Cacciate a paura di un cane abusatu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Addestratore prende a calci un cane: «So sempre dove toccarti, ricordatelo», il video
Video: Addestratore prende a calci un cane: «So sempre dove toccarti, ricordatelo», il video

Cuntenutu

Sfurtunatamente, ci sò troppu casi di abusi animali chì lascianu grande cunsequenze per elli. I cani maltrattati sò spessu abbandunati o cacciati da u so infernu cun una lagnanza è bisognu, più urgente di l'altri, truvà una nova famiglia chì li dà l'amore è l'affettu ch'elli anu bisognu per ricuperà è esse felici.

Quandu adopremu un animale abusatu, duvemu prima fighjà annantu à ritruvà a so autoestima è eliminendu e so paure, è una volta l'avemu, cuminciate cù a furmazione è l'ordine.

Hè nurmale chì a ghjente ùn sappia micca caccià a paura di un cane maltrattatu, perde a pazienza è l'abbandunà torna, è questu affetta ancu di più l'autostima è u spiritu di l'animali. In vista di questu, hè necessariu sapè chì quandu accoglie un cane maltrattatu ci vole assai pazienza è dedicazione per aiutallu, ma a ricumpensa quandu hè ottenuta hè straordinaria, è dinò u ligame chì si crea trà l'animali è u pruprietariu. Se avete decisu di aduttà un animale chì hà passatu sperienze traumatiche, continuate à leghje st'articulu da PeritoAnimal induve ti daremu qualchi cunsiglii cumu caccià a paura d'un cane abusatu.


Sintomi di un cane maltrattatu

Hè impurtante, prima di tuttu, di sapè ricunnosce i sintomi per sapè cum'ellu si caccia a paura di un cane abusatu è pudè educallu. I sintomi più caratteristici sò i seguenti:

  • Hè troppu suspittosu di e persone, quandu qualchissia si avvicina troppu, scappa per piattàse o mostra i denti cum'è segnu d'avvertimentu.
  • Di solitu hà a coda trà e zampe.
  • Pò avè prublemi di socializazione cù altri cani.
  • Hè assai apaticu, ùn vole micca ghjucà o fà un eserciziu fisicu.
  • Ùn guasi mai s'arrizza da u so lettu.
  • Avete assai paura quandu si vedenu certi oggetti d'ogni ghjornu, cum'è un mop, un ghjurnale o una buttiglia. Questu pò esse perchè pudete esse statu feritu in una volta cù tali oggetti.
  • Di solitu si piatta.
  • Suffre di grande angoscia ogni volta ch'ellu hè solu.

alzà un cane battutu

Se seguite questi cunsiglii, pocu à pocu u cane u farà ripiglià cunfidenza è sbarrazzassi di e to paure finu à chì pudete esse un animale felice:


  • Prima chì l'animali ghjunghjissi in casa, deve organizà u so propiu spaziu per sente più sicuru in un locu specificu. Duverebbe esse un locu tranquillu, luntanu da e zone più occupate di a casa.
  • Aduprate sempre un tonu dolce di voce chì trasmette fiducia. Ùn u colpite mai o ùn fate nisun muvimentu bruscu, questu u ferà paura.
  • In ogni circustanza urli à ellu, rinfurzerà solu e to paure è serà cum'è fà un passu in daretu.
  • Sorride ogni volta chì li parlate è li dete affettu è tranquillità, i cuccioli capiscenu u linguaghju non verbale è questu li farà guadagnà gradualmente cunfidenza.
  • Andate versu ellu cun muvimenti lenti è lenti per ùn spaventallu.
  • Ùn li fate micca fà qualcosa ch'ellu ùn vole micca fà, se u vedi assai spaventatu à un certu momentu lasciarlu stà in u so propiu spaziu per calmassi.
  • Ricumpensa u bon cumpurtamentu cù i cookies è accarizzendu. Hè un cane cù bassa autostima è chì a rimpruverà ùn la ferà mai più ricuperà, dunque hè impurtante di praticà un rinforzu pusitivu.
  • Fate lunghe passeggiate per rilassassi è liberà endorfine, l'ormoni rispunsevuli di a felicità. Hè preferibile fà cù un collu longu per sentesi liberi. Se lasciate andà, duvete fà lu in un locu chjosu, perchè essendu cusì paurosu hè pussibule ch'elli provanu à fughje se qualcosa li face paura.
  • Hè impurtante chì avete una rutina ghjurnata assai definita. Camina lu in giru è nutrisci sempre in listessu tempu.

Cosa da fà se ùn pudete micca sbarrazzassi di a paura

Prima di tuttu, ùn perde micca a speranza è ùn la abbandunate micca, ricordate chì hè un cane chì hà passatu sperienze pessime è chì l'abbandunà farà solu peghju. Bisognu di capiscitura, pazienza è assai affettu. Se pensate chì a situazione hè troppu grande per voi è ùn vi sentite micca capaci di furmà, duvete cunsultà un spezialistu caninu chì sà allevà e paure di un cane abusatu. L'etologu hè, senza dubbitu, u megliu prufessiunale per questu.


Pò esse una longa strada, ma cun perseveranza è sustegnu, puderete ricuperà a fiducia di u cane, chì vi ringrazierà per a vostra vita. U ligame chì creerete cun ellu serà infrangibile è averete a suddisfazione d'avè fattu felice u vostru amicu.

Se avete assistitu à qualsiasi tipu di maltrattamentu di un animale, di ogni tipu, pudete è duvete segnalallu. Leghjite u nostru articulu nantu à cumu segnalà abusi animali.