Sintomi di u ghjattu mortu in u ventre

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Sintomi di u ghjattu mortu in u ventre - Animali
Sintomi di u ghjattu mortu in u ventre - Animali

Cuntenutu

Un animale incinta richiede una cura maiò in u trattamentu di a mamma è di a so prole. Ci sò prublemi chì duvete cunnosce per mantene a salute è u benessere di i vostri animali. Se avete una gatta incinta, duvete esse cuscenti di i segni è sintomi di l'avortu spurtivu felinu per assicurà u benessere sia di i gattini sia di u misgiu.

L'abortu pò accade in ogni tappa di a gestazione di l'animali è a prole pò more in l'utru di a mamma. sè vulete sapè quali i sintomi di u ghjattu mortu in u ventre è u ghjattu avorte, chì fà è cumu sapè se u ghjattu era mortu in u ventre, cuntinuate à leghje st'articulu da PeritoAnimal.

Cat aborting: chì fà

A cura è e spese necessarie quandu un gattu hè incinta è dopu a nascita di i cuccioli sò più grandi è richiedenu assai dedica. Dunque, hè assai impurtante chì pensiate se vulete risicà chì u vostru misgiu incinta è avè più gattini in casa o se, d'altra parte, vulete piglià misure preventive, cum'è sterilizazione.


Un abortu hè definitu cum'è cessazione di a gravidanza, in chì u fetu ùn hè ancu capace di sopravvive fora di l'utru. S'ellu hè pruvucatu vuluntariamente, hè designatu abortu induttu, ma se, à u cuntrariu, era inaspettatu, imprevistu è involuntariu, hè designatu cum'è spurtivu.

In u casu di i misgi è di altre femine, l'abortu induttu deve esse sempre effettuatu è / o accumpagnatu da u veterinariu, affinchì a so presenza riduce a probabilità di qualchì tippu di complicazione chì si presenti.

U periodu di gestazione di un gattu femina hè circa 2 mesi (in media 63-67 ghjorni, da 52 à 74 ghjorni).

Normalmente, gattu sagnante prima di cunsignà pò esse indicativu di aborto spontiale, è pò accade in ogni gravidanza, quantunque sia sana è in una di e tappe di a gestazione di l'animali.


Prima di a fine di u periodu di gestazione, trè situazioni ponu accade:

  • riassorbimentu di embrioni o di u fetu;
  • espulsione (abortu);
  • ritenimentu è mummificazione.

Ci hè ancu situazioni induve u fetu hè espulsu è u ghjattu l'ingestisce subitu senza chì tù abbiate u tempu d'osservà (amparate più nantu à stu fenomenu in l'articulu Perchè i misgi manghjanu i so gattini). In tutti questi casi, l'ughjettivu principale hè di sapè ricunnosce quandu u misgiu hà qualcosa di male è chì hè un emergenza veterinaria, per evità a perdita di i zitelli rimanenti è / o di a mamma.

Cumu sapè se avete sempre cuccioli da nasce: cat

Normalmente, i misgi nascenu i so gattini senza grandi difficultà, sia per elli sia per i gattini, tuttavia ci sò situazioni chì ponu purtà à un abortu spurtivu è distocia (difficultà o impussibilità di francà u canale di nascita) chì hè una di e cumplicazioni principali in a nascita di i misgi, spessu per via di a dimensione aumentata di i gattini o di u restringimentu di u canale uterinu.


Unu a consegna pò durà finu à 12 ore cù pause di cuccioli da 5 minuti à 2 ore, ma quandu quellu tempu hè finitu, duvete esse preoccupatu.

Un periodu più longu ch'è queste 2 ore di cuntrazzioni senza a nascita di cuccioli pò indicà chì ci hè ghjattu mortu in u ventre è chì a vita di a mamma pò esse compromessa.

Durante tutta a gravidanza è à u mumentu di a consegna, duvete esse sempre attenti à u cumpurtamentu di u ghjattu. Durante a nascita, fighjate s'ella prova à taglià u cordone ombelicale è liccà i so criaturi, o sì, à u cuntrariu, hè più apatica è senza forza. Hè assai impurtante chì informiate u vostru veterinariu di fiducia se sospettate chì a nascita ùn viaghja micca cum'è si deve.

Cumu sapè se avete sempre cuccioli da nasce: cat

  • Se u vostru misgiu hà cuminciatu à parturisce è va oltre 2 ore senza chì un gattinu sia natu, duvete esse cuscenti, ma duvete sapè chì ci sò casi d'intervalli finu à 4 ore quandu i gattini nascenu nurmali.
  • Corre a manu nantu à l'abdomen di u vostru ghjattu è pruvate à sente a presenza è u muvimentu di un altru cucciolu.
  • Se avete sentitu qualchì muvimentu, vede s'ellu ci hè cuntrazzioni, questu significa chì u ghjattu prova à espulsà qualcosa, puderia esse un gattinu o a placenta.
  • Se u ghjattu hè più calmu è più rilassatu, di solitu signaleghja a fine di a consegna.
  • Se u misgiu hè sempre ansimante, vocalizeghja assai è pare debule, allora pò esse sempre pruvendu à scaccià qualcosa o esse cù un infezzione.

Cumu sapè se i cuccioli sò vivi

Hè impurtante per voi di sapè chì quandu l'animali hè natu pò parè mortu è micca esse. U cucciolu pò solu ùn esse capace di respira.

  • Prima di tuttu duvete pulisce è schjarisce e vie aeree di u cucciolu: Elimina tutte e tracce di membrana da u nasu è a bocca di u cucciolu è pulite ogni fluidu prisente.
  • Aprite a bocca di u cucciolu un pocu, cù molta attenzione.
  • Mettitelu in una pusizione di stomacu falatu è inclinalla per qualchì siconda per chì tutti i fluidi chì pudete avè inalatu esce.
  • massagiallu in pettu per stimulà a respirazione sfregendu delicatamente u gattinu cù un asciugamanu asciuttu.
  • Mantene cù una manta calda.

Queste prucedure devenu esse effettuate cun grande cura è cù guanti in modo chì, se u gattinu hè vivu, hè restituitu à a mamma è ùn hè micca rifiutatu. Inoltre, duvete informà u vostru veterinariu di a situazione è seguità e so istruzioni.

Gattu mortu in u ventre: cause

A morte fetale hè più cumuna in felini è pò esse assuciata à:

  • Malatie genetiche o difetti di nascita;
  • Inghjulia;
  • Usu eccessivu è irregulare di contraccettivi;
  • Sbilancii ormonali;
  • Parassiti;
  • Infezioni (FeLV, Panleucopenia, FiV, Feline Virus Type 1, Chlamydia);
  • Neoplasmi;
  • Nascite distociche;
  • Droghe cum'è l'ossitocina.

In casi di infizzioni da virus, hè assai impurtante seguitate un protokollu di vaccinazione regulare per riduce u risicu di u misgiu di cuntraisce certe malatie è di trasmette li à i so gattini.

Sintomi di u ghjattu mortu in u ventre

In parechji casi, u sintomi di u ghjattu mortu in u ventre passanu inosservatu è si reabsorbe l'embrione o u fetu. Tuttavia, quandu un gattinu more in u ventre di a so mamma è ch'ella ùn pò micca riassorbì o espulsà, u tessutu mortu pò scioglie si in u corpu è causà una seria infezzione chì porta à a frebba è à altri sintomi.

u megliu modu per per sapè s'ellu ci hè più gattu mortu in u ventre cunsiste à esse cuscente di a presenza di i sintomi seguenti:

  • purtata vaginale: duvete sempre fà casu à l'esistenza di secrezione vaginale. L'esistenza di secrezione vaginale da sola, indipendentemente da a struttura, u culore è l'odore, hè dighjà un segnu chì qualcosa ùn hè micca bè. Duvete osservà a scarica assai attentamente è arregistrà e so caratteristiche (chjaru, scuru, più liquidu o viscosu, cù o senza odore) per informà u veterinariu in u futuru prima ch'ellu sia troppu tardi. Se vedi un liquidu brunastru cù un putrefattu o un cattivu odore, puderia esse un segnu d'infezzione, un gattu mortu in a cavità uterina, o un abortu chì si face. U scaricamentu pò ancu mustrà frammenti di tissutu, ossa fetali è coaguli di sangue;
  • Sanguinamentu in a gravidanza di u ghjattu;
  • Discomfort addominale;
  • Vumitu è ​​/ o diarrea;
  • Depressione;
  • Disidratazione;
  • Diminuzione di a circonferenza di a cintura (durante u periodu di gestazione)
  • Perda di pesu (quandu duverebbe ingrassà);
  • Appetite diminuita;
  • In i casi più severi, dispnea (difficultà respiratorii);
  • Septicemia (infezzione generalizata);
  • Sintomi di miscarriage.

Tutti questi sintomi devenu esse cunsiderati una emergenza medica. u veterinariu deve analizà u ghjattu u più prestu pussibule.

Gattu mortu in panza: diagnosticu è trattamentu

U diagnosticu hè cunfirmatu solu per mezu di a cumbinazione di storia clinica, sintomi è testi cumplementari realizati da u veterinariu.

U radiografia permette ancu di visualizà sì i fetus sò ben furmati o sì assorbimentu o macerazione fetale si face.

U ultrasound permette di verificà sì i battiti cardiaci di i cuccioli sò prisenti o micca.

In i casi di ghjattu mortu in u ventre, hè raccomandata OSH (ovarian-salpingo-isterectomia), è u trattamentu di cause adiacenti cum'è infezioni virali, parassiti è neoplasmi.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Sintomi di u ghjattu mortu in u ventre, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione nantu à e Malatie di u sistema riproduttivu.