Cuntenutu
- Cavalier King Charles Spaniel: origine
- Cavalier King Charles Spaniel: caratteristiche
- Cavalier King Charles Spaniel: personalità
- Cavalier King Charles Spaniel: cura
- Cavalier King Charles Spaniel: educazione
- Cavalier King Charles Spaniel: salute
U Razza Cavalier King Charles Spaniel hè cunnisciuta per a so apparizione in parechji filmi è hè stata ancu pupularizata grazia à celebrità chì l'anu scelta cum'è un cane cumpagnu, cum'è Coco Chanel, Oscar Wilde è Frank Sinatra. Inoltre, sta razza hè apprezzata assai per u so aspettu elegante è u so pelu setosu è delicatu. U Cavalier King Charles Spaniel hà una persunalità dolce è affettuosa, ma ùn ci vole micca à scurdassi chì hè ancu una razza dilicata, per via di i vari prublemi di salute ereditarii chì pò presentà.
Se vulete sapè di più nantu à a razza Cavalier King Charles Spaniel In questu articulu PeritoAnimal, truverete tutte l'infurmazioni necessarie, cume e so origini, caratteristiche, personalità, cura, salute è educazione. Continuate à leghje!
Surghjente
- Europa
- Regnu Unitu
- Gruppu IX
- Sveltu
- furnitu
- arechje longhe
- ghjocu
- Chjucu
- Mediu
- Perfettu
- Giganti
- 15-35
- 35-45
- 45-55
- 55-70
- 70-80
- più di 80
- 1-3
- 3-10
- 10-25
- 25-45
- 45-100
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Sociable
- Intelligente
- Tenera
- Docile
- Zitelli
- piani
- Case
- Terapia
- Persone anziane
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Longu
- Liscia
- Sottile
Cavalier King Charles Spaniel: origine
Ci hè parechje storie è leggende nantu à sta razza affascinante, chì hà righjuntu u so piccu di pupularità durante i regni di Carlu I d'Inghilterra è di Scozia, è di Carlu II d'Inghilterra. U Cavalier Spaniel Charles King appare in parechje pitture di u XVI è XVII seculu, in quale hè pussibule osservà certe differenze da u mudellu attuale, in particulare in u visu, chì mostra un musu un pocu più longu, è ancu in u corpu, chì hè più finu.
U Cavalier King Charles Spaniel hè una razza da l'Inghilterra è i primi esemplari datanu di i tempi di Lisabetta I d'Inghilterra. Hè prubabile chì u Cavalier King Charles Spaniel sia natu da un incrociu trà cuccioli Pekinesi è Cani d'Acqua Giappunesi, postu chì ci hè una prova chì sti cuccioli sò stati rigalati à membri di famiglie reali in Europa. Dapoi l'annu 1600, anu cuminciatu à esse apprezzati trà i nobili inglesi.
Riceve una parte di u so nome, "Charles", grazie à Carlos II, chì era particularmente attaccatu à a corsa. I storichi signalanu chì era un membru in u vostru entourage è ch'ellu ùn s'hè mai apartu di u so fidelu amicu à quattru zampe, mancu durante e riunioni di u Statu. Hè per quessa chì hà ricevutu u so altru nome, "Cavalier". Altri membri di a famiglia di famiglia reale inglese eranu ancu grandi amanti di a razza.
In l'ultimi anni, u Cavalier King Charles Spaniel s'hè spartu in u mondu sanu è hè cunsideratu una di e razze di cani inglesi più pupulari è amate, sia per a so persunalità affettuosa sia per u so aspettu simpaticu.
Cavalier King Charles Spaniel: caratteristiche
U Cavalier King Charles Spaniel hè un cane prupurziunatu è elegante, da piccula taglia. U so pesu hè trà 5,4 è 8 kg, è l'altura à u garrese trà 30 è 33 cm. Appartene à u gruppu IX di a FCI, quellu di i cani di cumpagnu.
A so testa hè chjuca è hà un musu appena allungatu è una fronte guasgi piatta, ghjè per quessa chì a depressione frontale hè abbastanza evidente. U musu si stringhje à a fine. I denti di Cavalier King Charles Spaniel sò forti è anu u tipicu e forbici mordenu, vale à dì, i denti superiori si sovrapponu perfettamente cù quelli inferiori.
L'ochji sò tondi, scuri è ben spaziati. l'arechje sò una caratteristica assai caratteristica di a razza, è ligeramente simili à quelli di u Cocker Spaniel Inglese, chì sò longhi è anu frange. Tuttavia, in u casu di Cavalier King Charles Spaniel a so inserzione hè alta.
A coda hè prupurziunale à u corpu, assai pilosa è mai sopra u livellu di a linea posteriore. Hà un spinu drittu, orizontale è ancu un pettu moderatu, caratterizatu da un bonu circulu di costole. E zampe sò di scheletru muderatu, mentre chì i pedi sò cuperti di peli abbundanti è anu una bona orientazione.
U mantellu di Cavalier King Charles Spaniel hè longu è setosu, cù frangia abbundante, è pò avè sfarenti sfumature: neru è cannella, rubinu o tricolore.
Cavalier King Charles Spaniel: personalità
Cavalier King Charles Spaniel hè un cane dolce è amichevule, chì face di sta razza una di e più adatte per campà cù i zitelli è l'anziani. A so persunalità hè alegra è, se ben socializata, ùn mostra paura, ansietà o nerviosità, à u cuntrariu, hè un cane attivu ma equilibratu.
Campà cun ellu hè soprattuttu semplice è, grazia à a so piccula dimensione, si adatta perfettamente à a vita di l'appartamentu. Pò campà cù qualsiasi tippu di famiglia, tuttavia, cum'è cù qualsiasi altru individuu, ùn duvemu micca prumove un stilu di vita particularmente sedentariu, ma circà d'offre spassighjate, eserciziu è stimolazione per tenelu felice.
Infine, deve esse nutatu chì, cù una socializazione curretta, stu cane pò cunvene meravigliosamente cù tutti i tipi di persone è animali, chì face ancu una grande razza per terapia assistita da animali.
Cavalier King Charles Spaniel: cura
L'alimentazione di Cavalier King Charles Spaniel deve esse equilibratu, vale à dì equilibratu. Quandu sceglite a vostra dieta, sia in basa razioni o ricette casanu, duvemu assicurà chì sia di qualità. In listessu modu, rispettemu e quantità per assicurà un pesu adeguatu è evità u pesu eccessivu. Pudemu distribuisce a quantità di alimentu cutidianu trà 2 o 3 pasti. Ùn vi scurdate chì l'alimenti devenu sempre esse adattati à l'età di l'individuu, i bisogni specifichi è u statu di salute, dunque hè sempre cunsigliatu di cunsultà un veterinariu.
D'altra parte, per tene u so mantellu setosu è in bonu statu, duvemu brusgialu 2 o 3 volte à settimana, fendu una attenzione particulare à a furmazione di pussibuli nodi è intricciate in a zona di l'arechje è di i membri. U spazzolamentu periodicu influenzerà positivamente a vostra salute, micca solu mantenendu u to mantellu lucente, ma ancu permettendu di rilevà rapidamente a presenza di parassiti o ferite. U bagnu hè di solitu datu una volta à u mese, sempre aduprendu prudutti specifichi per i cani.
L'eserciziu hè un altru aspettu chjave di a so cura perchè, cum'è avemu discuttu prima, u Cavalier King Charles Spaniel hè un cane assai attivu. Hè necessariu offre un minimu di 3 spassighjate à u ghjornu, unu di i quali deve esse cumbinatu cù alcuni eserciziu fisicu. In listessu modu, ùn duvemu micca dimenticà l'importanza di a stimolazione mentale per mantene a vostra mente attiva.
Cavalier King Charles Spaniel: educazione
Cavalier King Charles Spaniel hè un cane intelligente, ch'ellu ampara facilmente, però, hè impurtante di educallu attraversu u furmazione pusitiva, evitendu cusì a punizione pusitiva, chì pò generà stress è ansietà in u cane. Stu tipu d'educazione ùn hè micca cunsigliatu solu per sta razza, ma per tutti i cuccioli. In fattu, l'usu di rinfurzamentu pusitivu in furmazione prumove l'apprendimentu è una bona reazione cù u pruprietariu.
Un altru aspettu fundamentale di l'educazione hè a socializazione di u cucciolu, un prucessu essenziale per u cane per amparà à cunnessione cù altri individui, ambienti è persone, cum'è zitelli, adulti, misgi, cani è ambulanze, trà altri. Nisuna o poca socializazione pò fà nasce paure è altri prublemi di cumpurtamentu. Cavalier King Charles Spaniel deve ancu amparà à urinare in strada.
Per finisce a vostra educazione di basa, presteremu attenzione à i cumandamenti di ubbidienza chì, in più di rinfurzà u nostru ligame, vi permetterà di stimulà mentalmente è di migliurà a vostra risposta à e vostre richieste.
Cavalier King Charles Spaniel: salute
U Aspettativa di vita Cavalier King Charles Spaniel si trova trà 9 è 14 anni, tuttavia, hè una razza chì hà una alta predisposizione à soffre di malatie ereditarie, in particulare a siringomielia, una malattia particolarmente dolorosa è grave. Si stima chì circa 33% di i Cavalieri Rè Charles Spaniel soffrenu di a malatia. Hè principalmente per via di una crescita eccessiva di massa cerebrale, chì ùn hà micca abbastanza spaziu in u craniu.
Altri malatie cumune Cavalier King Charles Spaniel sò:
- Displasia di a valvula mitrale;
- Cataratta;
- Distrofia corneale;
- Displasia di l'anca;
- Microftalmia;
- Atrofia di a retina prugressiva;
- Displasia retiniana;
- Sindrome di cane Brachycephalic;
- Diabetes mellitus;
- Epilessia idiopatica;
- Ictiosi;
- Urolitiasi.
Hè assai impurtante visitate periodicamente u veterinariu, ogni 6 o 12 mesi, per circà di prevene ste malatie è di rilevalli subitu s'elli cumpariscenu. Serà ancu essenziale seguità u calendariu di vaccinazione è u calendariu di parassita.