Cumu insignà à un cunigliulu induve andà?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
The life of Shakyamuni Buddha Speaking of Buddha Dharma in Youtube san ten chan
Video: The life of Shakyamuni Buddha Speaking of Buddha Dharma in Youtube san ten chan

Cuntenutu

cunigli domestici sò sopratuttu animali affettuosi, ma dinò sò assai astuti, capace di amparà a rutina igienica basica cun facilità. Tuttavia, quandu a ghjente adotta st'animali è osserva chì u cunigliulu face pipì fora di u tabbellu di u bagnu o chì u cunigliulu hà cacatu in ogni locu eccettu in l'angulu duv'ellu duverebbe esse, si dumandanu cumu educà un cunigliulu per fà a so cosa.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi mustraremu passu à passu cumu insignà à un cunigliulu induve andà, cù struzzioni simplici da applicà è aduprendu sempre un rinforzu pusitivu, a basa di un amparamentu currettu chì tene contu di u benessere di l'animali.


Cume sceglie un bagnu angulare per i cunigliuli?

Prima di spiegà cumu insegnà à un cunigliulu à aduprà a toilette d'angulu, serà essenziale fà una rivista precedente da i sfarenti tippi di bagni è sustrati d'angulu chì esistenu, chì questu pò influenzà se u nostru cunigliulu u usa o micca. Parechje persone si dumandanu quante volte à u ghjornu un cunigliu defeca, è a risposta à sta dumanda ùn hè micca assai precisa, ma sapemu chì un cunigliulu passa feci è piscia parechje volte à u ghjornu.

Vaschetta sanitaria per i cunigliuli

A toilette d'angulu (chjamata ancu vasca di toilette, vasca di toilette o scatula d'angulu) hè una struttura di forma triangulare, di solitu plasticu, chì pò o ùn pò include una griglia. Ricumandemu caccià a griglia, perchè à longu andà pò causà malposizione, dolore, ferite, ulcere è ancu infezzioni in i cuscini di cuniglii molli.


Ci sò parechji altri mudelli nantu à u mercatu, alcuni cù coperchi chjusi è altri cù muri da i dui lati. Tuttavia, duvemu assicurà chì u nostru cunigliulu possa vede tuttu ciò chì accade intornu ad elli, cume ricordemu chì st'animali sò cacciati in u so statu salvaticu è sò sempre in alerta, ancu in bagnu.

Cumu occupa assai pocu spaziu, hè cunsigliu distribuisce parechji piatti intornu à a casa, per minimizà l'accidenti pussibuli di u cunigliulu. Duverebbe esse pulitu spessu, postu chì una volta cuminciatu à aduprà, si riempie rapidamente. Hè ancu assai cunsigliatu fenu in a bandiera sanitaria, cum'è in più di incuraghjeli à avvicinassi, à parechji cunigliuli li piace à manghjà fenu mentre l'utilizanu. Tuttavia, hè cumunu chì u fenu di a tavula d'angulu si guasti rapidamente, per via di u cunigliulu chì urina è defeca. Per questa ragione, truvemu attualmente toilette d'angulu cù una piattaforma specifica per u fenu.


Se ùn pudete micca uttene una bandiera d'angulu di cunigliulu, ùn v'inchietate, pudete aduprà unu. scatula di littera per gatti, tenendu sempre in contu i seguenti suggerimenti:

  • Deve esse u più grande pussibule. Evite e bande chì sò menu di 35 x 20 x 25 cm.
  • Assicuratevi chì ùn sia micca troppu altu, cum'è u cunigliulu duverebbe pudè scalà faciule.

Lettiera o sustratu di cunigliulu

Infine, esaminemu i sfarenti tippi di sustrati chì pudemu truvà in u mercatu. I più cumuni sò quelli di fibre vegetali, carta riciclata o canapa, ma ci sò assai altri. Duvemu andà à pruvà finu à truvà ciò chì piace u più à u nostru cunigliulu.

U più impurtante hè chì sia un sustratu naturale è frescu, unu di quelli granuli è quelli chì ùn lascianu micca a polvera è chì sò specifici per i cunigliuli. In nisun casu ùn aduprà micca a terra per i misgi. Duverebbe ancu esse di un materiale sicuru, chì u cunigliulu pò ingerisce senza causà prublemi di salute, postu chì ci rammintemu chì sò animali assai curiosi è tendenu à muzzicà tuttu. In listessu modu, deve esse assorbente, faciule da pulisce è, se hè pussibule, deve cunservà bè l'odore.

Cumu insignà à un cunigliulu induve andà

Avà chì cunniscite i tippi di vassoi igienichi chì esistenu è i sustrati da aduprà, hè ora di spiegà cumu insegnà à un cunigliulu induve andà. Ricordate chì in tuttu stu prucessu duvete esse assai paziente è utilizate u rinfurzamentu pusitivu. In nisun casu ùn castigaremu, rimproveremu o urlemu à u cunigliulu.

1. Pone a toilette d'angulu di cunigliulu

Per evità a presenza di escrementi è urine in casa, parechje persone preferenu cumincià à amparà in a gabbia di u cunigliulu, ancu se pudete ancu principià in a zona delimitata di a casa. Arricurdatevi chì st'animali necessitanu assai spaziu, dunque duvemu furnisce un ambiente spaziosu è cunfortu, chì ci aiuterà à prevene u stress annantu à u cunigliulu.

Mittaremu u tabbellu di u bagnu à u cantonu da a gabbia o u spaziu di u cunigliulu seguitendu i cunsiglii è i trucchi chì avemu menzionatu in a sezione precedente, cume fenu per stimulallu. Hè ancu una bona idea di piazzà un tippu unicu di sustratu in a bandiera di l'angulu per evità una pussibile cunfusione.

Ùn vi scurdate chì i cunigliuli ùn cuntrollanu micca sempre bè i so sfintere, allora duvete esse assai pazienti è empatichi, capendu chì u vostru cunigliulu ùn urina nè defeca in tutta a gabbia perchè vole, ma perchè ùn sà micca cumu fà lu currettamente. In fatti, i cunigliuli sò animali assai puliti.

2. Minimizà l'accidenti

Dopu avè piazzatu u bagnu d'angulu, passeremu un pocu di tempu à fighjà u nostru cunigliulu. Quandu avemu nutatu chì alza a coda (un gestu caratteristicu chì facenu prima di urinà o di defecà) u pudemu chjappà è piglia prestu à a vostra scatula d'angulu, per urinare o defecà quì.

Ma s'ellu defeca fora di a vostra zona, ùn dispirate micca, uttene una carta igienica, bagnalla cù urina, raccoglie e feci è pigliate sia a carta bagnata d'urina sia e feci in a scatula d'angulu, lascenduli quì. U profumu guiderà u vostru cunigliulu in modu da pudè vultà quì per allevà si.

Di solitu sceglienu u listessu locu per fà i so bisogni, allora sì avete parechje scatule d'angulu, ùn esitate micca à distribuisce e feci è i fogli cù urina in tutti, chì duveranu avè a stessa forma, affinchì sianu più faciuli per ellu associà.

Serà ancu criticu. pulisce e zone induve facenu i vostri bisogni prudutti d'enzimi, in questu modu, elimineremu a traccia è eviteremu di fà dinò in u stessu locu.

Ci hè un altru truccu chì pudemu aduprà quandu insegnemu à un cunigliulu induve andà, chì cunsiste lasciate un pocu di u vechju sustratu quandu u rinnuvemu cù u novu. In questu modu, lasciaremu ancu l'odore di a vostra urina è di i so excrementi in a littiratura.

3. Aduprate rinfurzamentu pusitivu

Cumu seguitemu questi passi, u cuniglio sarà assucià currettamente a bandiera d'angulu cù u locu duv'è duvete fà i vostri bisogni, ma pudemu rinfurzà ancu di più aduprendu un rinforzu pusitivu. Cumu pudemu fà què? Pudemu aduprà ricumpense gustosi, cum'è alcuni di i frutti è ligumi cunsigliati per i cunigliuli, ma hè ancu utile aduprà a voce, una "assai bona" ​​o carezze dolce.

In nisuna circustanza ùn aduprà micca a punizione cù u nostru cunigliulu, chì questu solu causerà paura, incertezza è romperà u ligame cù u caregiver.

Infine, vale da nutà chì a castrazione hè un strumentu assai utile, sia in masci sia in femine, perchè dopu chì vene u calore, hè assai probabile chì u nostru cunigliulu marchi a casa sana, spruzzendu diverse zone cù urina.

Avà chì sapete insegnà à un cunigliulu induve andà, ùn mancate micca questu altru articulu induve parlemu di i 10 soni di cunigli.

Se vulete leghje più articuli simili à Cumu insignà à un cunigliulu induve andà?, vi ricumandemu di entre in a nostra sezione di Educazione Basica.