Yaw aviari: trattamentu, sintomi è contagione

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Yaw aviari: trattamentu, sintomi è contagione - Animali
Yaw aviari: trattamentu, sintomi è contagione - Animali

Cuntenutu

Yaws Avian hè un malatia cumuna in i pollastri cum'è e ghjalline o i tacchini, ma a verità hè chì pò influenzà ancu altre spezie. Mentre hè generalmente pussibule di ricuperà l'animali, i casi più gravi sò spessu fatali. Da quì l'impurtanza di cunnosce, identificà è prevene sta malatia di quale parleremu in questu articulu di PeritoAnimal. Fighjeremu i sintomi, u trattamentu è a prevenzione di sta malattia mundiale.

Se site cun polli o altri acelli è avete identificatu ferite suspettose in elli, leghjite per sapè se questu hè u casu. Amparate à identificà u sintomi di pianura è cunnosce u trattamentu.


Manca aviaria in galline: sintomi

Hè un malatie virali chì affetta a pelle è e vie aeree, essendu una di e malatie più cumune in i ghjaddini. A causa hè u virus varicella avium, appartenendu à a famiglia Poxviridae, assai resistente à e cundizioni ambientali. Hè capace di sopravvivere in l'ambiente per parechji mesi, in particulare à basse temperature. U periodu d'incubazione per i piani varieghja da 1 à 10 ghjorni è u virus pò esse trasmessu per cuntattu direttu o da qualsiasi oggettu contaminatu.

L'acelli infettati ponu trasmette a malatia senza nutà alcunu sintumu. Tuttavia, quandu si verificanu segni clinichi, includenu u apparizione di lesioni biancastru, simile à e vesciche, situate soprattuttu nantu à a paglia di rugiada o, in casi più gravi, nantu à e gambe o ancu u restu di u corpu. Cù u tempu, queste vesciche si trasformanu eventualmente in croste chì piglianu circa trè settimane per guarì è cadere. Puderanu lascià una cicatrice. A cresta, a faccia, l'ochji o e parti senza piume ponu gonfià cum'è una parte di i sintomi di i piani in i pollastri è qualsiasi altri acelli.


Sta cundizione dermatologica hè a più frequente, ma micca a sola. In certi acelli, e lesioni di virus influenzanu a bocca è a gola, cù secrezioni oculari è nasali è prublemi respiratorii chì pò esse abbastanza severu da tumbà l'animale. Queste sò e duie manifestazioni pussibili di a malatia, a seconda essendu a più periculosa. Puderanu cumparisce simultaneamente o indipindente.

I piani aviani ponu accade à ogni mumentu in a vita di l'acelli, ma hè più frequente trà trè è cinque mesi divinità. Altri sintomi di u tassu sò letargia, perdita d'appetitu, perdita di pesu, diarrea, crescita lenta è riduzzione di a pruduzzione d'ove.

Specie affettata da i piani

Sta malatia hè più cumunu in l'acelli chì ponenu. Cusì, hè più cumunu di rilevà i piani aviani in i tacchini, i pollastri o i pollastri, ancu s'elli ponu esse sfarenti ceppi, a stessa ceppa chì provoca i piani aviani in canari o culombi. Dunque, u quadru clinicu pò mustrà alcune differenze secondu a spezia in relazione à ciò chì discrivimu.


Cume curà i piani

U diagnosticu di sta malattia hè ottenutu per mezu di l'osservazione di u quadru clinicu è pò esse cunfirmatu rilevendu u virus in un campione pigliatu da e lesioni. Sì l'acellu vive cun l'altri, hè cunveniente per separallu è pulisce cumpletamente l'ambiente, chì a malattia hè estremamente contagiosa.

Trà u medicinali aduprati per trattà i piani aviani, u veterinariu pò prescrive disinfettanti per e ferite di a pelle, chì pò esse applicata direttamente à e lesioni o in acqua. Vitamine cume A ponu esse ancu indicate è migliuranu a cundizione di a pelle. E secrezioni ponu esse pulite cù salina.

Siccomu hè un virus, in principiu, l'antibiotici contr'à i piani ùn saranu micca necessarii, ma a presenza di sta malattia implica danni chì favuriranu a proliferazione di batteri, chì complica i sintomi è, dunque, u antibiotici sò cunsigliati secondu criteri veterinarii. Antifungali ponu ancu esse cunsiderati per a stessa ragione. I piani aviani ponu esse guariti, ma l'acelli recuperati rimarranu purtatori di u virus, allora duvete aduprà precauzioni estreme se, in ogni momentu, vulete introduce un novu acellu in casa.

Per amparà di più nantu à i pollastri, fighjate u nostru articulu nantu à quantu dura un pollu.

Vaccinu à u tassu aviaru

Ci hè un vaccinu contr'à i piani chì hè puntura di l'ala applicata è pò aiutà à evità lu. U veterinariu pò informà vi di u calendariu di amministrazione più adattu à u vostru casu. Hè ancu utile à mantene l'acelli in boni cundizioni igienichi, in un ambiente adattatu è ben alimentatu. Cù tuttu què, u vostru sistema immunitariu hè più propensu à esse più forte è prevene o minimizza ogni malattia.

D'altra parte, a distribuzione di virus hè stata associata à a presenza di zanzare è di parassiti chì alimentanu u sangue. Dunque, per prevene a malatia, a populazione di questi animali deve esse ancu cuntrullata, se hè pussibule.

Trattamentu in casa per i piani

Cum'è cù qualsiasi altra malattia, duvete sempre seguità prima l'istruzzioni di u vostru veterinariu, ma pudemu raccomandà alcune erbe chì aiutanu à migliorà u statu immunitariu di l'uccellu in modu da pudè trattà megliu sta malattia. Queste erbe sò raccomandate per i pollastri, allora avete bisognu di cunsultà u vostru specialistu nantu à a so applicazione à altri acelli. Tù rimedi casalinghi più efficaci per i piani sò i seguenti:

  • Astragalu: aumenta u sistema immunitariu, hè antibattericu, antivirale è antiinflamatori;
  • Timu: aiuta u sistema respiratoriu è alleva e infezioni;
  • Origanu: hè un antibioticu naturale è favurisce ancu e vie aeree;
  • Agliu: stimulante di u sistema immune è antibattericu. Hà ancu un effettu anticoagulante, allora ùn supere micca a dose. Pò esse amministratu una o duie volte à settimana;
  • Echinacea: un altru stimulante di u sistema immune. Hè ancu benefiziu per u sistema respiratoriu è agisce contr'à i funghi è i batteri;
  • Alga: sò capaci di stimulà u sistema immune;
  • Farina di pesciu: migliurà l'aspettu di a pelle.

E erbe ponu esse offerte seccu, frescu o cum'è infusione. Per u trattamentu di e ferite, l'oliu di coccu pò esse adupratu, chì hà proprietà antibatteriche è allevia u disagiu di a pelle ferita, mantenendu l'idratazione. U mele hè un altru pruduttu naturale cù effetti benefichi nantu à e ferite.

I piani di u pollame infectanu l'omu?

Ancu se i virulosi si trovanu ancu per causà a varicella in l'omu, ùn ci hè evidenza per dimustrà chì u virus chì malata l'acelli hè capace di infettà e persone. Dunque, duvemu dirige precauzioni per evità a trasmissione trà l'acelli.

Vede ancu u nostru articulu nantu à a bronchite infettiva in i ghjallini.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Yaw aviari: trattamentu, sintomi è contagione, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Malatie Infettive.