Rene Polichisticu in Gatti - Sintomi è Trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Dicembre 2024
Anonim
Rene Polichisticu in Gatti - Sintomi è Trattamentu - Animali
Rene Polichisticu in Gatti - Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

Una di e caratteristiche più spaventose di i felini hè a so grande flessibilità è agilità, da quì u populu chì dice chì questi animali anu 7 vite, ancu se questu ùn hè micca veru, chì u misgiu hè un animale assai suscettibile à numerose malatie è parechje d'elle, cum'è a malatia renale polichistica si pò ancu vede in l'omu.

Sta malatia pò esse asintomatica finu à ch'ella sia avanzata abbastanza da custituisce un risicu maiò per a vita di l'animali, dunque hè di grande impurtanza chì i pruprietarii ne sappianu di più nantu à sta situazione patologica, per diagnosticallu è trattalla u più pussibule prima.

In questu articulu di PeritoAnimal parleremu di u Sintomi è Trattamentu di Rene Polististicu in Gatti.


Cosa hè u rene polichisticu?

A malatia renale polichistica o u rene polichisticu hè una malatia ereditaria assai cumunu in i misgi persiani è esotici à capelli corti.

A caratteristica principale di stu disordine hè chì u rene produce cisti piene di fluidi, Quessi sò prisenti da a nascita, ma à misura chì u gattinu cresce, e ciste crescenu ancu di dimensioni, è ponu ancu dannà u rene è causà insuffiziu renale.

Quandu u misgiu hè chjucu è i cisti sò di una dimensione assai chjuca, l'animali ùn mostra micca segni di malattia, è hè abituale chì e manifestazioni di a cundizione ghjunghjenu quandu un danni renali maiò, sta malatia hè generalmente diagnosticata trà 7 è 8 anni.

Cause di Rene Polististicu in Gatti

Sta malatia hè ereditaria, dunque hà una origine genetica, hè l'anomia chì a genu dominante autosomale soffre è chì ogni gattu chì hà stu genu in a so forma anormale averà ancu una malattia renale polichistica.


Tuttavia, stu genu ùn pò micca esse mutatu in tutti i misgi, è sta malattia tocca soprattuttu i misgi persiani è esotici è e linee create da queste razze, cum'è u Shorhair britannicu. In altre razze di misgi ùn hè micca impussibile d'avè un rene polichisticu, ma hè assai stranu s'ellu face.

Quandu un misgiu affettu si ripruduce, u ghjattinu eredita l'anomalia genetica è a malatia, à u cuntrariu, se i dui parenti sò affettati da stu genu, u ghjattinu more prima di a nascita per via di una patulugia assai più seria.

Per diminuisce a percentuale di i misgi affettati da a malatia renale polichistica hè essenziale per cuntrullà a ripruduzzione, in ogni modu, cum'è avemu citatu inizialmente, sta malattia ùn mostra sintomi finu à e fasi assai avanzate, è qualchì volta quandu si riproduce un gattu ùn si sà micca chì hè malatu.


Sintomi di Malattia Rinu Polististica in Gatti

A volte, a malattia polichistica di i reni evolve assai rapidamente è hè dannosa per i misgi chjuchi, avendu generalmente un risultu fatale, tuttavia, cum'è l'avemu dighjà menzionatu, di solitu hè una malattia chì causa sintomi in u stadiu adultu.

Quessi sò i sintomi di fallimentu renale:

  • perdita di l'appitittu
  • Perda di pesu
  • Debbulezza
  • Depressione
  • Alta assunzione d'acqua
  • Aumenta a frequenza di urinazione

Quandu si rileva unu di sti sintomi hè di primura cunsultate u veterinariu, per valutà a funzione di i reni è, s'elli ùn funzionanu micca bè, per truvà a causa sottostante.

Diagnosticu di u rene polichisticu in i misgi

Sì avete un gattu persianu o esoticu, ancu s'ellu ùn mostra micca sintomi di a malatia, hè impurtante chì durante u primu annu andate à u veterinariu per questu per studià a struttura di i reni è decide se sò sani o micca.

In anticipu o ancu quandu u ghjattu hà dighjà manifestatu sintomi di fallimentu renale, u diagnosticu hè fattu da l'imaghjini attraversu un ultrasu. In un gattu malatu, l'ultrasound mostra a presenza di cisti.

Ben intesu, più prestu hè fatta a diagnosi, u più favurevule serà l'evoluzione di a malatia.

Trattamentu di a malatia renale polichistica in i misgi

Sfurtunatamente sta malatia ùn hà micca un trattamentu curativu, cum'è l'ughjettivu principale di u trattamentu hè di piantà l'evoluzione di a cundizione u più pussibule.

U trattamentu farmaculogicu hè destinatu à riduce u travagliu di i reni affettati da fallimentu è à prevene tutte e cumplicazioni organiche chì ponu nasce da sta situazione.

Stu trattamentu, cù un dieta bassa in fosforu è in sodiu, ancu s'ellu ùn cambia micca a presenza di cisti in i reni, pò migliurà a qualità di vita di u misgiu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.