alimentazione chinchilla

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Il Cincillà. Come gestirlo correttamente.
Video: Il Cincillà. Come gestirlo correttamente.

Cuntenutu

E chinchille sò roditori erbivori cù una speranza di vita media alta, chì abitanu di solitu trà 10 è 20 anni. St'animali sò assai socievuli, soprattuttu cù e so spezie, dunque hè cunsigliatu d'avè più di unu inseme in u stessu locu. A maiò parte di e malatie chì avete sò dovute à una dieta equilibrata, cusì sapendu a curretta alimentazione chinchilla hè di primura per sti roditori di cresce sana è currettamente.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi spiegheremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'alimentazione di chinchilla, in casu chì ne avete dighjà unu o sì state pensendu à aduttà parechji cum'è animali domestici.


Dieta di basa di Chinchilla

e chinchille sò animali solu erbivori è micca granivori, vale à dì, ùn manghjanu micca gradi o semi, cusì a so dieta hè basata principalmente in 3 cumpunenti cù e so percentuali currispundenti:

  • 75% fenu
  • 20% mangime (pellet) è mischju alimentariu
  • 5% ligumi è frutti

Inoltre, duvete tene à mente chì u trattu digestivu di questi roditori hè assai delicatu (a flora intestinale), allora se duvete introduce un novu alimentu in a so dieta, duverete fà lu à pocu à pocu per abituassi à currettamente. A mobilità intestinale di e chinchille deve esse dinò in permanenza attiva per u funziunamentu currettu di u so urganisimu.

In generale, l'alimentazione curretta di i chinchilla deve cunsiste in a seguente dieta:

  • 32% carboidrati
  • 30% di fibra
  • 15% di proteine
  • 10% cibu umitu
  • 6% minerali
  • 4% zuccaru
  • 3% di grassi sani

Per chì a chinchilla abbia una dieta equilibrata, a dieta di a chinchilla deve avvicinassi à questi valori. Tuttavia, deve esse ricordatu chì, oltre à l'alimentu adeguatu, questi animali anu da avè acqua fresca pulita 24 ore à ghjornu è una gabbia bè curata è pulita per campà. In più di una dieta equilibrata, hè necessariu offre a chinchilla cura curretta se vulete chì sia felice.


U fenu per e chinchille

U fenu hè l'alimentu di basa per questi roditori. A so percentuale currisponde à u 75% di l'alimentu tutale, per via di esse cumposta principalmente da fibre è cellulosa. Sti elementi ùn ponu mancà in a dieta di a chinchilla, perchè sò ciò chì l'intestini di sti animali anu da esse in muvimentu cuntinuu è ancu per l'usura prugressiva di i so denti perchè, cum'è cù l'altri roditori, i denti di chinchilla ùn si fermanu mai à cresce. Ci hè ancu qualchì supplementu di calciu cum'è e pietre o blocchi di calciu per i chinchilla per usà i denti, ma di regula, cù l'ingestione di fenu hè abbastanza.

Per l'alimentazione curretta di chinchillas, hè cunsigliatu di amministrà sfarenti tippi di fenu per chinchille, Cum'è u tarassu, u fenu Timoteu, u cardu marinu, l'alfalfa, affinchì u nostru animale acquista tutti i nutrienti chì li ci vole in u so corpu è in più, ùn si annoia manghjendu listessu.


Feed o pellets per chinchillas

L'alimentu o pellet (di solitu bars di culore verde) sò ancu un elementu principale per l'alimentazione di chinchille. A cosa più impurtante hè chì u l'alimentazione hè di qualità è adatta per questi roditori, è micca per altri animali cum'è hamsters o cobaye. A so percentuale currisponde à circa 20% in tuttu, chì pò esse divisu in 15% di alimenti o pellet di alta qualità, è 5% di mischji. I mischji sò un mischju di diversi alimenti adatti à e chinchille, ma ùn li duvemu manghjà cum'è sustitutu per l'alimentu, ma piuttostu cum'è un cumplementu chì porterà altri nutrienti à u vostru corpu. Cum'è i pellet, i mischji devenu esse specifici per i chinchilla.

A quantità raccomandata di cibu ogni ghjornu per i chinchilla hè 30 grammi à ghjornu, vale à dì, una piccula manata cutidiana. Ma questu valore hè apprussimativu è deve esse reconsideratu secondu i bisogni di u nostru animale domesticu, sia perchè hà una malattia sia perchè hè più chjucu o più adultu.

Legumi è frutti per chinchille

I ligumi è i frutti custituiscenu a minima percentuale di a dieta di a chinchilla, solu circa u 5%. Malgradu esse assai sani è custituenti una grande fonte di vitamine è minerali per questi roditori, una cunsumazione moderata hè raccomandata, in particulare di frutti, chì ponu causà diarrea è altre condizioni più gravi. Una porzione cutidiana di frutta o verdura serà abbastanza per copre i bisogni alimentarii di a nostra chinchilla.

I vegetali i più raccomandati sò quelli chì anu foglie verdi, chì devenu esse puliti è asciutti bè per pudè dà li à st'animali, cum'è e foglie di carotta, e foglie di endive, rucola, bietula, spinach, ecc. D’altronde, u fruttu u più raccomandatu hè a mela, ancu se pudete pruvà à dalli per manghjà altri frutti chì ti piacenu, ma u megliu hè chì sò sbulicati.

Goodies per chinchillas

I frutti secchi senza sale sò i diliziosi di chinchillas. Semi di girasole, nocciole, noci o amandule sò cibi chì li piacenu à sti roditori, dunque, se vulete ricumpensà u vostru animale domesticu in un certu modu, date li un pocu di frutti secchi è viderete quantu hè felice. Benintesa, sempre cù moderazione, in quantità assai chjuche è fendu casu cù l'alimentu di a vostra chinchilla, ùn contate micca solu nantu à trattà è / o premii.