Rettili in Periculu - Cause è Conservazione

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Rettili in Periculu - Cause è Conservazione - Animali
Rettili in Periculu - Cause è Conservazione - Animali

Cuntenutu

I rettili sò vertebrati tetrapodi chì esistenu dapoi 300 milioni d'anni è chì a so caratteristica più impressiunante hè a presenza di scale chì coprenu tuttu u vostru corpu. Sò distribuiti in u mondu sanu, eccettu i lochi assai freti, induve ùn li truveremu micca. Inoltre, sò adattati per campà sia in terra sia in acqua, postu chì ci sò rettili acquatichi.

Ci hè una larga varietà di spezie in questu gruppu di rettili, cum'è lucertole, camaleonti, iguane, serpi è anfibi (Squamata), tartarughe (Testudine), coccodrilli, ghariali è alligatori (Crocodylia). Tutti anu diverse esigenze ecologiche secondu u so stile di vita è u so locu induve campanu, è parechje spezie sò assai sensibili à cambiamenti ambientali. Per questa ragione, oghje un gran numeru di rettili sò minacciati di estinzione è alcuni puderebbenu esse in traccia di sparisce se e misure di conservazione ùn sò micca prese à tempu.


Se vulete scuntrà u rettili in via di estinzione, oltre à e misure chì sò state prese per a so preservazione, continuate à leghje st'articulu da PeritoAnimal è vi diceremu tuttu.

rettili in via di estinzione

Prima di presentà l'elencu di rettili in via di estinzione, enfatizemu chì hè impurtante chì cunnosci a differenza trà animali in via di estinzione è quelli chì sò dighjà in via di estinzione in natura. Quelli chì sò minacciati esistenu sempre è ponu esse truvati in natura, ma sò in periculu sparì. In Brasile, l'Istitutu Chico Mendes per a Conservazione di a Biodiversità (ICMBio) classifica l'animali di stu gruppu cum'è animali in situazione vulnerabile, in periculu o in periculu criticu.

L'animali in periculu in natura sò quelli chì si trovanu solu in cattività. Quelli spariti, à u so tornu, ùn esistenu più. In a lista sottu, a sapete 40 rettili in periculu secondu a Lista Rossa di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura è di e Risorse Naturali (IUCN).


Gange gharial (Gavialis gangeticus)

Questa spezia hè di l'ordine Crocodilia è hè uriginaria di u nordu di l'India, induve abita e zone paludose. I masci ponu ghjunghje à circa 5 metri di lunghezza, mentre chì e femine sò di solitu un pocu più chjuche è misuranu circa 3 metri. Anu un musu allungatu è magru cù a punta tondula, chì a so forma hè duvuta à a so dieta à base di pesci, chì ùn ponu micca cunsumà prede assai più grande o più forte.

U Gharial Ganges hè in periculu criticu di estinzione è attualmente ci sò pochi esemplari, essendu in traccia di estinzione. per via di a distruzzione di l'habitat è di a caccia illegale è attività umane ligate à l'agricultura. Hè stimatu chì circa 1.000 individui esistenu sempre, assai di quelli chì ùn sò micca riproduttori. Malgradu esse prutetta, sta spezia continua à soffre è e so pupulazioni diminuiscenu.

Gecko granadinu (Gonatodes daudini)

Sta spezia appartene à l'ordine Squamata è hè endemica di l'isule di São Vicente è di e Grenadine, induve abita e fureste secche in e zone cù affioramenti rocciosi. Misura circa 3 cm di lunghezza è hè una spezia chì hè in periculu criticu di estinzione principalmente per via di u caccia è cummerciu illegale di animali in più. Cum'è u so territoriu hè assai ristrettu, u perdita è distruzzione di i so ambienti ne facenu ancu una spezia assai sensibile è vulnerabile. Per d 'altra banda, un poviru cuntrollu annantu à l'animali domestici cum'è i misgi affetta ancu u gecko di Grenadine. Ancu se a so catena hè in cunservazione, sta spezia ùn hè micca inclusa in e lege internaziunale chì a prutegenu.


Tartaruga irradiata (Astrochelys radiata)

Di l'ordine Testudine, a tartaruga irradiata hè endemica di Madagascar è attualmente abita ancu in l'isule A Reunion è Mauritius, perchè hè stata introdutta da l'omu. Si pò vede in fureste cù arbusti spinosi è secchi. Sta spezia righjunghji circa 40 cm di lunghezza è hè assai caratteristica per u so altu carapace è e so linee gialle chì li danu u nome di "radiatu" per via di a so dispusizione.

Attualmente, questu hè un altru di i rettili in periculu criticu di estinzione per via di braconnage à vendre cum'è animali è per a so carne è u pelu distruzzione di u so habitat, chì hà purtatu à una riduzzione alarmante di e so pupulazioni. Per via di questu, hè prutettu è ci sò prugrammi di cunservazione per a so creazione in cattività.

Tartaruga falchi (Eretmochelys imbricata)

Cum'è e spezie precedenti, a tartaruga falca appartene à l'ordine Testudine è hè divisa in duie sottuspezie (E. imbricata imbricata andE. imbricata bissa) chì sò distribuiti in l'Oceanu Atlanticu è Indo-Pacificu, rispettivamente. Hè una spezia di tartaruga marina assai in periculu, cume hè assai cercatu per a so carne, principalmente in Cina è in Giappone, è per u cummerciu illegale. Inoltre, a cattura per estrarre u so carapace hè stata una pratica diffusa da decenni, ancu se attualmente hè penalizata da varie leggi in diversi paesi. Altri fattori chì mettenu in periculu sta spezia sò l'attività umane in e zone induve mette i so nidi, è ancu l'attacchi da altri animali annantu à elli.

Camaleonte pigmeo (Rhampholeon acuminatus)

Appartenendu à l'ordine Squamata, si tratta di un camaleonte chì si trova in i cosiddetti camaleonti pigmei. Spargugliatu in l'Africa orientale, occupa machja è ambienti forestali, induve si trova in i rami di arbusti bassi. Hè un picculu camaleonte, chì ghjunghje à 5 cm di lunghezza, ghjè per quessa hè chjamatu pigmu.

Hè catalogatu in periculu criticu di estinzione è a causa principale hè u caccia è cummerciu illegale per vende cum'è animale domesticu. D’altronde, e so pupulazioni, chì sò dighjà estremamente chjuche, sò minacciate da i cambiamenti in u so habitat in terreni agriculi. Per questa ragione, u camaleonte pigmeo hè prutettu grazia à a cunservazione di e zone naturali, principalmente in Tanzania.

Boa de Santa Lucia (Boa constrictor orophias)

Questa spezia di l'ordine Squamata hè un serpu endemicu di l'isula Santa Lucia in u Mare di i Caraibi è hè ancu nant'à a lista di i rettili i più minacciati in u mondu. Vive in zone umide, ma micca vicinu à l'acqua, è pò esse vistu sia in savane sia in zone cultivate, in arburi è in terra, è pò ghjunghje sin'à 5 metri di lunghezza.

Sta spezia era dighjà cunsiderata estinta in u 1936, per via di u grande numeru di mangoste, cum'è i suricati, chì sò stati purtati in a regione. Questi animali sò cunnisciuti precisamente per a so capacità di tumbà serpi velenosi. Attualmente, a Santa Lucia Boa hè in periculu di estinzione per via di u cummerciu illegale, cume hè catturatu da a so pelle, chì hà disegni assai impressiunanti è caratteristici è hè adupratu in l'industria di pelletteria. D’altronde, un’altra minaccia hè a cunversione di e terre induve campanu in zone cultivate. Oghje hè prutetta è a so caccia è u so cummerciu illegale sò puniti da a legge.

Gecko géant (Tarentola gigas)

Sta spezia di lucertula o di salamandra appartene à l'ordine Squamata è hè endemica di u Capu Verde, duv'ellu stà nantu à l'isulotti Razo è Bravo. Hè longu quasi 30 cm è hà una culore in toni marroni tipichi di i gechi. Inoltre, a so dieta hè assai particulari, postu chì dipende da a presenza di l'acelli marini quandu si nutriscenu di e so granule (palle cù resti di materiale organicu micca digeritu, cum'è ossa, capelli è unghie) è hè cumunu per elli occupà i listessi posti induve nestanu.

Hè attualmente classificatu cum'è in periculu è a so minaccia principale hè a prisenza di misgi, chì hè per quessa ch'elli eranu guasi estinti. Tuttavia, l'isulotti induve u gecko gigante hè sempre presente sò prutetti da a legge è sò zone naturali.

Lézard alligator arboréal (Abronia aurita)

Stu rettile, ancu di l'ordine Squamata, hè endemicu di u Guatemala, induve stà in l'altupiani di Verapaz. Misura circa 13 cm di lunghezza è varia in culore, cù tonalità verde, giallu è turchese, cù macchie à i lati di a testa, chì hè abbastanza spiccante, essendu una lucertula chì colpisce.

Hè classificatu cum'è in periculu per via di distruzzione di u so habitat naturale, principalmente per logging. Inoltre, l'agricultura, u focu è u pasculu sò ancu fattori chì minaccianu a lucertola di l'aligeri arburi.

Lucertola nana (Anolis pygmaeus)

Appartenente à l'ordine Squamata, sta spezia hè endemica in Messicu, specificamente in Chiapas. Ancu se ùn si sà micca assai di a so biologia è di l'eculugia, si sà chì abita e fureste sempre verdi. Hà un culore grisgiu à marrone è a so taglia hè chjuca, misura circa 4 cm di lunghezza, ma stilizata è cù dite lunghe, caratteristica di stu genaru di lucertole.

Questu anulu hè un altru di i rettili in periculu di estinzione per via di trasfurmazione di l'ambienti induve campate. Hè prutetta da a lege in a categuria di "prutezzione speciale (Pr)" in Messicu.

Tancitarus scuro Rattlesnake (Crotalus pusillus)

Appartenendu ancu à l'ordine Squamata, stu serpente hè endemicu di u Messicu è abita in e zone vulcaniche è in fureste di pini è di quercie.

Hè minacciata di estinzione per via di a so distribuzione assai stretta è u distruzzione di u so habitat per via di a splutazione è di a trasfurmazione di i terreni per i culturi. Ancu s'ellu ùn sò micca assai studii nantu à sta spezia, data a so piccula zona di distribuzione, hè prutetta in Messicu in a categuria minacciata.

Perchè ci sò rettili minacciati di estinzione

I rettili facenu una varietà di minacce intornu à u mondu è, chì parechji di elli sò lenti à sviluppà è di longa vita, sò assai sensibili à i cambiamenti in u so ambiente. E cause principali chì facenu diminuì e so pupulazioni sò:

  • Distruzzione di u so habitat per i terreni destinati à l'agricultura è l'allevu.
  • Cambiamenti climatichi chì producenu cambiamenti ambientali in i livelli di temperatura è altri fattori.
  • A caccia per uttene materiali cum'è pelliccia, denti, artigli, cappucci è u cummerciu illegale cum'è animali domestici.
  • a cuntaminazione, da i mari è da a terra, hè un'altra di e minacce più gravi chì facenu i rettili.
  • Riduzzione di i so terreni per via di a custruzzione di edifici è urbanizzazioni.
  • Introduzione di spezie esotiche, chì face un sbilanciu à u livellu eculogicu chì parechje spezie di rettili ùn sò micca capaci di tollerà è produce una diminuzione di e so pupulazioni.
  • Morti da u scempiu è altre cause. Per esempiu, parechje spezie di serpenti sò uccise perchè sò cunsiderate velenose è per paura, dunque, à questu puntu, l'educazione ambientale diventa una priorità è urgenza.

Cumu impedisce di sparì

In questu scenariu induve migliaia di spezie di rettili sò in periculu di estinzione in u mondu sanu, ci sò parechje manere di cunservalli, dunque, pigliendu e misure chì detaglieremu quì sottu, pudemu aiutà à a recuperazione di molte di queste spezie:

  • Identificazione è creazione di spazii naturali prutettu induve e spezie di rettili in via di estinzione sò cunnisciute per abità.
  • Mantene e scogli è i tronchi falati in l'ambienti induve abbitanu i rettili, postu chì questi sò refugghi potenziali per elli.
  • Gestite e spezie animali esotiche chì predanu o spiazzanu i rettili nativi.
  • Diffusione è educazione nantu à e spezie di rettili in via di estinzione, chì u successu di parechji prugrammi di cunservazione hè duvutu à a cuscenza di e persone.
  • Evitendu è cuntrullendu l'usu di pesticidi nantu à i terreni agriculi.
  • Prumove a cunniscenza è a cura di sti animali, principalmente per e spezie più temute cum'è i serpenti, chì sò spessu uccisi da a paura è l'ignuranza quandu si pensa chì hè una spezia velenosa.
  • Ùn prumove micca a vendita illegale di e spezie di rettili, cum'è iguane, serpi o tartarughe, postu chì sò spezie più aduprate cum'è animali è devenu campà in libertà è in i so ambienti naturali.

Vede ancu, in st'altru articulu, una lista di 15 animali minacciati d'estinzione in Brasile.

Altri rettili in periculu

E spezie ammentate sopra ùn sò micca i soli rettili minacciati di estinzione, dunque quì sottu presentemu un elencu di rettili più minacciati è i so classificazione secondu a Lista Rossa di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura (IUCN):

  • Lucertola Vulcanu (Pristidactylus volcanensis) - In periculu
  • Tartaruga indiana (Chitra indica) - In via di estinzione
  • Tartaruga di Foglia Ryukyu (Geoemyda japonica) - In periculu
  • Gecko à foglia (Phyllurus gulbaru) - In periculu
  • Serpente cecu di Madagascar (Xenotyphlops grandidieri) - In periculu criticu di estinzione
  • Lucertola coccodrillo cinese (shinisaurus crocodilurus) - In periculu
  • Tartaruga verde (Chelonia mydas) - In periculu
  • iguana turchina (Cyclura Lewis) - In via di estinzione
  • Serpente scalatu di Zong (Achalinus jinggangensis) - In periculu criticu di estinzione
  • Lucertola taragui (Taragui homonot) - In periculu criticu di estinzione
  • Crocodile Orinoco (Crocodylus intermedius) - In periculu criticu di estinzione
  • Serpente Minas (Geophis fulvoguttatus) - In periculu
  • Lucertula nana culumbiana (Lepidoblepharis miyatai) - In periculu
  • Monitor à l'arburu turchinu (Varanus macraei) - In periculu
  • Tartaruga à coda piatta (pyxis à coda piatta) - In periculu criticu di estinzione
  • lucertola aran (Iberocerta aranica) - In periculu
  • Palm Viper honduriana (Bothriechis Marchi) - In periculu
  • Mona Iguana (Cyclura stejnegeri) - In periculu
  • Camaleonte Tiger (Tigris Archaius) - In periculu
  • Anindo Cornu Anindo (Anolis proboscis) - In periculu
  • Lucertola coda rossa (Acanthodactylus blanci) - In periculu
  • Gecko à dita slanciate libanesi (Mediodactylus amictopholis) - In periculu
  • Lucertola à pelle liscia Chafarinas (Chalcides parallelus) - In periculu
  • Tartaruga allungata (Indotestu elongata) - In periculu criticu di estinzione
  • Serpente Fiji (Ogmodon vitianus) - In periculu
  • Tartaruga nera (terrapene coahuila) - In periculu
  • Chameleon Tarzan (Calumma tarzan) - In periculu criticu di estinzione
  • Lucertola marmorata (Gecko marmoratu) - In periculu criticu di estinzione
  • Geophis Damiani - In periculu criticu di estinzione
  • Iguana caraibica (Iguana Antillean Lesser) - In periculu criticu di estinzione