Tipi di canari: esempi è ritratti

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
STORIA DELL’ARTE: Le donne nella storia dell’arte. Dott.ssa Ilaria Perlini Lezione n.1
Video: STORIA DELL’ARTE: Le donne nella storia dell’arte. Dott.ssa Ilaria Perlini Lezione n.1

Cuntenutu

I Canarii sò, senza dubbitu, i acelli animali più pupulari in tuttu u mondu. Stu successu hè duvutu micca solu per a so bellezza è u so cantu allegru, ma ancu per u fattu chì a cura di i canarii hè relativamente simplice è economica. Mentre hè veru chì una bona parte di dedicazione hè necessaria per mantene l'igiene ottimale, furnisce una medicina preventiva adeguata è prevene e malatie canarie cumuni, è dedicà un pocu di tempu per chì u canariu possa volà è esercità in casa.

In modu pupulare, chjamemu tutti l'uccelli domestichi chì appartenenu à a spezia "canariu". Serinus canaria domestica. Tuttavia, ci sò parechje razze o tippi di canari. Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per amparà di più nantu à sti gioiosi acelli cantatori.


Razze Canarie: quantu ci sò

Attualmente, sò cunnisciuti più di 30 tippi di canarii, essendu questu l'ispezie d'uccelli domestichi più abbundanti in u mondu, inseme cù i parrocchetti. Ancu s'ellu ci sò parechje classificazioni pussibuli, e razze canarie sò generalmente divise in trè gruppi larghi:

  1. cantendu canari: in questu gruppu si trovanu e razze e più bramate in canaricultura, grazia à a so incredibile capacità à amparà, à ghjucà meludie cumplesse è à una larga varietà di soni. In e prossime sezzioni, guarderemu e razze principali di canari cantanti.
  2. Canarii per culore: Questa hè forse a classificazione più basica di i canarii, chì si basa nantu à u culore di e so piume. Si divide in sottugruppi, secondu i pigmenti predominanti di u so piumaghju, canarini lipocromichi (dominanti è recessivi bianchi, gialli è rossi) è canarini melanichi (toni neri, agate, verdi, bromu, isabel, marroni è toni marroni).
  3. Canari di taglia: chjamati ancu canarii di cuncepimentu o di forma, devenu avè certe caratteristiche morfologiche assai specifiche per esse parte di stu gruppu. Hè divisu in 5 grandi sottugruppi, canarii ondulati di piume, canari di piume lisce, canari di topknot, canari di piume lisce è canari di cuncepimentu.

In più di cunnosce e razze canarie, hè impurtante cunnosce alcune precauzioni. Canarie ponu soffre di acari è pidocchi, allora prima di adottà, leghjite tutte l'infurmazioni chì rendemu dispunibili in questi articuli PeritoAnimal.


cantendu e razze canarie

Cum'è l'avemu digià mintuvatu, i canari chì cantanu sò i più famosi in canaricultura, postu chì una di e caratteristiche più apprezzate di sta spezia hè u so putere vocale. di tutti cantendu corse canarie, hè pussibule di mette in risaltu 5 varietà cum'è e più pupulare di u mondu:

Timbru Spagnolu Canariu (stampatu spagnolu)

Unu razza canaria autentica di Spagna, chì cunserva certe caratteristiche ereditate da i canari salvatichi originarii di e Canarie. Ùn hè micca una razza antica, postu chì a so creazione hè stata fatta trà l'anni 40 è 50. U so cantu variu, putente è felice, per parechji appassiunati di canaricultura, ramenta u sonu di e castagnette.

Rullinu Canariu (rullinu tedescu)

Stu tipu di canariu nativu di Germania hè cunsideratu a più vechja corsa canaria cantante, essendu statu sviluppatu più di trè seculi fà. Si stima ch'ellu sia statu impiegatu in a creazione di numerose razze di canari cantanti è di dimensioni, per via di u so aspettu forte è di bona salute. Per parechji esperti, u rullinu tedescu hè u tippu di canariu chì unisce megliu l'eleganza, u ritimu è a putenza in u so cantu. Attualmente, u Canariu Harz Roller, una varietà di rulli tedeschi, hè cunsideratu u megliu cantante canariu di a pianeta.


Canariu Canariu Americanu (acantante mericanu)

Cum'è u nome implica, hè un razza addivata in i Stati Uniti, trà l'anni 30 è 40. I canarini cantante americanu sò stimati assai micca solu per u so cantu variatu è meludicu, ma dinò per a so salute eccellente è l'apparenza robusta è attraente.

Canarie Belgian Malinois o Waterslager

U nome "waterslager" hè una riferenza à a capacità di sti canari belgichi di imità u sonu di i flussi di muntagna. Hè un tipu anticu di canariu, creatu in Belgica durante u XVIIIu seculu. A data, l'unica varietà ricunnisciuta di u canariu belga Malinois deve avè un piumaghju cumpletamente giallu è ochji neri. Sò ancu assai apprezzati per u so aspettu grande è robustu, è dinò una capacità di vocalizazione incredibile.

Cantante Russu Canariu (Cantante russiu)

O Cantante russiu hè u menu pupulare trà ste 5 razze canarie chì cantanu. Tuttavia, a so popularità hà cuminciatu à cresce in l'ultimi decennii, micca solu per a so bellezza, ma ancu per mostrà qualità assai simili à a rullinu tedescu.

Amparate tuttu nantu à a dieta di i canarii in questu articulu di PeritoAnimal.

Tipi di Canarii di Dimensione

i grandi canarii cumprenenu 5 sottogruppi definitu secondu e caratteristiche morfologiche e più caratteristiche di ste varietà. Quì sottu, introdurremu i tippi più famosi di canarii in ognunu di i grandi sottogruppi canarii.

Tipi di canariu: piume ondulate

Cumu l'avemu dettu, mustraremu quì sottu i canarii appartenenti à u primu di i sottugruppi di grandi canari:

Canariu Giboso talianu o gibber italicu

Si tratta di una ghjovana razza canaria, d'origine italiana, creatu à a mità di u XXu seculu da parechji esemplari di canarini meridionali ondulati di piume. Sò acelli di dimensioni medie cù u corpu curvatu, un piumaghju finu chì pò esse di culori diversi, è reminiscenze serpentine in testa è in collu.

Canariu di Tenerife

Sta razza di canari spagnoli creata ancu durante u 20u seculu, si distingue per i so piumaghjumischju chì combina piume voluminose è ondulate cù piume lisce, setose è compatte. Una varietà larga di culori sò accettati in u so piumaghju, cumpresu u rossu, sì uniformu o maculatu.

Canariu Giboso Spagnolu

Stu tipu di canariu hè apparsu per a prima volta cum'è un risultatu indesideratu di a ripruduzzione selettiva trà i canari siviglii fini estinti. U so piumaghju ondulatu hè elegante, furmatu da onde delicate è ben definite, chì ùn deve micca cumparisce in abbundanza.

canariu ondulante di Parigi

Stu tippu di canariu, d'origine francese, hè statu creatu da traversate selettive trà i canarii Lancashire è i canari ondulati di u nordu. Sicondu parechji spezialisti in canaricultura, pò esse cunsideratu u canariu ondulatu per eccellenza, avendu emergutu à u XIXu seculu. U so piumaghju ondulatu hè elegante è voluminoso, essendu accettatu in tutte e varietà di culore. A so caratteristica fisica a più chjuccante hè a cosiddetta "coda di gallu".

Tipi di canari: altri

  • Canariu ondulatu di u Nordu;
  • Canariu ondulatu meridionale;
  • Canariu ondulatu Fiorino;
  • Canariu ondulatu gigante talianu;
  • Canariu ondulatu Padovano;
  • Canariu ondulatu svizzeru.

Tipi di canari: piume lisce

Se in a sezione precedente avemu spiegatu nantu à u sottogruppu messu in risaltu da u piumaghju ondulatu, parlemu avà di i tippi di canari di piume lisciu, verificatelu:

Canariu belga Bossu

À l'origine, sta varietà belga hè nata da a mutazione naturale di u canariu di Gand, una razza chì hè oghje sparita, à a mità di u XVIIu seculu. Sò acelli mediani è robusti, cù piumaghjusetoso chì pò esse solidu o di culore maculatu, ma ùn accettanu micca toni rossu.

Munich Canariu

corsa canaria d'origine tedesca creata à u 20u seculu si distingue per avè un pettu strettu è u spinu magru. U piumaghju lisciu hè ben aderitu à u corpu, è pò esse uniforme o maculatu, ma a culurazione russiccia ùn hè micca accettabile.

Canariu Japanese Hoso

questu hè unu di rari tipi di canari chì sò stati sviluppati fora d'Europa. Per a so ripruduzzione, sò stati aduprati canarii ondulati meridiunali, ma oghje u Giappunesu Hoso hà un piumaghju lisciu è setosu chì accetta tutte e tonalità.

Canaria Scotch Fancy

Creata in Scozia durante u XIXu seculu, sta razza canaria hè u risultatu di un allevamentu selettivu trà u canariu olandese, u canariu di Glasgow è u canariu belga Bossu. u corpu hè elegante è stilizatu, cù un piumaghju lisciu è setosu chì pò esse uniforme o maculatu.Si distingue per u so spettaculu in forma di mezza luna cù e gambe leggermente piegate, una caratteristica ereditata da u canariu di Glasgow estintu.

Canariu tufted: razze

I canarii Topknot sò caratterizati da avè un tipu di frange chì li dà un aspettu unicu, cume:

Canariu crestatu

Sta razza di canariu inglese creatu durante u XIX seculu hè unu di i più pupulari in u mondu. Per a so creazione, sò state fatte croci selettive trà i canari Lancashire è Norwich. A so serratura caratteristica hè rotonda, simmetrica è ben centrata nantu à a so testa. U piumaghju hè abbundante, cumpletamente lisciu è setosu, è u culore rossu ùn hè micca accettatu.

Canarie di Lancashire

Stu tipu tradiziunale di canariu britannicu hè unu di i razze più grande è più robusti, righjunghjendu 23 cm di lunghezza. Hà un pettu robustu, u spinu solidu è un forelock in forma di ferru di cavallu. I campioni i più ricunniscibili sò gialli, ma u piumaghju lisciu permette parechji culori sfarenti, eccettu i toni aranciu è rossu.

Canariu Gloster

Ancu d'urigine inglese, questu hè un'altra di e razze canarie più famose è populari oghje. Hè carattarizatu da u piccula taglia, solidu, corpu grassu è un piumaghju lisciu è strettu. Mentre e varietà ciuffette sò assai più pupulari, ci sò ancu tippi di canari Gloster senza elli.

Canaria Topet tedesca

Sta razza di canariu uriginaria da a Germania hè stata creata da cruci trà u canariu Gloster è parechji canarii tedeschi culuriti. Hè statu ufficialmente ricunnisciutu in l'anni 60, essendu unu di i razze canarie più giovani. U so forelock si estende à una parte di u beccu è di u collu, ma ùn copre mai l'ochji. Tutte e varietà di culore sò accettate in u piumaghju lisciu di u topknot tedescu.

Tipi di canari: altre razze

Cuntinuendu cù i sottugruppi di i grandi canarii, avà andemu cù a forma è u disegnu, hè per quessa chì avemu raggruppatu i sottugruppi 4 è 5 quì, postu chì attualmente ci hè una sola razza ricunnisciuta cum'è "designer":

Canariu Bernois

Hè una razza svizzera creata à u XIXu seculu, da traversate trà i canari di u Yorkshire. Hè carattarizatu da un corpu allungatu, pettu largu, spalle prominenti è un collu stilizatu. U u piumaghju hè lisciu è grossu, accettendu tutte e varietà cromatiche, eccettu u rossu.

Canarie di Norwich

hè una razza di urigine spartuta trà l'Inghilterra è u Belgiu. I primi esempii eranu belgichi, ma a razza hè stata definita solu in terra britannica. Si distingue per u so piumaghju longu è lisciu, chì deve esse bè attaccatu à u corpu, è pò avè culori bianchi, aranci, gialli è elisabettani.

Cunfina Canaria

Stu tippu di canariu originariu di Scozia discende direttamente da i canari salvatichi, avendu emerge à u XVIIIu seculu. U so corpu hè di forma ovoidale, cù pomi notevuli è un piumaghju lisciu chì hè ben aderitu à u corpu.

Fife Fancy Canari

Ancu d'urigine scuzzese, hè natu da una selezzione speciale di canari di cunfine, cunnisciuti ancu cum'è "cunfini in miniatura".

Canariu di razza spagnola

razza d'origine spagnola, creatu da cruci trà canari salvatichi è Timbrados spagnoli. Hè un picculu acellu cù u corpu finu è a testa in forma di nocciola. E piume sò corte, ben attaccate à u corpu, è ponu esse di culore solidu o maculatu, ma i toni rossu ùn sò micca accettabili.

Canarie di Llarguet

U più chjucu trà tutte e razze canarie ricunnisciutu oghje, essendu statu ricunnisciutu in u 1996. Hè statu creatu in Spagna da cruci trà Siviglia, Levantinos è Silvestres. U corpu hè stilizatu, cù una schiena è un pettu magri, una testa ovale, un piumaghju compattu è lisciu.

Lucertola canaria

Hè una di e razze canarie più antiche, creatu in l'Inghilterra di u XVIu seculu. Hè unu di i pochi canarii di disegnu chì esistenu sempre. A so caratteristica a più chjuccante sò e piume nantu à u so spinu, chì anu a forma di strisce hemi-ellittiche è anu una doppia culurazione.

Amparate più nantu à a cura di i canarii in questu articulu PeritoAnimal.