Profil psicologicu di e persone chì maltrattanu l'animali

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Profil psicologicu di e persone chì maltrattanu l'animali - Animali
Profil psicologicu di e persone chì maltrattanu l'animali - Animali

Cuntenutu

A crudeltà hè una caratteristica prisente in parechji umani è, in certe situazioni, pò esse riflessa in u modu di trattà l'animali. Malgradu esse assai tristi è frustranti, u maltrattamentu di l'animali hè sempre vivu in a nostra sucietà è i casi sò abbastanza recurrenti.

Quandu pensemu à a viulenza contr'à l'animali, vene subitu à mente a maghjina di una persona chì culpisce o urla à u so animale domesticu, senza nisun sintimu o scrupulu ... Ma cumu hè esattamente u prufilu psicologicu di e persone chì maltrattanu l'animali? In questu articulu di PeritoAnimal, descriveremu u prufilu di un aggressore è cusì, puderete identificà stu tippu di persona è impedisce di continuà à esercità viulenza contr'à l'animali.


Viulenza contr'à l'animali

Prima, hè necessariu definisce ciò chì u viulenza contr'à l'animali. Hè carattarizatu da una attitudine intenzionale di crudeltà, di viulenza o d'abbandonu di un animale, ch'ellu sia salvaticu, casanu o vagabondu.

Ancu se a maiò parte di a ghjente cundanna apertamente stu tipu d'attitudine, ci sò ancu assai modi per maltrattamentu di l'animali, per esempiu: u statu induve l'animali domestici sò allevati è poi venduti à prezzi assurdi in certi magazini o a pratica di a corrida chì esiste sempre in Spagna. Tuttavia, à pocu à pocu, a nostra sucietà avanza è alcune di ste pratiche sò lasciate daretu.

Cumu hè una persona chì maltratta l'animali? E persone chì maltrattanu l'animali sò psicopatichi? In u prossimu tema faremu un prufilu psicologicu per risolve alcuni di questi dubbi.


Aggressore animale: tratti di personalità

a personalità di un aggressore

Parechji circadori anu pruvatu à circà tratti di personalità chì sò caratteristici di stu tippu di persona, ancu sapendu chì ci sò diverse culture è regioni in cui l'abusu d'animali hè normalizatu, sò state trovate e seguenti caratteristiche psiculugiche cumuni:

  • Aggressività: una persona aggressiva hà una tendenza naturale à risponde cù a viulenza à i stimuli chì u circondanu, in questu casu, se a persona sente rabbia o frustrazione versu un animale, ùn penserà micca duie volte prima di reagisce aggressivamente.
  • Impulsività: esse impulsivu significa micca pensà duie volte prima di reagisce, questu implica liberà a rabbia senza riflette à e cunsequenze, ùn importa micca se ferite o micca l'altru esse.
  • Poca intelligenza emotiva: a mancanza di intelligenza emotiva hè unu di i tratti più caratteristici di un aggressore animale. Questa caratteristica definisce a capacità di ùn esse capace di sente empatia o d'identificassi cù u statu emotivu di l'altri. Se una persona ùn hè micca capace di esse empatica cun un animale, guasgi cuntrullerà e so azzioni per evità di ferì lu.
  • Bisognu di putenza: in parechje situazioni, a viulenza hè aduprata per mantene una situazione di putere. Quandu un animale ùn ubbidisce micca, l'agressore serà violentu per uttene u so scopu.
  • Egoisimu: quandu una persona pensa solu à u so propiu benefiziu, pò impegnassi in atti di crudeltà cù u solu scopu di uttene qualcosa. Per questa ragione, un aggressore avrà una forte tendenza à l'autocentricità.
  • Challenger: e persone chì anu attitudini contr'à e leggi è sentenu qualchì eccitazione quandu rompenu e regule ponu sviluppà un comportamentu aggressivu, perchè ignoranu e regule è sfidanu costantemente u benessere di l'altri esseri intornu à elli.

E persone chì maltrattanu l'animali sò psicopatichi?

Hè pussibule chì u prufilu psicologicu di un aggressore animale sia ligatu à qualchì malattia psiculogica. E patologie influenzanu gravemente a capacità di sente è di razionalizà, è ponu truvà qualchì disordine di personalità chì inducenu l'abusu di l'animali.


Un psicopatu hè una persona chì hà parechje difficultà per capisce a sofferenza di l'altri. è se un attu viulente contr'à l'altru li face qualchì benefiziu (per esempiu, allevendu u stress di una gattiva ghjurnata colpendu un animale), ùn penserà micca duie volte à fà la. Hè per quessa chì parechji psicopatichi maltrattanu l'animali, tuttavia micca tutti i maltrattatori d'animali sò psicopatichi.

Ancu sapendu chì i disordini mentali ponu purtà à atti viulenti, u maltrattamentu di l'animali hè un fenomenu influenzatu da parechji fattori: suciali, emotivi, ambientali ... Per esempiu, se una famiglia insegna à un zitellu chì, se un cane hè disubbidiente, hè necessariu per colpiallu, quandu u cane hè disubbidiente cun ellu, u zitellu hè prubabile di colpiallu, ripruducendu ciò ch'ellu hà amparatu da stu cane o da altri animali cù i quali hà cuntattu.

Hè impurtante di esse cuscenti di i zitelli chì maltrattanu l'animali o i so animali domestici, chì sta attitudine pò induce altri tippi di cumpurtamentu aggressivu. Mentre pò esse cunsideratu un tipu di "sfruttamentu" o cunnosce i limiti di tolleranza di l'animali, pò ancu palisà una prima forma di abusu chì serve da signale per futura aggressione fisica. Un zitellu chì maltratta l'animali deve visità un psicologu, perchè ci ponu esse altri fattori chì causanu stu cumpurtamentu. Hè di primura identificà li per evità un comportamentu aggressivu chì puderebbe mette in periculu a vita di l'animali.

Chì succede à e persone chì maltrattanu l'animali?

Se avete rilevatu qualsiasi situazione di maltrattamentu di l'animali, a prima cosa da fà hè di prutege l'animali per evità ulteriori cunsequenze. Pudete signalà u maltrattamentu di l'animali à l'autorità o dumandà à l'agressore di prutege l'animali per voi o per terze parti. Una volta chì questu hè prutettu, hè necessariu di inizià una intervenzione destinata à l'agressore, per quessa, u primu passu hè di segnalà legalmente a situazione per chì una squadra di prufessiunali possa regulà a situazione.

Stu tippu di azzioni o interventi serà basatu annantu à a rieducazione di a persona violenta è u cuntrollu di u comportamentu di a violenza è di l'agressione. Pudemu avvicinà u maltrattamentu di l'animali in dui modi:

  • Punizione: ch'ella sia una multa o un sughjornu in prigiò, una punizione per una situazione duverebbe esse l'opzione a più chjara. In fatti, ci sò e lege chì puniscenu u maltrattamentu di l'animali.
  • Strategia psicologica: una volta chì l'individuu hè statu punitu, u prucessu di rieducazione pò principià per impedì lu di fà male dinò à un animale. Sta strategia si basa annantu à sviluppà l'empatia è i modi per incanalà a rabbia.

Maltrattamentu di l'animali: DICI NO!

Cum'è l'accennatu in tuttu questu articulu, u maltrattamentu di l'animali hè di responsabilità di tutti. Questu significa chì ùn ci hè micca solu una cumpunente psicologica chì determina azzioni viulenti. Pudemu tutti prevene è evità, in una certa misura, u maltrattamentu di l'animali.

Se state pensendu à cambià qualcosa, duvete denunzià publicamente e situazioni d'agressione, evità di participà à eventi chì sfruttanu l'animali è amparà un pocu nantu à cumu trattà currettamente tutti l'animali.