, altri ponu semplicemente preferisce ligumi verdi freschi, ùn ci hè nunda di male in questu.

Avà, sì avete paura chì sta verdura danneghi u vostru animale, sappiate chì ùn avete nunda da chì preoccupassi. E carote ùn anu alcuna tossina o ancu sustanzi chì sò dannosi per u corpu di a vostra figa, anzi tuttu u cuntrariu. In più di avè un sapore particulari per via di i zucaroli chì si mischjanu cù cumposti amari è amminicidi liberi, hè pienu di carotenoidi, fibra, vitamina C, K, magnesiu, potassiu, è assai altri nutrienti chì ponu benefiziu a salute di u vostru misgiu.


Siccomu a struttura pò esse abbastanza dura per u vostru animale domesticu à muzzicà, hè cunsigliatu còciri lu per uni pochi di minuti, facilitendu a masticazione è a digerenza. Inoltre, u calore libera nutrienti da stu tuberu, facendu chì u corpu li assorba più faciule.

Benefici di e carote per u corpu di u ghjattu

U vitamina A hè un cumpunente assai impurtante per u mantenimentu di l'organisimu di i felini è pò esse truvatu in e carotte. Hè legatu à a visione, a crescita ossea, a riproduzione, u sviluppu dentale è u mantenimentu di u tessutu epiteliale, pruteggendu l'animali da varie infezioni.

U beta-carotene prisente in sta verdura hè trasfurmatu da u corpu in vitamina A è conservatu. Cum'è i corpi di i gattini ùn ponu micca cunvertisce gran parte di sta sustanza in vitamine, dirige ciò chì produce à a crescita è a riproduzione cellulare, facenduli carotte un ottimu alimentu per cuccioli.


Ci hè parechje altre prestazioni chì u corpu di u to cumpagnu pò uttene da ingerimentu di sta verdura. Cuntrolla:

  • Sollievu di stinzia

A carota funziona cum'è a gran laxativu per l'animali è i nostri gattini domestichi ùn sò micca lasciati fora di stu gruppu. Un cucchiainu di sta verdura grattatu, ancu crudu, pò aiutà l'animali à piglià cura di i so bisogni, aiutendu à riduce a cattiva digestione. Imbulighjate e carotte in a tazza di cibu di a to figa è aspittà ch'ella manghji. Questa cumbinazione pò esse aduprata per pochi ghjorni, finu à chì qualchì miglioramentu sia ottenutu.

  • capelli più sani

Una porzione di 100 g di carota cuntene circa 4,5 mg di beta-carotene. Sta sustanza hè u carotenoide più attivu, trasfurmendu si in vitamina A quandu hè assorbita da u corpu. In u corpu di u nostru gattinu, A vitamina A aiuta à mantene i capelli sani è setosi, lascendu ancu unghie è pelle più sani.

  • Prevenzione di Problemi di Visione

Sapemu chì i misgi anu una vista assai acuta è sò capaci di vede bè ancu quand'elli sò in un ambiente bughju. Tuttavia, ciò chì a maggior parte di noi ùn sapemu hè chì l'aggiunta di carote à a rutina d'alimentazione di un pussy pò aiutà mantene sta supervisione in ghjornu. Ancu se u corpu di i misgi hà a capacità di trasfurmà u beta-carotene in vitamina A, hè in una quantità più bassa di ciò chì l'omu cunverte è, dunque, u corpu di l'animali u dirige per altri scopi, ùn essendu micca utile per trattà e malatie in i misgi ochji. Ancu, l'assenza di alimenti chì cuntenenu beta-carotene in a dieta hè ligata à l'emergenza di prublemi visuale in questi animali, dunque, manghjà carotte pò aiutà à prevene.

  • palle di pelliccia

cibu fibruu sò grandi per stimulà u funziunamentu digestivu i misgi, aiutendu cù i prublemi cumuni cum'è a furmazione di palline. Offre un pocu di carote bollite o grattate à u vostru misgiu ogni tantu pò impedisce stu prublema eliminendu i peli in u banchittone, impediscendu l'accumulazione in l'intestini.

  • Longa vita è salute

Una dieta ricca in carotenoidi aiuta à mantene un sistema immune più sano, migliurendu a qualità di vita è a longevità. Questu hè veru per noi umani è ancu per animali cum'è i misgi è i cani. U Beta-carotene hè una cumpunente di e carotte, chì, cum'è avemu digià spiegatu, hè provitamina A. Sta sustanza hè ancu un antioxidante liposolubile, aiutendu à cuntrolla una molecula capace di causà danni cellulari, Mantenendu u corpu di u nostru gattinu in forma.

  • Dieta sana

E carotte sò ancu cunnisciute per u so odore vistosu è u gustu dolce ch'elli danu à u palatu. Per questa stessa ragione, devenu esse servite parsimoniu à l'animali. Tuttavia, u glucosiu cuntenutu in questu tuberu hè di solitu metabolizatu è trasformatu in energia più rapidamente, rendendu una opzione sana per furnisce nutrienti per i misgi chì sò obesi, per esempiu. sò dinò indicatu in casi di sovrappesu è di diabete perchè hè un vegetale fibruu, chì aiuta à cuntrullà u zuccherinu in sangue, è offre ancu menu calorie.

Cumu intruduce un novu alimentu à a dieta di u ghjattu

Aghjunghje un novu alimentu à a rutina di un animale hè sempre una sfida. In u casu di e verdure, hè nurmale chì avemu dubbi nantu à u megliu modu per preparalli in modu chì mantenenu u so valore nutrizionale è, à u listessu tempu, restanu attraenti, rendendu l'animale faciule da masticà è digerisce.

Ci hè ancu a paura chì l'animali ùn sia micca interessatu da u novu alimentu o finiscinu per ùn piace u gustu. Questu hè un risicu chì ùn pudemu micca sempre evità, dopu tuttu, ogni animale hà e so preferenze, ma ci sò qualchi suggerimenti chì ponu aiutà à suscità l'interessu di u vostru cumpagnu.

In u casu di e carote, si consiglia di voi lavate prima è poi fate coce per rende li più dolce. I misgi ùn anu micca denti duri cum'è i cunigliuli, è u tuberu crudu è rottu ùn pò micca esse una bona idea.

Pudete ancu sceglie grattelu è mischjà lu in l'alimentu di a to figa. Tuttavia, ùn vi scurdate chì e verdure vanu male prestu è ùn ponu stà in a pignatta tutta a ghjurnata, à dispusizione di l'animali! L'ideale hè stabilisce un tempu fissu per offre stu tippu di manghjà per chì u misgiu sappia quandu manghjà è pudete cacciallu da a pignatta s'ellu hè statu troppu longu.

offre à carota cotta in picculi pezzi, cum'è stuzzichini, hè ancu un modu per stimulà u felinu cù rinforzi pusitivi, assimilendu l'alimentu cum'è una delizia.Se u vostru misgiu ùn vole micca manghjà e verdure o l'alimentu, u nostru articulu intitulatu Perchè u mo misgiu ùn vole micca manghjà pò esse utile.

Vede ancu u nostru articulu di frutti è ligumi pruibiti per i misgi.

Se vulete leghje più articuli simili à U mo misgiu vole carotte, hè nurmale?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Dieti in Casa.