Tipi di spazzole per cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Spazzole per cani a pelo lungo, medio e corto: QUALE SCEGLIERE?
Video: Spazzole per cani a pelo lungo, medio e corto: QUALE SCEGLIERE?

Cuntenutu

Mantene u nostru cucciolu pulitu hè criticu per assicurà a so salute generale è u so benessere. Durante e spassighjate, i cani ghjocanu di solitu cù altri cani, saltanu, si imbruttanu ... Cù questu, finiscenu per sottumettesi à fattori chì ponu lascià a so pelle sporca è annudata, in u casu di i cani cù i capelli lunghi. Oltre à dà u bagnu seguendu l'istruzzioni di u veterinariu, u tutor deve brusgià u to pelu regularmente, per caccià tutta a terra, mantenendu u mantellu lisciu è setosu.

Sicondu a razza è u tippu di pelu di u nostru cane, duvete seguità diverse tecniche di spazzolatura. Cume sceglie u tippu di spazzola per cane? Per evità di cumprà a spazzola sbagliata chì puderia finisce per dannà u vostru animale domesticu, in PeritoAnimal vi mostreremu i migliori spazzole per ogni tippu di cappotto.


Spazzola per ogni cappotto di cane

Cumu l'avemu digià messu in evidenza sopra, per ogni tippu di pelu di u nostru cane, duvemu aduprà un sfarente spazzola. Inoltre, a frequenza di spazzolà u pelu di u vostru cane dipenderà ancu da a so lunghezza, spessore è quantità di perdita di capelli. Ci sò e razze di cani cù una tendenza più grande à falà fora di l'altri, alcune à u cuntrariu, ùn sparghjenu micca u pelu.

Dopu a spassighjata, lavà u pelu hè unu di i più boni mumenti di a ghjurnata per u nostru cane. S'ellu hè spazzolatu currettamente, entrerà in un statu di rilassamentu è suddisfazione ogni volta chì si caccia a sporcizia accumulata in u pelu. Solu sbulicendu i nodi chì apparsu hè pussibule di mantene a salute di a vostra pelle in cundizione perfetta. Tuttavia, una cattiva scelta di spazzola per cani, o ùn sapendu cumu spazzolà a pelliccia pò purtà à un momentu veramente scomudu è assai dispiacevule per u nostru animale domesticu.


In generale, diferenziamu trè tippi di peli di cane: cortu, mediu è longu. Ognunu di elli hà bisognu di un tipu di spazzola specifica è sfarenti frequenze di spazzolatura. Dopu, vi mostreremu chì tippu di spazzola duvemu aduprà per pettinà u nostru cane s'ellu hà una pelliccia corta, media o lunga.

Spazzola per cani corti

i cani di capelli corti anu bisognu di menu menu cura paragunatu à quelli à pilu longu. Perchè anu un mantellu finu, anu bisognu di un massimu di duie o trè spazzole à a settimana. Dentru e razze cunsiderate chì anu capelli corti, ci sò diverse misure è caratteristiche di i capelli chì determineranu se duvemu ancu fà duie o trè spazzole settimanali. Per esempiu, a Chihuahua hè un cane di capelli corti è di solitu perde assai capelli, dunque averete bisognu di più spazzolamentu cà un Dalmaticu o un Boxer, chì ùn perde micca tanti capelli, per esempiu.


I cani cù stu tippu di pelu necessitanu spazzole solu per caccià i peli in eccessu, cumu ùn anu micca a pussibilità di accumulà nodi o sporcizia. In questu casu, avemu bisognu di un gomma o plastica spazzola di setole, per evità di ferisce a pelliccia di u nostru cane è di strappà quelli chì ùn duveriamu micca. Inoltre, queste spazzole sò assai semplici da pulisce è mantene in perfette condizioni.

Spazzola per cani à capelli medi

i cani di da mezu cum'è u Pastore Tedescu, u Border Collie o u Golden Retriever, chì anu una quantità più grande di capelli di i so predecessori, necessitanu almenu quattru spazzole à a settimana. Se u tutore hà abbastanza tempu per spazzulà u pelu una volta à ghjornu, u vostru cumpagnu pelutu ci ringrazierà è seremu capaci di mantene a casa pulita in permanenza.

Perchè anu una pelliccia più longa, più spessa è più densa di quelli chì anu una pelliccia corta, sti cani ne anu bisognu spazzola cù setole metalliche fini è guarnizioni, cunnisciutu cum'è cani skimmer, per pudè caccià i capelli morti accumulati. Sti cani tendenu à perde assai capelli, è sì ùn cacciate micca questi peli, si accumuleranu in tutta a casa.

Spazzola per cani lunghi

i cani di capelli longhi sò quelli chì ne anu bisognu di più attinzioni in quantu à a cura di u so pelu, postu chì tendenu à furmà più nodi, accumulanu sporcizia è, in a maiò parte di i casi, sò quelli chì perdenu una grande quantità di capelli. Cusì, u tutor deve spazzolà u pelu di u cane ogni ghjornu, sopratuttu dopu ogni tour. Tuttavia, in PeritoAnimal vi raccomandemu di combinà a spazzolatura ogni ghjornu in casa cù almenu una sessione di bellezza per cani à u mese.

Per i cani cù un mantellu più longu chì anu ancu un pelle dilicata, cum'è u Yorkshire, avemu bisognu di un spazzola à doppia faccia cù setole tonde da un latu è quelle più rigide cù pelliccia sintetica da l'altru. Cusì pudemu ferru prima a parte à sette tonde, sbluccà a pelliccia assai attentamente, rimuovere a pelliccia morta, poi passà l'altra parte per rende a pelliccia dolce è lucente.

Per i cuccioli à capelli lunghi cù una pelliccia più spessa è menu delicata, pudemu prima aduprà a spazzola di setole metalliche, Cum'è quellu chì usamu per i capelli mediani, per sferisce facilmente è rimuovere a terra. Perchè hà una quantità più grande di capelli, a spazzolatura deve esse fatta cù assai Attenti, per ùn fà male à l'animali tirendu.

Spazzola di cane liscia

cani cù capelli lisci anu bisognu di un spazzolamentu cutidianu per prevene i nodi è eliminà i capelli morti. U megliu Spazzola per cani Shih Tzu chì hà i capelli lisci, per esempiu, si chjama a spazzola Furminatore. Hè a megliu opzione per evità danni à i capelli, in più evità irritazioni di a pelle di l'animali. Stu tipu di spazzola hà un altru vantaghju, postu chì furnisce a produzzione d'olii naturali chì ritardanu a perdita di capelli, è li incuraghjenu à diventà più seta è cù assai più lucentezza.

Spazzole per cuccioli d'acqua

Infine, hè impurtante differenzà u pelu di i cani d'acqua, chì si caratterizeghja per esse perlatu è assai densu. I cuccioli Poodle è Bichon Frisé, frà altri, anu bisognu di una spazzola assai diversa da quelle viste in l'articuli precedenti. Per sbulicà u to pelu senza danneghjalu o tirallu fora, caccendu a terra è mantenendulu sanu è forte, averemu bisognu di un pettine di setole metalliche spesse è separate, chjamatu ancu debunker.

A spazzolatura deve esse fatta cù questu pettine ogni ghjornu, dopu ogni giru, per evità a furmazione di nodi. Ancu sì sò cani chì ùn perdenu micca solitu capelli, tendenu à generà una grande quantità di nodi, accumulanu sabbia, terra, ecc. Cusì, sè avete un cane d'acqua è si nota chì perde assai pelu, duverebbe purtallu à u vet per questu per esaminallu è scopre s'ellu hà qualchì carenza nutrizionale.