Mastinu di i Pirenei

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
MASTINO DEI PIRENEI trailer documentario
Video: MASTINO DEI PIRENEI trailer documentario

Cuntenutu

O Mastinu di i Pirenei hè un cane chì ghjunghje à una dimensione considerableu è, per via di questu, pò esse imponente. Tuttavia, bisogna sapè chì, in realtà, hè un cane protettivu, affabile è sensibile, dunque hè senza dubbitu una razza particularmente amata da quelli chì anu avutu a furtuna di campà cù unu di sti grandi cani di muntagna. Parlemu di cani chì tradiziunalmente sò pastori è guardiani, è dapoi seculi anu prutettu e bande di u nordu di a Spagna da parechji periculi. Avà sò diventati pupulari è li pudemu truvà in parechje altre regioni cum'è cani di cumpagnu.

In questu fogliu PeritoAnimal, parleremu in dettagliu di sta razza cun un core grande, è hè per quessa chì vi spiegheremu tuttu nantu à u Mastinu di i Pirenei: a vostra persunalità, caratteristiche, educazione è salute, frà altri. Inoltre, se state considerendu l'opzione di aduttà unu di questi cani, sapè di più nantu à elli hè di primura per assicurà una bona misura, leghjite puru!


Surghjente
  • Europa
  • Spagna
Caratteristiche fisiche
  • Rusticu
  • musculu
  • furnitu
Caratteru
  • Timida
  • assai fidu
  • Tranquillu
Ideale per
  • Case
  • Pastore
  • Surveglianza
Raccomandazioni
  • imbrancà
tipu di pelu
  • Longu
  • Liscia
  • grossu

Origine di u Mastinu di i Pirenei

Cum'è u so nome indica, sta razza hè uriginariu di i Pirenei, specificamente da i Pirinei Aragunesi. Tradizionalmente, u Mastinu di i Pirenei era adupratu per curà e bande bovine in i viaghji chì i pastori transumani facianu. eranu grandi guardiani di e so bande, prutegenduli di lupi, orsi è ladri. Si crede chì sò ghjunti in u nostru paese parechji seculi fà, è anu fattu per mezu di marinari di u Mediterraniu. E so origini genetiche mostranu ch'elli venenu da croci trà cani di muntagna è Mastini spagnoli.


Durante i periodi di difficoltà è scarsità causati da Guerra Civile Spagnola (è u so cunsequente periodu di dopu guerra), a razza hè stata gravamente handicapata postu chì, per via di e so grande prupurzione, era difficiule di tene sti cuccioli, ghjè per quessa chì u Mastinu di i Pirenei hà subitu una calata nutevule durante stu tempu. In u 1977, u Pirenei Spagnoli Mastiff Club, chì hà per scopu di ricuperà sta razza da pudè ritruvà u rolu ch'ellu si merita. Grazie à stu travagliu, oghje a razza hè cunnisciuta internaziunale.

Caratteristiche di u Mastinu di i Pirenei

U Mastiffu di i Pirenei hè cunsideratu cum'è una razza di dimensioni tamante. Mentri e femine ponu pisà trà 55 è 77 kg, i masci ponu ghjunghje à massimu di 100 kg, è ancu una altezza à u garrese trà 72 è 77 cm. U so corpu hè compattu è musculatu, cù membri forti è robusti, chì ponu ingannà à pensà chì sò cani goffi è lenti chì camminanu, ma nunda hè più luntanu da a realtà, perchè sia l'agilità sia a coordinazione di u Mastinu di i Pirenei sò veramente stupenti. Una caratteristica particulare hè chì parechji esemplari tendenu à avè speroni in i so pedi, in particulare in e so zampe di daretu.


A so testa hè grande, allungata è d'aspettu solidu, u so musu hè dirittu è triangulare, finisce in un nasu spiccatu è voluminosu, di solitu neru. L'ochji sò amandulati, micca troppu grandi, sò sprissivu è nocciole. L'arechje sò di forma triangulare, sò di taglia media è pendenu finu à e guance. Longu 7 à 8 centimetri, o un pocu di più nantu à certe parte di u corpu, cum'è u collu o a panza. Stu pelu hè densu è densu, chì prutege l'animali da u fretu tipicu di e zone muntagnose da chì venenu.

Personalità Mastiff Pireneu

E caratteristiche più notevuli di i cuccioli Mastiff di i Pirenei sò probabilmente di i soi. nubiltà è lealtà. In listessu modu, per via di a selezzione di razza, sò ancu cani particularmente fideli, curaghjosi è prutettori. In fattu, hè impurtante di socializà u cucciolu prontamente per evità di sviluppà una personalità eccessivamente territoriale per via di u so passatu cum'è cane di guardia è pastore. A socializazione hè ancu impurtante affinchì si possinu riferisce positivamente à tutti i tipi di persone è animali, oltre à esse in ambienti diversi.

Tuttavia, parlemu ancu di un cane calmu, rilassatu è sicuru di sè. Hè assai fiduciale, soprattuttu cù i so membri di a famiglia, chì seguiterà, malgradu a so attitudine relativamente indipendente. Tuttavia, deve esse nutatu chì, per via di a so grande dimensione, ùn cuntrollanu micca sempre bè e so forze, cusì ci vole à fà casu à stu riguardu.

Cura di u Mastinu di i Pirenei

I Mastini sò cani chì, cù un mantellu assai longu, bisognu di spazzolatura frequente, essendu cunsigliatu di fà lu ogni ghjornu. Spazzulalli impedisce chì a sporcizia s'accumule nantu à u vostru corpu è ancu nantu à a casa da diventà pelosa, ma rende ancu più faciule a rilevazione di pussibili pulci è / o parassiti di tick prima, soprattuttu se u cane hà accessu à e zone boscose è à i prati. Hè ancu cunsigliatu di dà un bagnu mensile per mantene a pelliccia pulita è dolce, aduprendu sempre prudutti specifici per i cani, mai per usu umanu.

In quantu à l'alimentu, deve esse cumpletu è equilibratu, altrimente, postu chì sò sopratuttu animali golosi, ponu sviluppà sovrappesu è obesità. In a vostra rutina, u ghjochi, O eserciziu è stimulazione mentale.

Educazione di u Mastiffu di i Pirenei

L'educazione è a furmazione di u Mastiffu di i Pirenei devenu cumincià prestu. Cumu l'avemu dettu, durante a tappa di u cucciolu, serà cunveniente di socializzallu cun tutti i generi di persone, animali è ambienti. Più tardi, duvete cumincià à travaglià nantu à i cumandamenti di basa di u cane, chì includenu pusà, stà zittu, stendesi, è ancu di più. Hè di primura ch'elli amparino à ubbidì per risponde adeguatamente è cusì chì i so pruprietari possanu avè bon cuntrollu nantu à u cane. Aduprate sempre un rinfurzamentu pusitivu, cumprese i premii alimentarii à l'iniziu, chì seranu gradualmente rimpiazzati da petting è rinforzi verbali. Ùn avete mai aduprà a punizione cù questu cane, chì u risicu di sviluppà un cumpurtamentu indesideratu hè altu.

Una volta stabilita l'ubbidienza di basa, continuerete à stimulà a mente di u cane cù esercizii, attività, attività o abilità canine. Questu hè assai pusitivu per a vostra mente è impedisce u sviluppu di u sindrome di disfunzione cognitiva, una spezia di "cane Alzheimer". Tuttavia, per via di a so grande dimensione è di a so forza fisica, serà di primura circà un etologu, un educatore o un addestratore di cani in casu di qualchì prublema di cumpurtamentu, soprattuttu s'ellu si tratta di un cumpurtamentu ligatu à i zitelli, à e persone o à altri animali.

Salute di i Pirinei Mastinu

U Mastiffu di i Pirenei hè, cum'è altre razze canine, suscettibile à soffre di varii prublemi di salute ereditarii. U più cumunu hè probabilmente a displasia di l'anca, una cundizione chì impedisce à u femore di adattassi currettamente à l'ossu di a pelvis. Questu causa assai dolore in l'individuu affettatu è ancu difficoltà à camminà. Eppuru, a displasia di u codu hè ancu frequente. Altri disordini chì anu una incidenza alta in sta razza sò:

  • Sindrome di Wobbler
  • disordini di coagulazione
  • Surdità
  • ectropion
  • entropione
  • osteocondrodysplasia
  • disfunzione piastrinica
  • Displasia di valvula tricuspidale
  • Ipoplasia di u nervu otticu

Per prevene u più pussibule è rilevà prontamente qualsiasi di i prublemi di salute sopra menzionati, serà essenziale andate à u veterinariu ogni 6 o 12 mesi è fà una revisione generale. Duvete seguità strettamente u calendariu di vaccinazione di u cucciolu è a parassita periodica. L'aspettativa di vita di u Mastiffu di i Pirenei hè corta, permanente trà 8 è 12 anni.