Belier

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
♈Des révélations et une mise en lumière ! Bélier - Juillet 2022
Video: ♈Des révélations et une mise en lumière ! Bélier - Juillet 2022

Cuntenutu

O bunny belier hà una vasta gamma di nomi cum'è Mini Lop o u cunigliulu à orecchie cadute, postu chì e so orecchie cadute u facenu spiccà cum'è un esemplariu unicu è distintu. u so nome scientificu hè Oryctolagus cuniculus.

Ci hè duie teorie nantu à l'urigine di stu cunigliulu. Certi dicenu chì sò discendenti di cuniglii di Fiandre, mentre chì altri indicanu una origine francese menzionata in i libri di allevu di cunigliuli di u 19u seculu.

Surghjente
  • Europa
  • Francia

aspettu fisicu

U cunigliulu Belier hà una testa larga è voluminosa, famosa per e so orecchie longhe chì falanu da i dui lati. In principiu di vita, l'arechje sò erette, falendu pianu pianu chì u cunigliulu cresce. Hè un cunigliulu di taglia media, chì pesa trà 5 è 7 kg.


In più di esse un pocu più chjuche, e femine anu guance chì ùn esistenu micca in u casu di i masci.

Pudemu truvà cunigliuli in una larga gamma di culori cumpresi bianchi, grisgi o marroni, per esempiu. Inoltre, è sicondu u paese di creazione, ponu avè caratteristiche fisiche leggermente diverse, cumpunendu cusì vari tippi di cunigliulu Belier:

  • Belier francese - Si distingue per u so pesu è a so durata è e so arechje sò specialmente grandi.
  • Belier Inglês - L'arechje di sta ceppa Belier sò assai grandi in proporzione à u so corpu, misurendu trà 55 è 64 cm.
  • Belier Olandese - Hè abbastanza chjucu è generalmente ùn supera micca 2 kg.
  • Belier o German Lop - Un pocu più grande di l'Olandese Belier, ancu s'ellu hè un picculu cunigliulu.
  • Belier o Kashmir Lop - U so pelu hè particularmente dolce è un pocu longu.
  • Belier o Lion Lop - Moltu pelutu è esoticu.

Cumportamentu

Si parla di solitu di un lagomorfu dolce è tranquillu. A differenza di altre razze di cunigliuli, questu hè un esemplariu particularmente dolce è dolce. Hè adattatu per e case induve ci hè armunia è tranquillità, chì u cunigliulu Belier ama u riposu è u cunfortu, ancu in un appartamentu o una casa.


Sì avete altri animali domestici in casa vostra, fate una attenzione particulare per evità cunflitti. Pudete pruvà à prumove un bonu ambiente è, per quessa, pudete truvà articuli nantu à a coesistenza di misgi è cunigli chì saranu assai utili.

cura

A cura di u cunigliulu hè essenziale per un sviluppu propiu. U cunigliulu Belier deve avè una grande gabbia, è ancu un grande spaziu per corre è ghjucà, essendu assai impurtante chì esercitate i vostri musculi. Ùn vi scurdate di fighjulà u cunigliulu ogni volta chì hè in terra, perchè pò rosà un cavu o un ogettu periculosu.

Piazzate scippule di legnu o serratura, materiali chì assorbenu bè l'urina. Duvete ancu avè qualcosa da rosicà per prevene una crescita anormale di i vostri denti, un alimentatore, un bevatore è un nidu da piattà di notte. Fornite un ambiente climaticu temperatu senza cambiamenti improvvisi di temperatura. Scuprite a cura specifica di u cunigliulu Belier.


Benchì a frequenza dipenda da a razza, u cunigliulu Belier hà bisognu di una pulizia regulare per tene u so mantellu libaru di intricciate, di sporcizia è di capelli morti. Ùn hè micca necessariu di bagnallu, cum'è facenu a so propria igiene. Se truvate terra, pudete asciugà a zona cun un asciugamanu per u zitellu.

Sì u vostru cunigliulu ùn faci micca abbastanza eserciziu, pò soffre di a crescita di e so unghje, chì devenu esse ritagliate di tantu in tantu. Se ùn sapete micca cumu, dumandate à u vostru veterinariu di spiegà cumu pudete fà questu in casa.

Infine, duvete sapè chì u pulizia di gabbia di cunigliulu Hè assai impurtante, chì stà cun l'urina per troppu tempu pò fà cresce u risicu d'infezioni o di funghi.

manghjà

I cunigli Belier amanu manghjà. Per questa ragione, hè di primura calculà currettamente a qualità di l'alimentu necessariu per prevene l'obesità (pudete fà questu cuntrollendu l'indicazioni annantu à l'imballu). Questa quantità duveria ancu esse divisa in trè pranzi à u ghjornu, ciò chì favurisce a digestione.

Duvete naturalmente ancu avè assai acqua pulita è fresca à portata di manu chì hè dispunibule per tutta a ghjurnata. Ricumandemu i tipici bevitori di gabbia per grossi roditori lagomorfi, postu chì e ciotole sò facili à girà è sporcà più rapidamente.

Stà infurmatu nantu à a dieta di u cunigliulu per sapè di ciò chì hà bisognu à ogni tappa specifica di a so vita.

Salute

U cunigliulu Belier vive generalmente in media trà 8 è 10 anni. Tuttavia, l'aspettativa di vita di un cuniglio dipende da parechji fattori cum'è alimentu, cura o assenza di malatie.

Ricumandemu di prevene ogni tipu di malatie cunsultendu u vostru veterinariu è amministrendu i vaccini necessarii per creà immunità contr'à certi virus. Ancu se u vostru cunigliulu ùn lascia micca a casa, pò esse infettatu da batteri o detriti prisenti nantu à i vostri panni, per esempiu. Sottu, identificemu e malatie più cumune chì ponu influenzà u vostru cunigliulu Belier:

  • Scabbia: Si compone di un tipu di acari chì attacca direttamente a pelle di u to animale. Hè difficiule per un cunigliulu di sviluppà rogna s'ella stà in casa, allora andate ind'è u vostru veterinariu se avete qualchì sintimu per l'animale da esse parassitatu.

  • urina rossa: Hè di solitu causata da un deficit di alimenti. Pruvate à vede s'ellu manghja frutti è ligumi. S'ellu manghja, pò avè sviluppatu una infezzione urinaria.

  • coccidiosi: Hè causatu da microorganismi chjamati Coccidi, un parassita chì hè facilmente infettatu da e feci infettate. Cause diarrea grave è disidratazione. Andate à u vostru veterinariu cumu pudete trattà u prublema se agite rapidamente.
  • Puntura: Di solitu apparisce in tempi freddi di l'annu. Pò cumparisce ancu se u vostru animale hè espostu à i brutti d'aria. Se ùn furnite micca cura extra, u cunigliulu pò peghju.
  • Calli: Sò prudutti da u stilu di vita sedentariu fisicu di u cunigliulu. Hè particularmente cumunu quandu passate troppu tempu ind'è a gabbia, in particulare nantu à e zampe di daretu.
  • Crescita anormale di i denti: Hè cumunu quandu u cunigliulu ùn hà micca accessu à u foraghju o à altri elementi chì pò muzzicà, cum'è in a natura.

Ùn vi scurdate chì, sè vo avete decisu di aduttà un cunigliulu, hè assai impurtante chì li date un bon nome.