Festival Yulin: Carne di Cane in Cina

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Yulin, cani rapiti per essere mangiati: come funziona il mercato della carne
Video: Yulin, cani rapiti per essere mangiati: come funziona il mercato della carne

Cuntenutu

Dapoi u 1990 in u sudu di a Cina si tene u festival di a carne di cane Yulin, induve, cum'è u so nome a dice, a carne di cane hè cunsumata. Ci sò parechji militanti chì si battenu ogni annu per a fine di sta "tradizione", quantunque u guvernu cinese (chì osserva a pupularità è a cobertura mediatica di tale avvenimentu) ùn pensa micca à fà lu.

In questu articulu di PeritoAnimal mostremu i principali eventi è a storia di u cunsumu di carne di cani postu chì, in America Latina è in Europa, l'antenati anu ancu cunsumatu carne da animali domestici, sia per fame sia per abitudine. Inoltre, vi spiegheremu alcune irregolarità chì accadenu in questu festival è ancu u cuncettu chì parechji Asiatici anu nantu à u cunsumu di carne di cane. Continuate à leghje st'articulu Festival Yulin: Carne di Cane in Cina.


cunsumu di carne di cane

Avà truvemu cani in guasi ogni casa in u mondu. Per questa stessa ragione, parechje persone trovanu u fattu di manghjà carne di cane qualcosa di male è mostruosu perchè ùn capiscenu micca cumu un essere umanu pò nutrì di un animale cusì nobile.

Tuttavia, hè ancu una realità chì parechje persone ùn anu micca prublemi ingerendu cibu tabù per altre sucietà cum'è e vacche (un animale sacru in India), u porcu (pruibitu in l'Islam è u Ghjudaismu) è u cavallu (assai disapprovatu in i paesi europei nordici). U cunigliulu, a cobaia o a balena sò altri esempi d'alimenti tabù in altre sucietà.

Valutazione di quali animali duvianu esse parte di a dieta umana è chì ùn devenu micca esse un sughjettu cuntruversu o cuntruversu, hè solu una questione di analisi di l'abitudini, a cultura è a sucietà, dopu tuttu, formanu a visione di a pupulazione è li dirigenu versu unu o l'altru latu di una linea di accettazione è di condotta.


Paesi induve si manghja carne di cane

Sapendu chì l'antichi Aztechi nutriti di carne di cani ponu sembrà luntani è primitivi, un cumpurtamentu rimproverabile ma capibile per l'epica. Tuttavia, seria altrettantu capibile sì sapessi chì sta pratica hè stata sperimentata in l'anni 1920 in Francia è in Svizzera in u 1996? È ancu in certi paesi per alleviare a fame? Serà menu crudele?

Perchè u Cinese Mangia Carne di Cane

O Festival di Yulin hà cuminciatu à esse celebrata in u 1990 è u so scopu era di celebrà u solstiziu d'estate da u 21 di lugliu. Un totale di 10 000 cani sò sacrificati è tastati da i residenti asiatichi è i turisti. Hè cunsideratu per prumove a bona furtuna è a salute per quelli chì a cunsumanu.


Tuttavia, questu ùn hè micca u principiu di u cunsumu di carne di cane in Cina. Nanzu, in tempi di guerre chì causavanu assai fame trà i cittadini, u guvernu decretava chì i cani duvessinu esse cunsideratu un alimentu è micca un animale domesticu. Per questa stessa ragione, e razze cum'è u Shar Pei eranu à u bordu di l'estinzione.

A sucietà chinesa d'oghje hè divisa, chì u cunsumu di carne di cane hà i so sustenitori è i so detractori. E duie parti luttanu per e so credenze è opinioni. U guvernu cinese, à a so volta, dimostra imparzialità, dichjarendu chì ùn prumove micca l'avvenimentu, afferma ancu di agisce cun forza di fronte à u furtu è l'avvelenamentu di l'animali domestici.

Festival Yulin: perchè hè cusì cuntruversu

Manghjà carne di cane hè un tema cuntruversu, tabù o spiacevule secondu l'opinione di ognunu. Tuttavia, durante u festival Yulin Alcune investigazioni anu cunclusu chì:

  • Parechji cani sò maltrattati prima di a morte;
  • Parechji cani soffrenu fame è sete mentre aspettanu di more;
  • Ùn ci hè micca cuntrollu sanitariu di l'animali;
  • Alcuni cani sò animali domestici arrubati à i cittadini;
  • Ci hè speculazione annantu à u mercatu neru in u trafficu di animali.

Ogni annu u festival riunisce attivisti cinesi è stranieri, Buddisti è difensori di i diritti di l'animali contanu quelli chì praticanu l'uccisione di cani per u cunsumu. Grandi quantità di soldi sò destinati à u salvamentu di i cani è si verificanu ancu gravi rivolte. Malgradu questu, pare chì nimu ùn possi piantà st'avvenimentu disgustosu.

Festival Yulin: chì pudete fà

E pratiche chì si tenenu à u festivale Yulin orruriscenu a ghjente di u mondu sanu chì ùn esitanu micca participà à a fine di u prossimu festival. Persone publiche cum'è Gisele Bundchen anu digià invucatu u guvernu cinese per finisce u festival Yulin. Finisce u festivale hè impussibile se l'attuale guvernu cinese ùn intervene micca, tuttavia, piccule azzioni ponu aiutà à cambià sta realtà drammatica, sò:

  • Boicotta i prudutti di pelliccia chinesa;
  • Aghjunghjendu e proteste chì sò urganizate durante u festival, sia in u vostru paese o in Cina stessa;
  • Prumove u Festival di i diritti di i cani Kukur Tihar, un festival indù da u Nepal;
  • Unisciti à a lotta per i diritti di l'animali;
  • Unisciti à u muvimentu vegetarianu è veganu;
  • Sapemu chì u cunsumu di carne di cane in Brasile hè inesistente è a maiò parte di a ghjente ùn hè micca d'accordu cù sta pratica, allora ci sò millaie di brasiliani chì firmanu per a fine di u festival di carne di cane Yulin è ancu, aduprendu #pareyulin.

Sfortunatamente, hè assai difficiule di salvalli è di mette fine à u festival Yulin, ma se femu a nostra parte per sparghje queste informazioni, pudemu generà qualchì impattu è ancu discussioni chì ponu accelerà a fine di u festival. Avete qualchì pruposta? Sì avete idee nantu à cumu pudemu aiutà, cummentà è dà u vostru parè, è assicuratevi di sparte queste informazioni cù u più numeru di persone pussibule.