Cuntenutu
- U primu alimentu di un cane hè u latte di a mamma
- Pudete aspettà un pocu di più?
- Durante è dopu u svezzamentu - Nuove trame
- Feed o cibu casanu?
U vostru ghjacaru hè ghjuntu in casa è hè inchietu di a so manghjata? Duvete dighjà sapè chì duvete avè una attitudine responsabile per copre tutti i bisogni di l'animali, è l'alimentu hè unu di i più impurtanti.
Un cucciolu hà bisognu di una alta concentrazione di nutrienti per chì u so pienu sviluppu pò accadere senza prublemi, ma hà ancu bisognu di sti nutrienti per esse prisenti in l'alimenti chì si adattanu à e so pussibilità di masticazione. Chì manghjanu i cuccioli? Se vulete mette fine à tutti i vostri dubbiti, assicuratevi di leghje st'articulu PeritoAnimal.
U primu alimentu di un cane hè u latte di a mamma
A volte è per via di vari prublemi pò esse necessariu alimentà i cuccioli svezzati prematuramente, tuttavia, quandu si parla di tuttu ciò chì riguarda u benessere di un cane, a prima cosa hè di chiarisce chì ùn ci vole mai affrettà di purtallu in casa nostra. , un svezzamentu furzatu hè un sbagliu assai seriu.
Per chì u cucciolu possa tutti i nutrienti chì hà bisognu, pò fà una maturazione di u so sistema immunitariu è ancu cumincià à socializà currettamente, hè di primura chì sia cù a so mamma almenu 2 mesi.
Pudete aspettà un pocu di più?
L'ideale seria chì u cucciolu venga à a vostra casa à 3 mesi, ricordate chì u migliore allattamentu hè statu, più simplice serà di curà currettamente u vostru cane è di manghjallu.
Durante è dopu u svezzamentu - Nuove trame
Appena a mamma cummencia à lascià i cuccioli soli per un tempu più longu, cuminciendu cusì à u svezzamentu (trà a terza è a quinta settimana di vita), ella deve cumincià à offre à u cucciolu un alimentu specificu per sta tappa.
L'alimenti chì sò dati à un cucciolu devenu avè un struttura liscia, micca solu durante i primi mesi, ma ancu da u quartu mese di vita in avanti, perchè hè quandu u cambiamentu per a dentizione permanente inizia generalmente. Per questu, hè raccomandatu di introduce progressivamente diverse texture in l'ordine seguente:
- Papi
- cibu bagnatu
- Alimentazione solida cù acqua o inumidita
- cibu solidu
Ogni cane vive un ritmu unicu è dunque ùn esiste un calendariu chì si adatta à tutti, pudete vede da per voi stessu, osservendu cumu u vostru cane manghja, quandu serà necessariu sperimentà cù altre texture.
Feed o cibu casanu?
Un cane famitu pò manghjà una grande varietà di alimenti, ma certamente vole surveglie stu prucessu per pruvà à furnisce u megliu, è questu hè a nostra raccomandazione più sincera.
Crede chì hè megliu nutrisce u vostru cane solu cibu cummerciale per animali domestici? Parechji veterinarii chì sò esperti in nutrimentu caninu piglianu pusizioni contr'à stu mudellu d'alimentazione unicu. Mentre hè veru chì l'alimentu per cuccioli cuntene tutti i nutrienti chì necessitanu, u so usu esclusivu ùn pò esse sinonimu di bona nutrizione.
Per d 'altra banda, ancu sapendu chì un cucciolo hà principalmente bisognu di alimenti ricchi in proteine è grassi, per fà solu una dieta casera richiede u supervisione di un prufessiunale. A volte una cattiva dieta pò esse a risposta à a dumanda "Perchè u mo cane ùn cresce?"
D’altronde, adattendu sempre a struttura à a masticazione di u cane, hè cunsigliatu di nutrisce cù cibu specificu di bona qualità è ancu cun alimentu casanu, mai mischjendu i dui tippi di alimenti in u listessu pastu, postu chì anu tempi d'assorbimentu assai diversi.