Cuntenutu
- Tartaruga loggerhead o crossbred
- Tartaruga di pelle
- Tartaruga falca o tartaruga
- tartaruga d'aliva
- Tartaruga di Kemp o piccula tartaruga marina
- Tartaruga marina australiana
- tartaruga verde
L'acque marine è oceaniche sò abitate da una grande varietà d'esseri viventi. Frà quelli ci sò quelli chì sò u sughjettu di questu articulu: u distintu tippi di tartarughe marine. Una peculiarità di e tartarughe marine hè chì i masci tornanu sempre à e spiagge induve sò nati per accuppià si. Ciò ùn accade micca necessariamente cù e femine, chì ponu varià da a spiaggia à a nascita. Un'altra curiosità hè chì u sessu di e tartarughe marine hè determinatu da a temperatura ghjunta in i lochi di riproduzione.
Una peculiarità di e tartarughe marine hè chì ùn ponu micca ritirà a testa in u so cunchju, ciò chì ponu fà e tartarughe terrestri. In questu articulu PeritoAnimal, vi mostreremu e spezie attuali di tartarughe marine è e so funziunalità principali.
Un altru fenomenu chì accade à e tartarughe marine hè una spezia di lacrime chì li falanu da l'ochji. Questu accade quandu elimine u sale in eccessu da u vostru corpu per mezu di stu meccanismu. Tutte queste tartarughe marine sò di lunga vita, superanu almenu 40 anni di vita è alcune facilmente doppia quellu età. À un gradu minore o più grande, tutte e tartarughe marine sò minacciate.
Tartaruga loggerhead o crossbred
U tartaruga loggerhead o tartaruga incrociata (caretta caretta) hè una tartaruga chì abita l'Oceanu Pacificu, Indianu è Atlanticu. In u Mari Tarraniu sò stati ancu rilevati esemplari. Misuranu circa 90 cm è pesanu, in media, 135 chilò, ancu se sò stati osservati esemplari chì superanu i 2 metri è più di 500 chilò.
Piglia u so nome da a tartaruga loggerhead perchè a so testa hè a più grande taglia trà e tartarughe marine. I masci sò distinti da a taglia di a so coda, chì hè più spessa è più longa di e femine.
L'alimentu di e tartarughe incrociate hè assai variatu. Starfish, barnacles, cucumari di mare, meduse, pesci, crostacei, calamari, alghe, pesci volanti è tartarughe neonati (cumprese e so propie spezie). Sta tartaruga hè minacciata.
Tartaruga di pelle
U lattice (Dermochelys coriacea) hè, trà i tippi di tartarughe marine, u più grande è u più pesante. A so dimensione abituale hè di 2,3 metri è pesa più di 600 chilò, ancu se sò stati arregistrati esemplari giganti chì pesanu più di 900 chilò. Si nutrisce principalmente di meduse. A cunchiglia di cuir, cum'è u so nome suggerisce, hà una sensazione simile à a pelle, ùn hè micca dura.
Si sparghje più luntanu in l'oceani chè u restu di e tartarughe marine. U mutivu hè chì sò più capaci di suppurtà i cambiamenti di temperatura, chì u so sistema di termoregulazione di u corpu hè più efficace di l'altri. Sta spezia hè minacciatu.
Tartaruga falca o tartaruga
U falchinu o tartaruga legittima (Eretmochelys imbricata) hè un animale preziosu trà i tippi di tartarughe marine chì hè in periculu di estinzione. Ci hè duie sottuspezie. Unu di elli abita l'acqui trupicali di l'Oceanu Atlanticu è l'altru l'acqua calda di a zona Indo-Pacificu. Queste tartarughe anu abitudine migratorie.
E tartarughe falchi misuranu trà 60 è 90 cm, pesanu trà 50 è 80 chilò. Ancu se casi chì pesanu finu à 127 chilò sò stati registrati. E so zampe sò cunvertite in alette. Li piace à abità l'acqui di i scogli tropichi.
Si nutriscenu di prede chì sò assai periculose per a so alta tossicità, cum'è e meduse, cumprese a mortale caravella portoghese. E spugne velenose entranu ancu in a vostra dieta, in più di anemoni è fragole di mare.
Vista a durezza di u so scafu meravigliosu, hà pochi predatori. I squali è i coccodrilli marini sò i so predatori naturali, ma l'azzione umana cù a pesca eccessiva, l'attrezzi da pesca, l'urbanizazione di e spiagge di riproduzione è a contaminazione anu purtatu à tartarughe falchi in traccia di sparì.
tartaruga d'aliva
U tartaruga d'aliva (Lepidochelys olivacea) hè u più chjucu di i tippi di tartarughe marine. Misuranu in media 67 centimetri è u so pesu varieghja intornu à 40 chilò, ancu se sò stati arregistrati esemplari chì pesanu finu à 100 chilò.
E tartarughe d'alive sò onnivore. Si nutriscenu indistintamente di alghe o di granchi, di gamberi, pesci, lumache è aragoste. Sò tartarughe custiere, pupulendu e zone custiere in tutti i cuntinenti fora di l'Europa. Hè ancu minacciata.
Tartaruga di Kemp o piccula tartaruga marina
U tartaruga di Kemp (Lepidochelys Kempii) hè una tartaruga marina di piccule dimensioni cum'è suggerita da unu di i nomi cù i quali hè cunnisciuta. Pò misurà sin'à 93 cm, cù un pesu mediu di 45 chilò, ancu s'ellu ci sò esemplari chì anu pisatu 100 chilò.
Sopra solu durante u ghjornu, à u cuntrariu di l'altre tartarughe marine chì adupranu a notte per generà. E tartarughe di Kemp si nutriscenu di ricci di mare, meduse, alghe, granchi, molluschi è crustacei. Sta spezia di tartaruga marina hè in statu criticu di cunservazione.
Tartaruga marina australiana
A tartaruga marina australiana (Depressione Natator) hè una tartaruga chì hè distribuita, cum'è u so nome indica, in l'acqui di u nordu di l'Australia. Sta tartaruga misura trà 90 è 135 cm è pesa da 100 à 150 chilò. Ùn hà micca abitudini migratorie, eccettu per u fraiu chì di tantu in tantu u forza à viaghjà sin'à 100 km. I masci ùn tornanu mai in terra.
Hè precisamente e vostre ova chì soffrenu una predazione maiò. Volpi, lucertole è umani li cunsumanu. U so predatore cumunu hè u coccodile marinu. A tartaruga marina australiana preferisce acque pocu prufonde. U culore di i so zuppi hè in a gamma di culori alivu o marrone. U gradu esattu di cunservazione di sta spezia ùn hè micca cunnisciutu. I dati affidabili mancanu per fà valutazioni currette.
tartaruga verde
L'ultimu di i tippi di tartarughe marine in a nostra lista hè u tartaruga verde (Chelonia mydas). Hè una tartaruga di grande dimensione chì abita l'acqui trupicali è subtropicali di l'oceani Atlanticu è Pacificu. A so dimensione pò ghjunghje à 1,70 cm di lunghezza, cù un pesu mediu di 200 chilò. Tuttavia, sò stati trovati esemplari chì pesanu finu à 395 chilò.
Ci sò diverse sottuspezie geneticamente distinte secondu u so habitat. Hà abitudini migratorii è, à u cuntrariu di l'altre spezie di tartarughe marine, masci è femine esce da l'acqua per piglià u sole. In più di l'omu, u squalu tigre hè u principale predatore di a tartaruga verde.
Se vulete scopre di più nantu à u mondu di e tartarughe, vedi ancu e sfarenze trà e tartarughe d'acqua è terrestri è quanti anni vive una tartaruga.