Cuntenutu
- Perchè mordenu e piante?
- Vitamine, distrazione è qualchì spruzzu d'agrumi
- È se u vostru cane continua à manghjà e piante?
I cani, in particulare i cuccioli, sò fanatichi nantu à e foglie di e piante. Mordenu, li liccanu è ghjocanu cun elli perchè li piace u so gustu acidicu è naturale, è li piace à scopre i cespuglii perchè li trovanu curiosi di u so odore è di l'aspettu.
Hè assai cumunu di vede i patroni di cani arrabbiati chì u so migliore amicu abbia distruttu u so preziosu ortu, è ancu di più cumunu, finiscinu frustratu per ùn esse capace di cuntrullà stu cumpurtamentu.
Fortunatamente a guerra ùn hè micca persa. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal induve ti daremu cunsiglii per impedisce à u vostru cane di manghjà e piante. Truverete chì ghjunghjerete à u scopu desideratu cù una bona dose di distrazione, furmazione è assai di più.
Perchè mordenu e piante?
U vostru cane pò masticà, muzzicà, distrugge è gode di tuttu u vostru giardinu per parechje ragioni: mancanza di vitamine in u vostru corpu, noia, u dolore di stomacu (in questu casu cercanu l'erba per migliurà a sensazione spiacevule) è ancu per liberà u stress quandu, per esempiu, si verificanu situazioni chì generanu cambiamenti inaspettati o ansietà (l'arrivu di un novu membru di a famiglia o una mossa, per esempiu).
Vitamine, distrazione è qualchì spruzzu d'agrumi
- Mancanza di nutrienti. Cum'è menzionatu in altri articuli, l'alimentu hè assai impurtante. I cuccioli spessu mordenu e piante perchè u so urganisimu manca di a fibra necessaria per tene tutti i prucessi digestivi in ordine. Questu attu pò esse un avvertimentu chì u vostru animale vi face. Analizate a vostra dieta è se a carenza hè presente pruvate à aghjunghje un pocu di crusca (ricca in fibre, vitamine è minerali) à u vostru cibu. Un cereale fattu da fiocche di crusca pò bastà o cambià a vostra razione per una chì cuntene dosi più alte di fibra vegetale chè carne è cereali.
- Hè ancu pussibule chì u vostru cane sia annoiatu è chì l'unicu modu per avè un pocu di divertimentu hè di ghjucà cù e vostre piante. Pone quanti più ghjoculi per cani in a casa (u più luntanu pussibule da u giardinu). Assicuratevi di avè tutte e distrazioni chì avete bisognu per focalizà a vostra attenzione nantu à qualcosa diversa da e vostre rose preziose o erbe aromatiche. Ùn vi scurdate di fà casu è participà dinò à u ghjocu.
- Se u vostru cane principia à striscià vicinu à u giardinu, lasciate annusà tuttu ciò ch'ellu vole (hè una attitudine naturale è necessaria per i cuccioli), ma u primu mumentu vede ch'ellu hà l'intenzione di muzzicà, dite "Innò" in modu energicu è sicuru. ( mai aggressivu), è alluntanallu da a zona. Sì site constante è ùn lasciate micca passà l'occasione, vedrete cume in pochi ghjorni perderete l'interessu per e vostre piante. Se u vostru cane face ciò chì li dite è si ne và da per ellu, deve premia a vostra bona attitudine, questu vi aiuterà à creà una abitudine migliore perchè sapete chì ùn avvicinendu i fiori uttene qualchì ricumpensa.
- In PeritoAnimal ùn credemu micca in a punizione, credemu in una educazione curretta. Castigà severamente è direttamente u vostru cane puderia solu causanu paura è emozioni cuntrastanti in ellu. U modu più intelligente per rimpruverallu è, in listessu tempu, u modu u più indirettu pussibule, induve u vostru cucciolu ùn ti cunnessa micca cù a punizione. Un esempiu hè mette un spray innocu nantu à e piante ma di gustu spiacevule. Pò esse u suchju acidu di limonu o di mela chì hè dispunibule in tutti i magazini è i centri di giardini per tene l'animali fora di i giardini.
È se u vostru cane continua à manghjà e piante?
- Qualcosa di assai sèmplice, ma in listessu tempu cumplicatu, perchè ùn avemu micca sempre a dispunibilità per fà hè di mantene e piante. fora di a portata di u vostru cane. Per esempiu, se u vostru amicu hè chjucu, arrampicate e piante à un livellu ch'ellu ùn pò micca ghjunghje o mancu vede. Avà, indipendentemente da sì u vostru animale domesticu hè grande o chjucu, solu bluccà l'accessu pò esse u modu u più faciule per tenelu luntanu. Circundate l'arbusti o giardinu cù qualcosa cum'è una reta o filu.
- À i cani ùn li piace micca marchjà nantu à certe superfici. Un bonu modu per teneli fora di u giardinu hè di dispone oggetti chì puderebbenu sentesi scomodi cum'è foglia d'aluminiu, involucru di bolla o pigne. Cù questu puderete fà una tipu di barriera protettiva. Assicuratevi chì l'elementi chì avete da aduprà ùn vi feranu micca.
- Arricurdatevi chì i cuccioli si trattavanu di energia è sì ùn li aiutemu micca à drenalla in modu regulare è currettu, truveranu sempre un modu per fà la è questu puderia micca esse u più piacevule, u mancanza di eserciziu in i cuccioli favurizeghja spessu un cumpurtamentu indesirabile. Trà i migliori esercizii chì pudete fà cù u vostru megliu amicu chì travaglia per liberà l'energia accumulata hè di uttene roba.Se fate un sforzu per ghjucà cù u vostru cucciolu è sdrughje a so energia in modu pusitivu, vedrete cumu pruverà à muzzicà è manghjà menu di e vostre piante, serà cusì stancu chì preferirà dorme chè avvicinassi .
Ùn vi scurdate chì ci sò e piante chì sò tossiche per u vostru cane. Revisate a nostra lista è assicuratevi chì ùn ne abbiate alcunu in u vostru giardinu o in u vostru appartamentu.
Sì avete un gattu in casa vostra, leghjite u nostru articulu chì spiega cumu tene i misgi luntanu da e piante.