Un cane pò manghjà melone?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Un cane pò manghjà melone? - Animali
Un cane pò manghjà melone? - Animali

Cuntenutu

O melone (cucumis melo) hè un fruttu deliziosu chì unisce perfettamente dolcezza, "freschezza" è parechje pruprietà benefiche per a salute umana. Dunque, hè abbastanza cumunu per i tutori di dumandassi a seguente dumanda: "pudete dà u melone à un cane?"o" Cumu possu offre melone à u mo cane? ".

In l'ultimi anni, più è più proprietarii anu capitu i vantaghji di offre à i so cani una dieta più naturale è fresca, è parechji sò ancu passati da l'alimentu industrializatu à una dieta BARF o ACBA (cruda è biologicamente adatta à u corpu di u cane). Inoltre, parechji frutti è ligumi chì i cani ponu manghjà furniscenu assai nutrienti essenziali per rinfurzà u sistema immune è incuraghjenu a digestione di i nostri migliori amichi. Ma un cane pò manghjà u melone? In questu articulu da Espertu Animale, vi diceremu se pudete dà melone à un cane è chì sò i vantaghji di stu fruttu deliziosu per i nostri animali domestici. Continuate à leghje!


Benefici di u melone di cane

Per sapè sì un cane pò manghjà melone, hè di primura osservà a cumpusizione nutrizionale di stu fruttu. Se sapete ciò chì sò i nutrienti, serà assai più faciule per ricunnosce i benefici di u melone di cane è e precauzioni chì devenu esse prese quandu l'introduce in a dieta di i vostri cari pelosi. Sicondu a basa di dati di u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA), 100 g di melone frescu è crudu furnisce i nutrienti seguenti:

  • Energia Totale / Calorie: 34kcal;
  • Proteine: 0,84g;
  • Grassi totali: 0,19 g;
  • Glucidati: 8,16 g;
  • Fibre: 0.9g;
  • Zuccheri: 7,86g;
  • Acqua: 90,15 g;
  • Calci: 9mg;
  • Ferru: 0.21mg;
  • Fosfaru: 15mg;
  • Magnesiu: 12mg;
  • Potassiu: 267mg;
  • Sodiu: 16mg;
  • Zinc: 0,18 mg;
  • Vitamina A: 169µg;
  • β-carotene: 303 µg;
  • Vitamina B1: 0,04 mg;
  • Vitamina B2: 0,02 mg;
  • Vitamina B3: 0.73mg;
  • Vitamina B6: 0,07 mg;
  • Vitamina C: 36,7 mg;
  • Vitamina E: 0,050 mg;
  • Vitamina K: 2,5 mg;
  • Folate: 21Μg;

Interpretendu a tavula nutrizionale sopra, hè pussibule di vede què u melone hè riccu in vitamina C (acidu ascorbicu), chì hè unu di l'antioxidanti naturali i più putenti, capaci di luttà contr'à l'azzione di i radicali liberi è di l'invichimentu cellulare. Inoltre, a vitamina C hè un nutriente essenziale per u sviluppu currettu è u rinfurzamentu di u sistema immunitariu, aiutendu à prevene parechje malatie cumune in i cani.


Dunque, u cunsumu moderatu è regulare di melone pò esse assai pusitivu per i cuccioli, chì sò in piena fase di crescita è chì e so difese naturali sò sempre in furmazione, essendu più vulnerabile à patologie forse letali, cum'è parvovirus è distemper. Tuttavia, i benefici di u melone per i cani anziani sò ancu assai pertinenti, postu ch'elli ponu collaborà cù a prevenzione di i sintomi di a vechjaia è per una migliore assorbimentu di nutrienti da a dieta, evitendu a perdita di massa musculare chì pregiudica a mobilità è a resistenza fisica.

Inoltre, u melone hè un fruttu cù un altu cuntenutu di acqua, aiuta à mantene u corpu di u cane ben idratatu è prevene diverse malatie risultanti da un cunsumu insufficiente di liquidi, cume infezioni urinarie. L'acqua cuntenuta in frutti cum'è melone è anguria hà ancu un effettu diureticu è purificatore, aiutendu à eliminà e tossine è à mantene un metabolismu equilibratu.


A cumbinazione di l'effettu depurativu cù antioxidanti naturali, vitamine è carotenoidi facenu di u melone un alimentu "amichevule" per a salute è l'estetica di a pelle è di i capelli di i cani, prevenendu a disidratazione è i prublemi dermatulogichi cum'è l'allergii cutanei di i cani.

Infine, hè impurtante ricurdà chì u melone offre ancu un bonu cuntenutu di fibra à u corpu di i cani, aiutendu à mantene un transitu intestinale attivu è stabile, prevenendu u mal di stomacu è a stinzia in i cani.

Un cane pò manghjà melone? E anguria?

Se vi dumandate sì pò dà u melone à u cane, a risposta hè iè! Cumu l'avemu vistu, ci sò parechji benefizii di u melone di cane in tutte e tappe di u so sviluppu. Tuttavia, hè assai impurtante di piglià certe precauzioni quandu offre questu fruttu à l'animali domestici per evità effetti avversi nantu à a so salute.

In questu sensu, hè essenziale capisce chì i cani anu bisognu di cunsumà un bona dosi di prutezione ogni ghjornu per risponde pienamente à i bisogni nutrizionali. Ancu sì sò diventati onnivori è sò capaci di digerisce parechji alimenti chì i so predecessori di u lupu ùn ponu micca tollerà, a carne ferma a proteina cù a migliore digestibilità è u più grande benefiziu nutrizionale per i cani. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu d'offre una dieta vegetariana o vegana per u vostru cane chì si basi solu nantu à ligumi, frutti è proteine ​​vegetali, chì puderia causà gravi deficit nutrizionali è finisce per causà anemia in i cani.

Hè ancu impurtante di cunsiderà chì tutti i frutti, ancu u melone, anu un altu cuntenutu di un tipu di zuccheru naturale chjamatu frutosa, chì si trasforma in molecule di glucosiu à a fine di u prucessu digestivu. Di conseguenza, un cunsumu eccessivu di frutti è ligumi ricchi in fruttosiu, amidone è altri zucaroli naturali pò causà un rapidu ingrossu di pesu, favurendu i sintomi di obesità in i cani, in più di prumove a disregulazione di i livelli di glucosiu in u sangue di i cani, pò portanu à una figura di diabete caninu.

Inoltre, u u melone è a anguria anu un livellu considerableu di fibre, dunque un cunsumu eccessivu puderia causà prublemi digestivu in i cani, cum'è a diarrea è l'accumulazione di gasu in u trattu gastrointestinale di i cani. Scuprite puru questu articulu chì spiega se un cane pò manghjà anguria per amparà di più nantu à u cuntenutu di stu fruttu.

Dunque, hè di primura cunsultà un veterinariu prima di introduce qualsiasi alimentu novu in a dieta di u vostru pelu per assicurà un cunsumu sicuru è benefiziu. Solu un prufessiunale addestratu currettamente puderà determinà a dose è a frequenza di cunsumu più adatte secondu a dimensione, età, pesu è cundizione di salute di u vostru cane.

Cumu dà u melone à un cane

Avà chì a sapemu U cane pò manghjà melone è anguria, vi dumandate probabilmente quale hè u megliu modu per offre stu fruttu à u vostru megliu amicu. Prima di dà un melone di cane, hè di primura caccià i graneddi è a buccia, cumprendu una grande parte di a carne bianca chì hè più difficiule à digerisce chè a carne di u fruttu maturu chì pò esse trasparente, verde o aranciu secondu u tippu di melone.

Se date u melone à u vostru cane per a prima volta, ricordate di offre solu un picculu pezzu è osservate cumu si sente è si comporta per 12 ore dopu avè manghjatu. L'idea hè di vede se stu fruttu hè ben assimilatu da u corpu di u cane o s'ellu provoca prublemi digestivi.

A quantità di melone chì un cane pò cunsumà dipenderà da a so dimensione, u pesu è u statu di salute. Tuttavia, hè generalmente raccomandatu chì ùn cunsumate micca più di 4 o 5 pezzi à u ghjornu. Se decidite offre di mischjà u melone cù altri frutti, ricordate di riduce questa quantità per impedisce à u vostru cane di cunsumà troppu zuccheru in una volta.

Un ottimu modu per incorporà u melone in a dieta di u vostru cucciolu hè di aduprà stu fruttu cum'è rinforzu pusitivu in l'educazione di u vostru cucciolu per incuraghjà l'apprendimentu. Ogni volta chì u vostru cane faci un cumpurtamentu pusitivu o riproduce un cumandamentu di ubbidienza di u cane, pudete offre un pezzu di melone per ricumpensallu è incuraghjelu à vulè cuntinuà à amparà.

Se vulete sapè di più fruttu per i cani, fighjate u nostru video di YouTube:

Se vulete leghje più articuli simili à Un cane pò manghjà melone?, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Dieta bilanciata.