cumu scantà e scarafate

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
cumu scantà e scarafate - Animali
cumu scantà e scarafate - Animali

Cuntenutu

Hè un fattu: à nimu li piace avè e scarafate in casa soia. Sti insetti ùn portanu micca solu a terra è e malatie in case, trasmettenu ancu parassiti è causanu allergie cù i so residui, ma ponu ancu dà un bon spaventu quand'elli esce di colpu da un armariu o correnu sottu à un mobulu.

In u mercatu, ci sò numerosi prudutti contr'à e scarafate, ma a maiò parte di elle sò tossiche per voi, i vostri animali domestici è l'insetti invasori stessi, postu chì praticamente tutti sò focalizati annantu à sterminà e scarafate. Tuttavia, in PeritoAnimal, cunsideremu chì tutti l'esseri viventi meritanu di campà; dunque, spartimu una serie di rimedii efficaci chì vi permetteranu di spaventalli senza avè da sterminalli. Vulete sapè cumu difende e scarafate senza uccideli o mette in periculu a vostra famiglia? Allora continuate à leghje st'articulu cumu scantà e scarafate.


Perchè cumpariscenu e scarafate?

Prima di vede cumu cacciate e scarafate, avete bisognu di capisce perchè ci sò scarafate in casa vostra. Cum'è qualsiasi altri animali, e scarafate invadenu i lochi chì li furniscenu cundizioni necessarii per ripruduce è sviluppà, cum'è alimentu, rifugiu è prutezzione. Avà chì fate per fà di a vostra casa u megliu postu per elli? Attenti à i seguenti:

  • lascia manghjà nantu à e superfici di a cucina per parechje ore;
  • Ammaistrà l'alimentu in sacchetti o cuntinenti saldamente chjusi chì ùn sò micca hermetici;
  • Dimenticendusi di pulì sottu à i mobuli è daretu à l’elettrodomestici;
  • Mantene e scatule di cartone per magazzinà l'uggetti è scurdate di verificalli per parechji mesi;
  • Presenza d'ogetti (mobuli, porte, bagaglii, parchet) di Legnu putru o in pessimu statu;
  • Un saccu di crepe è aperture in muri, scarichi è tubi;
  • permanenza di ghjetti per parechji ghjorni in casa;
  • Prublemi cù a sucietà lucale di raccolta di rifiuti (quandu passanu parechji ghjorni prima di cacciallu);
  • Prublemi cù l'igiene è a pulizia generale di a casa (bassa frequenza di pulizia, pulizia superficiale, frà altri).

Identificate alcuni di questi punti cum'è cumuni in u vostru ambiente? U tempu di capisce cumu alluntanà e scarafaghji.


cumu scantà e scarafate

Cumu pudete imaginà, a prima cosa per spaventà e scarafate hè di fà un pulizia prufonda di a casa, chì aiuta ancu à impedisce ch'elli apparisinu torna. Per evità e scarafaghji, vi cunsigliemu:

  • Aspira daretu è sottu à tutti i mobuli è apparecchi. Ùn vi scurdate di i tappetti è di i cantoni.
  • Cassetti vuoti è puliti, armarii, scaffali, bibliuteche, mansarde è qualsiasi altru locu chjosu è bughju, chì ste caratteristiche li rendenu i lochi ideali per a cucarotta per nestà.
  • ùn lasciate micca manghjà nantu à tavule o superfici di cucina, mancu frutti.
  • Rimpiazzà tutti i sacchetti alimentari è l'imballaggi cù cuntenituri hermetichi.
  • Verificate chì ùn ci sia micca crepe è fessure in l'idraulica, i cundutti, e vasche da bagno, i lavandini, e dusce, i rubinetti, ecc, postu chì ponu esse punti d'accessu per scarafaggi o lochi da piattà. Se ci sò e crepe, riparate subitu.
  • Ùn lasciate micca piatti sporchi, padelle o stuvigli per parechje ore, soprattuttu di notte.
  • Mantene i bagni, a cucina è i giardini secchi, l'umidità attrae i scarafaghji.
  • Verificate e vostre cose è dispunite di l'uggetti (vestiti, libri, riviste, ecc.) Accatastati chì ùn aduprarete più. Per quelli chì vulete mantene, fate un bon cuntrollu è magazzini in scatule cuperte.
  • Eliminate i detriti, e foglie è a legna secca da u to ortu.
  • Pigliate a spazzatura ogni ghjornu è assicuratevi chì sia ben chjosa.
  • Mette e griglie metalliche in i canali è in i scarichi per impedisce di entre in sti lochi.

Quessi sò i primi passi per spaventà e scarafate. Pò esse necessariu eseguisce parechje pulizie profonde durante u prucessu è poi ripeteli sporadicamente per prevenzione. Dopu a pulizia, duvete applicà unu o più di i metudi discututi quì sottu.


Rimedi casalinghi per e Scarafaghji

Ci hè parechji prudutti nantu à u mercatu per tumbà e scarafate, ma ponu esse tossichi per voi, i vostri figlioli è i vostri animali domestici. Cù questu in mente, presentemu u seguitu rimedii casani per spaventà e scarafate, chì sò sicuri per tutta a famiglia è vi impediscenu d'avè à tumbà e scarafate, permettendu solu di caccialli luntanu da a vostra casa.

Arricurdatevi chì i prudutti di sterminazione di e cucatelle sò dannosi è crudeli, perchè malgradu esse scomodi, meritanu di campà cum'è qualsiasi altru animale. Per questa ragione, vedi cumu scantà e scarafate di manera naturale è senza uccideli hè a megliu opzione per tutti chì permette di sbarrazzassi di elli senza dannalli.

1. Cumu alluntanà e scarafate cù u catnip

Catnip o catnip hè una pianta irresistibile per i misgi domestici è, invece, hè un bonu alliatu quandu si tratta di spaventà e scarafate. Basta à piglià una parte di sta pianta, fresca o secca, è piazzalla in lochi strategichi di a casa, cum'è vicinu à porte è finestre, in cucina, è intornu à e fogne è i canali.

Quantu hè efficace u gateira o u catnip per spaventà e scarafate? À nepetalactone, a listessa sustanza chì hè cusì attrattiva per certi misgi. Hè un cumpostu urganicu furmatu cù ciclopentanu è lattone, è u so effettu aromaticu hè facilmente captu da l'odore di alcune spezie cù risultati diversi: ancu s'ellu hè sedativu per l'omu è stimulante per i misgi, e scarafate sò respinte da questu.

2. Lavanda per alluntanà e cucatelle

A lavanda lascia a casa cù un deliziosu aroma, ma questu hè dispiacevule per e scarafaggi, allora hè una bona opzione in questu casu. Pudete aduprà in parechji modi:

  • Immergite qualchì cotone in oliu di lavanda, mette in cuntinenti aperti è dispiaceli da i punti problematichi di a casa;
  • prupagazioni lavanda secca o fresca in diverse parti di a casa;
  • Place piante di lavanda dentru è fora di a casa.

Da induve vene a putenza di stu rimediu casanu contr'à e scarafate? Questa erba aromatica hà olii essenziali in i so fiori. Sti olii sò furmati da u carbonu è altri cumposti organichi rispunsevuli di l'odore chì isse piante emettenu, è ghjè precisamente in questu odore chì risiede u so putere ripellente, postu chì per parechji insetti, cumprese e scarafaggi, a so azzione fungicida hè scomoda.

3. Cumu alluntanà e scarafate cù u fogliu di alloro

L'odore intensu di laurel, cusì apprezzatu in cucina, hè insupportabile per e scarafaghji. Macina parechje foglie di allu è sparghje i so resti vicinu à e finestre, porte è lochi induve e scarafate entranu per dissuadeli di entre in casa vostra.

Laurel agisce ancu cum'è fungicida contr'à e scarafate irritanti, ma senza a necessità di uccideli. Cum'è a lavanda, i cumpunenti chì permettenu à l'olii essenziali di distillà, è chì sò principalmente rispunsevuli di l'odore chì ne face un ingrediente di cucina pupulare, sò irritanti per i scarafaggi.

4. L'acitu face paura à a cucara

L'acitu hè un eccellente insettante naturale. Ci sò sfarenti tippi di acetu, ma sò tutti furmati da a fermentazione di i batteri. Acetoknock, incaricatu di trasfurmà l'alcolu, l'ingredientu principale in l'acitu, in acidu aceticu. Questu acidu hè ciò chì li dà u so gustu amaru è e so proprietà disinfettante è ripellente.

Hè assai simplice di aduprà stu rimediu casanu per spaventà e scarafate: ghjustu mischjà una parte di acetu cù una parte d'acqua, mette in un contenitore spray è aduprate per pulisce e scaffali di a cucina, i piani, i tavuli è tutti i spazi in u bagnu. L'odore acutu di l'acitu cunvince sti insetti d'ùn entre in casa vostra. È sì avete paura di aduprà stu rimediu perchè campate cù cani o misgi, ùn vi ne fate, perchè l'acitu ùn li hè micca dannusu, anzi tuttu! Cumu l'avemu dettu, questu rimediu hè eccellente micca solu per tene scarafate luntanu, ma ancu per prevene possibili infestazioni da pulci o zecche. Pudete ancu eliminà e pulci di u vostru cane cù l'acitu.

5. Cannella per tene e scarafate fora di l'ortu

O Melia azedarach o chinaberry hè un arburu cù un troncu scuru è foglie decidue chì serve da metudu casanu per tene e scarafate fora di u giardinu. Hà frutti chì cumpariscenu d'inguernu è fiori viuletti. Malgradu a so efficacità cum'è repellente, ci vole à fà casu cù e so foglie, cume sò tossicu per l'omu è bestiame.

Sta pianta hà pruprietà fungicida, insetticida è nematicida, essendu una ottima opzione contr'à issi picculi insetti. Pò esse adupratu in parechji modi:

  • Macerate 200 grammi di sementi in 1 litru di alcolu per 10 ghjorni. Dopu stu periodu, l'alcol deve esse diluitu in 10 parti d'acqua è u mischju sarà prontu per esse adupratu cum'è pulitore di superficie è di pavimentu. Inoltre, hè sicuru d'applicallu ancu à e piante;
  • Pigliate parechje foglie secche o fresche è piazzate intere o sfracellate ind'i armadii è trà panni.
  • Sementi un chinaberry in u giardinu aiutarà à scaccià e scarafaghji in modu naturale.

Se vulete leghje più articuli simili à cumu scantà e scarafate, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.