Cuntenutu
- Cosa hè a gastroenterite?
- u dighjunu
- Rimedi naturali per gastroenterite in cani
- Altri cunsiglii per u trattamentu naturale di a gastroenterite canina
I cani sò suscettibili à diversi tipi di malatie chì sò abbastanza cumuni in noi umani. In certe occasioni, ste malatie ùn sò micca gravi è sò solu una risposta di l'organisimu chì prova à affruntà una certa situazione per mezu di e so proprie risorse curative.
Per chì un tutore nuti ste reazzione in u corpu di u so megliu amicu pelutu, hè di primura campà cun ellu, osservendu u so cumpurtamentu è cunnuscendulu bè, da pudè determinà quelli segni chì mostranu chì qualcosa ùn va micca bè.
Se preferite trattà questi casi in modu naturale, in questu articulu di u Spertu Animale, vi mostremu u rimedii naturali per gastroenterite in cani. Bona lettura.
Cosa hè a gastroenterite?
A gastroenterite canina hè una malattia lieve a menu chì ùn si complichi. Hè carattarizatu da un statu infiammatoriu chì affetta sia u stomacu sia l'intestinu è pò causà vomitu è diarrea.
In a maiò parte di l'occasioni, a gastroenterite segue a reazzione d'urganisimu chì prova pulisce u sistema digestivu, sia per via di cibu in cundizione povera o per via di un patogenu. Cusì, in parechji casi i sintomi spariscenu senza chì alcunu tipu di medicamentu sia necessariu.
Propiu perchè a gastroenterite hè in realtà un meccanismu di difesa, hè impurtante di sustene u cane offrenduli mezi naturali piuttostu chè trattamenti farmacologichi cum'è rimedii casani per a gastroenterite. Tuttavia, sapemu chì sti medicamenti ponu esse estremamente necessariu in casi severi.
u dighjunu
L'animali sò assai istintivi è precisamente a preservazione di i so intestini hà una grande "saviezza". Per questa ragione, di fronte à una malatia, l'animale ferma di solitu à manghjà cusì chì tutta l'energia di l'organismu pò esse diretta à u prucessu digestivu.
D'altra parte, alcuni animali domestici abituati à a facilità di a vita domestica sò veri glutoni è ùn smettenu di manghjà nunda, ancu s'elli sò malati.
In questu casu, u pruprietariu deve applicà a 24-ora periodu di digiunu, chì ovviamente si riferisce à a privazione di l'alimentu ma micca à l'idratazione.
Durante questu periodu u cucciolu duveria avè acqua o, megliu ancu, un seru di reidratazione orale casanu.
U digiunu cuntrullatu per 24 ore permette à u sistema digestivu di schjarisce si più faciule è di circà naturalmente una recuperazione più rapida da gastroenterite, cusì u digiunu pò esse cunsideratu una misura impurtante o ancu un tipu di rimediu casanu per a gastroenterite.
Tuttavia, parechji esperti anu messu in discussione l'efficacità di u digiunu per u trattamentu di gastroenterite, dichjarendu chì u periodu di privazione di alimenti ùn pò micca esse prolungatu per assai. Dunque, cum'è parlemu sempre di PeritoAnimal, hè impurtante parlà cun un veterinariu in queste situazioni.
Rimedi naturali per gastroenterite in cani
In più di l'impurtanza di u dighjunu è recuperazione graduale da l'alimentu normale dopu à u periodu di fame, avete altri rimedi naturali chì sò assai utili per alleviare i sintomi associati à a gastroenterite canina.
- Agliu: a tossicità di l'agliu in i cani hè stata assai discututa è ciò chì hè sicuru hè chì a quantità hè u secretu. Quandu u cane principia à ricuperà u so alimentu nurmale, tagliate un dente d'agliu ogni ghjornu è mette in u so cibu. L'agliu hè assai antibattericu è permetterà à u sistema digestivu di luttà in modu efficace contr'à una pussibile infezzione. Per questa ragione, l'agliu hè cunsideratu un rimediu casanu per l'infezzione intestinale di un cane.
- pruibiotichi: i probiotici sò prudutti chì cuntenenu ceppi di batteri prisenti in a flora intestinale chì sò benefichi per u corpu. Per questa ragione, hè assai impurtante chì cumprate un probioticu specificu per i cani. Stu pruduttu aiuterà à alleviare i sintomi è à migliurà e difese intestinali.
- Nux Vomica o Nux Vomica: Nux Vomica hè un rimediu omeopaticu ampiamente adupratu per e malatie gastrointestinali. In questu casu aduprà una diluzione 7CH, vale à dì, duverete diluisce 3 grani in 5 ml d'acqua. Amministrazione urale cù una siringa in plastica. Se cumprate a soluzione pronta, duvete seguità a raccomandazione prescritta, chì hè di solitu 3 volte à ghjornu, cù dosi chì varienu secondu a dimensione di u cane. Ci sò opzioni cù sprinkles o gocce.
Altri cunsiglii per u trattamentu naturale di a gastroenterite canina
Se u vostru animale domesticu hà gastroenterite è vulete trattà naturalmente, duvete fà in modu responsabile è cun l'accunsentu di un veterinariu. Tù i seguenti cunsiglii aiutanu à migliurà a salute di u vostru cane:
- Se a gastroenterite ùn migliora micca in 36 ore, duvete purtà lu immediatamente à u veterinariu.
- Se u cane hà frebba, letargia o debule in i so muvimenti, l'assistenza veterinaria serà essenziale
- Dopu à u periodu di digiunu, u cucciolu duverebbe riturnà à pocu à pocu à u so cibu abituale, cuminciendu prima cù una dieta dolce
- In nessuna circustanza duvete medicà u vostru cane cù droghe appruvate per l'usu umanu, ancu s'elli travaglianu per voi in casi di gastroenterite, chì a so fisiologia hè completamente diversa.
Avà chì cunniscite alcune opzioni di rimediu casanu per l'infezzione intestinale di u cane, o ancu cunnisciuta cum'è gastroenterite canina, hè impurtante sapè chì alimenti sò pruibiti per i cani. In questu video elencu quelli chì sò tossici per i nostri amici peluti:
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.
Se vulete leghje più articuli simili à Rimedi naturali per gastroenterite in cani, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi Intestinali.