Rimedi casani per guarisce e ferite in i cani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
10 MALATTIE PIÙ STRANE DEL MONDO
Video: 10 MALATTIE PIÙ STRANE DEL MONDO

Cuntenutu

quandu guardi una ferita prufonda, aperta o infettain i cani, a prima cosa chì duvete fà hè andà à u veterinariu. Tuttavia, pò accade chì ùn pudete micca andà à u mumentu è dunque hè necessariu l'usu di rimedi casalinghi cum'è primu aiutu. I studii mostranu chì i rimedii naturali, cum'è u zuccheru o u mele, prumove a guarigione di e ferite in i cani è, per questa ragione, sempre più specialisti veterinarii adupranu è li cunsiglianu per guarisce e lesioni cutanee. Per questa ragione, in questu articulu di PeritoAnimal, spiegheremu cumu trattà e ferite di i cani cù rimedii casani, i passi precedenti chì duvete seguità è tuttu ciò chì avete bisognu di sapè.


Prima di guarì e ferite di i cani

Prima di spiegà ciò chì rimedii casani per e ferite di cane u più efficace, duvete seguità una seria di passi per assicurà una guarigione curretta. Per questu, a prima cosa chì duvete fà hè identificà u tipu di ferita, u più cumunu hè u seguente:

  • Garbatu;
  • Unghie dannighjate;
  • Morsi da altri cani;
  • Gratta di u ghjattu;
  • Brucia.

In i dui casi, pudete applicà a rimediu casanu per a ferita di cane cum'è primu aiutu o trattamentu naturale, fintantu chì e ferite prodotte sò di natura leve o muderata. Se u vostru cucciolu hà una ferita cruda, severamente infettata o assai prufonda, hè necessaria una intervenzione veterinaria. Una volta guaritu da u specialistu, pudete seguità u trattamentu stipulatu da u veterinariu cù rimedii naturali.


Una volta identificata a ferita, cumu aiutà l'animali domestici prima di a visita veterinaria?

  1. pulisce perfettamente a ferita cù acqua calda o soluzione salina. S'ellu ci hè un tipu di corpu o di sustanza straniera, cum'è a terra o u vetru, cacciateli accuratamente, aduprendu pinze sterili se necessariu.
  2. Disinfettate cù perossu d'idrogenu, mai cù alcolu. Per finisce di caccià i detriti, pudete smurzà una gasa cù u liquidu è appiccià picculi tocchi dolci à a ferita.
  3. Lasciate a ferita aria, fighjendu l'animali per impedisce di leccà o di strufinassi.
  4. Coperta a ferita cù una gasa senza esercità troppu pressione.
  5. Truvate un veterinariu secondu a gravità di a ferita.

Per amparà di più, leghjite u nostru articulu nantu à e ferite di i cani - primi aiuti.

Guarisce e ferite di u cane cù u zuccheru

U zuccheru hè unu di i prudutti naturali i più usati per curà e ferite in l'omu è in l'animali per via di e so proprietà curative multiple. Sicondu studii publicati da esperti in medicina veterinaria, l'effetti più impurtanti di u zuccheru sò i seguenti:


  • Prumove l'espulsione di u tessutu mortu mentre permette a rigenerazione cellulare è a creazione di tessutu granulare (un tipu di tessutu connettivu fibruu chì a funzione hè di riempie e ferite).
  • Aiuta à asciugà e ferite, assorbendu l'umidità eccessiva. Per questa ragione, hà purtatu parechji prufessiunali à aduprà stu rimediu naturale per luttà contr'à l'ulcere è ferite simili.
  • riduce edema o impedisce a so apparizione per via, precisamente, di u puntu precedente.
  • Agisce cum'è un putente bactericida cumbattendu a so ripruduzzione in ferite. Oltre à avè pruprietà antibatteriche, u zuccheru hè un antisetticu, dunque impedisce u sviluppu di infezioni o li tratta, prumove l'eliminazione di i microorganismi causativi.

Da tuttu què, si pò vede chì u zuccheru aiuta à guarisce e ferite in i cani, è combatte ancu infezioni è riduce l'infiammazione in a zona. A so efficacità hè tale chì pò ancu esse aduprata per trattà lesioni più gravi o più profonde (cume l'ulcere sopra menzionate), puru chì u veterinariu hà appruvatu prima u so usu. In questu modu, u zuccheru agisce nantu à e ferite aperte, e ferite profonde è e ferite più leggere, ma cumu si deve applicà? Quì sottu detagliemu i metudi più aduprati.

Spruce u zuccheru direttamente nantu à a ferita di u cane.

Se a ferita di u cane hè superficiale, bassa o leggera, cum'è i primi aiuti, pudete sprinkle direttamente zuccaru granulatu o in polvera. Per fà questu, seguitate questi semplici passi:

  1. Disinfetta a ferita;
  2. Copre a ferita cumpletamente cù zuccheru;
  3. Una volta chì u stratu di zuccheru hè appiicatu, copre a ferita senza caccià u zuccheru cù garza è fascia, esercitendu una leggera pressione per assicurà chì u rimediu casanu abbia effettu;
  4. Lascià a medicina per qualchì ora, micca più di 12 ore;
  5. Per cambià u vestitu, pulite dinò a ferita, disinfettate è ripetite questi passi.

In casu di feriti assai gravi, duvete andà à u veterinariu. È se ùn pudete micca andà à quellu tempu per qualsiasi mutivu, duvete applicà qualsiasi rimedi casali feriti dopu avè disinfettatu a ferita assai bè è visitate u specialistu u più prestu pussibule.

Preparate a pasta di zuccheru per guarì e ferite in i cani

Ancu se oghje hè pussibule truvà facilmente pasti curativi o unguenti curativi per i cani, pò esse megliu optà per a versione fatta in casa, senza chimichi è cumpletamente naturale. A pasta di zuccheru hè adatta per tutti i tipi di ferite di cane, tuttavia, hè impurtante ricurdà chì in casi assai gravi duvete andà à u veterinariu. I passi chì duvete seguità sò:

  1. scaldà 100 ml d'acqua;
  2. Quandu ghjunghje à a prima ebullizione, cacciate u focu;
  3. aghjunghje 250 grammi di zuccheru è mischjà per dissolve;
  4. Lascià rinfriscà è applicà à a ferita dopu a pulizia è a disinfettazione;
  5. Bandage a ferita cù a medicina è cambia a fascia dopu 10-12 ore.

Sì avete un eccessu di pasta di zuccheru, pudete mantene in una buttiglia cù un sigillu hermeticu. Ùn vi ricumandemu micca di tene sta soluzione per più di un ghjornu, hè più adattu per preparalla torna ogni volta chì avete intenzione di usalla.

È se a ferita di u cane hè infettata?

Sicondu u tippu è u gradu di infezzione, voi pudete ancu aduprà zuccheru per trattallu, per via di e pruprietà dighjà mintuvate. Tuttavia, se ci hè un tessutu necroticu (mortu), duvete cacciallu. Stu prucessu pò esse fattu manualmente, tuttavia, tenendu in considerazione chì pò esse assai dolorosu per l'animali, vi raccomandemu chì sia fattu da un specialistu. È se ùn ci hè tissutu necroticu, a prima cosa chì duvete fà hè di pulì a ferita accuratamente è di disinfettalla. Poi applicate unu di i dui rimedii casani feriti per cani menzionati sopra, fasciate a ferita è lasciate agisce ore sane. Cambiate a fascia è u zuccheru seguendu l'istruzzioni di u specialistu, cum'è u u tempu trà e pulizie pò varià secondu u tippu di ferita.

Per sapè cumu impedisce à u cane di graffià a ferita, leghjite st'articulu da PeritoAnimal.

guarisce e ferite di u cane cù u mele

Cum'è cù u zuccheru, u mele hè unu di i rimedii casani eccellenti per e ferite di i cani, hè assai putente è hè statu adupratu dapoi seculi. À causa di pruprietà antibatteriche, calmanti è antisettiche, è a so capacità di stimulà a rigenerazione di u tessutu granulare è di l'epiteliu, prumove a guarigione è accelera u prucessu senza ricorre à unguenti cummerciali. Benintesa, per uttene l'effetti desiderati, hè di primura andà à u veterinariu per cunsiderà s'ellu hè necessariu aduprà medicamentu per alleviare u dolore, per esempiu.

U mele pò esse adupratu per guarisce ferite di cane più o menu leggere, ferite infette, ustioni, ulcere è ferite più profonde, fintantu chì ùn sò micca troppu grandi. In casu chì ci sia un tissutu necroticu, hè di primura di visità u spezialistu per prucede à a so rimossa è indicà l'indicazione per l'applicazione di u mele per guarì a ferita. Per aduprà u mele cum'è agente curativu, devi seguità questi passi:

  1. Pulite è disinfettate bè a ferita;
  2. Applica un stratu di meli d'api puru. Hè assai impurtante di aduprà un mele di qualità per assicurà boni risultati. In questu sensu, ancu s'ellu ci sò parechji tippi di mele, studii mostranu chì u mele di manuka hè unu di i più raccomandati per e so putenti proprietà antimicrobiche;
  3. Coperta a ferita cù gasa è fascia, esercitendu una leggera pressione per chì a medicina funziona.Partenza durante l'ore stipulate da u veterinariu;
  4. Cambiate a fascia, caccendula cù cura, lascendu aria un pocu a ferita è ripete tutti i passi.

Sicondu u tippu di ferita, a fascia pò esse cambiata una volta à ghjornu o ogni duie ore. In listessu modu, secondu a gravità, e ferite di i cani guarenti cù u meli ponu entrà in vigore in ghjorni o settimane.

Rimediu casanu per e ferite di i cani cù Aloe Vera

L'Aloe vera, cunnisciuta ancu cum'è aloe vera, hè una di e piante più usate in medicina per a creazione di medicinali è rimedii naturali à scopi terapeutici. Per via di e so numerose pruprietà per a salute, a so popularità si hè sparta in tuttu u mondu, ancu in u mondu animale, è hè diventatu unu di i migliori rimedii per guarì e ferite di i cani. A so capacità curativa vene da unu di i so ingredienti principali, acemanann, un mucopolisaccaridu cù putenti proprietà anti-infiammatorie, calmante è stimulante di a proliferazione cellulare, chì favurisce a rigenerazione di u tissutu dannighjatu è accelera a guarigione di e ferite.

Per applicà questu rimediu casanu per a ferita di cane, basta à seguità sti passi:

  1. Tagliate una foglia da a pianta, tenendu à mente chì quelli più vicini à u terrenu sò i più vechji è, dunque, quelli chì anu u più pruprietà;
  2. Fate un tagliu longitudinale per apre a lama è estrà a polpa;
  3. Se a polpa hè troppu grossa, mischjà la cù un pocu d'acqua;
  4. Pulite è disinfettate a ferita;
  5. Applica gel d'aloe vera chì copre a ferita cumpletamente;
  6. Mettite una garza pulita è una fascia per fà u travagliu di u prufume;
  7. Cambiate u vestitu seguendu l'istruzzioni di u specialistu è lasciate chì a ferita respiri prima di ripete tutti i passi.

In più di aiutà à guarisce e ferite in i cani, l'aloe vera calma i pruriti è allevia u dulore, in più di prevene infezioni pussibuli. D'altra parte, sta pianta meravigliosa hà ancu proprietà antifungali, dunque hè perfetta per curà e ferite causate da u fungu.

Se u vostru cane hà una dermatite canina, vedi opzioni di rimediu casanu à l'aloe vera in questu articulu PeritoAnimal.

Rimediu casanu per u cane feritu cù calendula

A calendula o a margherita hè un'altra di e piante più ricercate in medicina alternativa, in particulare per a guarigione di ferite è tutti i tipi di lesioni di a pelle, per via di a so azzione antisettica, antiinfiammatoria, antibatterica, calmante, analgesica è curativa. Per aduprà sta pianta è guarì ferite in cani, ferite aperte o altre ferite, hè necessariu preparà u oliu di calendula. Per fà questu, seguitate questi passi:

  1. Sceglite una manata di fiori di calendula è pulite bè;
  2. Mettiteli in una buttiglia sterilizzata è copre cumpletamente cù oliu extravergine;
  3. Chiudite a buttiglia, lasciate chì l'oliu si maceri in un locu scuru, senza umidità per 40 ghjorni;
  4. Dopu à u tempu, strain l'oliu.

Postu chì ùn averete probabilmente micca 40 ghjorni per curà a ferita di u cane, ùn averete più scelta chè di cumprà l'oliu digià preparatu, assicurendu sempre chì ne otteniate una naturale. Una volta ottenuta, preparate una crema simplice chì aduprarete per copre a ferita, idratallu è stimulà a rigenerazione tissutale. per fà questu unguentu curativu per i cani, seguitate ste linee guida:

  1. Scaldate l'oliu di calendula à u bain-marie;
  2. Aghjunghje 5 grammi di cera d'api è mischjà finu à scioltu;
  3. Trasferisce a suluzione in una buttiglia ferma chjusa;
  4. Lasciate rinfriscà cumpletamente prima di copre a buttiglia.

Avà chì avete a crema di calendula pronta, hè assai simplice per pulisce è disinfettà a ferita o a lesione. Applica un stratu di crema, copre a ferita è bendala. I cambiamenti di fascia devenu esse fatti seguendu l'istruzzioni di u veterinariu. Ùn lasciate mai u medicamentu per più di 12 ore, a menu chì u specialistu ùn indichi altrimente. Guardate a crema in un locu senza umidità per un massimu di una settimana.

U cane cù ferite di a pelle deve andà à u veterinariu

Cumu l'avemu dettu à u principiu di l'articulu, duvete cunsultà un veterinariu ogni volta chì u cane si presenta ferite assai prufonde, crude, infette o una grande quantità di tessuti morti, cum'è quelli causati da brusgiature di terzu è quartu gradu. Per l'ultimu casu, hè necessariu eseguisce un debridement, un prucessu di rimozione di tessuti morti eseguitu da un specialistu. Se fate questu compitu da sè, risicate di peghju a ferita è di dannà ancu di più l'animale.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Rimedi casani per guarisce e ferite in i cani, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Rimedi in Casa.