Cuntenutu
- Ciò chì pò accade in a nostra assenza
- L'età è a persunalità di u felinu
- U sandbox, un prublema in sè stessu
I misgi necessitanu assai cura da i so guardiani, cumpresu affettu è affettu, cume sò animali suciali. Spessu l'animale hè sceltu precisamente per a so indipendenza, tuttavia ùn ci duvemu micca sbaglià quandu u lascemu solu per un bellu pezzu è duvemu pensà à dumandà à un membru di a famiglia o prufessiunale di stà cun qualcunu.
In PeritoAnimal vulemu aiutà à risponde à una domanda assai cumuna, quanti ghjorni possu lascià u mo misgiu solu in casa? Hè cusì, sapendu sì avete da soffre di ansietà, chì cose puderebbenu accadere in a nostra assenza è parechje altre dumande cunnesse.
Ciò chì pò accade in a nostra assenza
Puderemu pensà chì u ghjattu pò esse solu in casa per parechji ghjorni durante a nostra assenza, ma hè cusì cunveniente? A risposta hè innò. Ci hè parechji fattori chì duvemu cunsiderà per sapè chì rischi pigliamu.
Hè abituale cumprà una funtana più grande per chì l'acqua pò durà circa 3 ghjorni, però, pò accade chì u misgiu ùn accettate micca a funtana nova è ùn vogliu micca beie da ellu o sparghje l'acqua. In questi casi, l'ideale hè di mantene a vostra fontana abituale abituale è aghjunghje 1 à 3 fontane di acqua in tutta a casa. Cum'è l'alimentatore accadrà u listessu. Ùn duveriamu mai cambiallu prima di una assenza prolungata, perchè ùn pò micca vulè manghjà in a nova.
Pudemu prevede di cumprà unu. dispenser automaticu d'acqua o di manghjà, ma ci vole sempre à assicurà ci qualchì settimana nanzu chì u nostru misgiu sappia aduprà è chì manghja è beie senza nisun prublema. Ùn duvemu mai lascià stu tippu di pruduttu u listessu ghjornu chì partimu o pochi ghjorni nanzu.
Qualcosa di assai impurtante da cunsiderà hè chì se à u nostru ghjattu li piace à ghjucà à piattà, stà chjosu in un armariu o in un altru locu da chì ùn pudete micca sorte. Questa hè una di e tante cose chì i misgi amanu fà quandu sò soli.
Per tutte queste ragioni ùn hè micca cunsigliatu per esse solu per più di un ghjornu. Saria bè di dumandà à un membru di a famiglia o à un amicu di visità a vostra casa ogni ghjornu per rinnuvà l'acqua è assicurassi chì u ghjattu viaghja bè. Ùn vi scurdate di lascià dinò certi ghjoculi per ùn soffre d'ansietà di separazione.
L'età è a persunalità di u felinu
Quandu valutemu e nostre vacanze o ritiri di più di 2 o 3 ghjorni, duvemu tene contu di ste variabili per evità u sintimu di sulitudine in u ghjattu:
- i ghjovani misgi chì sò dighjà abituati, forse, à un ghjornu di assenza umana, ùn averanu micca prublemi s'elli mantenenu tutte e so cundizione, cum'è s'ellu fussi un ghjornu nurmale. Ùn duvemu mai renderli troppu dipendenti da noi, questu face parte di una educazione curretta. Ci sò i misgi chì ùn volenu esse soli per un minutu, qualcosa chì accade per via di parechji fattori, in particulare, di cattivi modi da parte di i tutori. Duvemu abitualli à assenze corte, partendu da qualchì minutu finu à ghjunghje à poche ore. In i misgi giovani pudemu pianificà di lascià ogni tipu di ghjoculi in casa, soprattuttu quelli chì sò più interattivi o dispensatori di alimenti. Un bonu arricchimentu ambientale vi aiuterà à esse divertitu è à sentesi menu di a nostra assenza.
- misgi adulti sò quelli chì gestiscenu u megliu e nostre assenze, soprattuttu sì avemu digià pigliatu una spezia di vacanze. Quì, serebbe ancu cunsigliatu di aduprà ghjoculi, ma cume ùn sò micca cusì attivi, pò esse abbastanza per avè una visita ogni ghjornu o tutti l'altri ghjorni.
- i vechji misgi forse anu bisognu di più aiutu, forse anu ancu bisognu di 2 visite à u ghjornu.In questi casi, duvete dumandà à qualcunu di trasladassi in a vostra casa per riceve una attenzione più frequente è per un periodu più longu. Dumandate à a persona chì stà in a vostra casa di dà ti abbastanza attenzione è affettu per fassi felice. Ùn vi scurdate chì in questi casi sarebbe ancu cunsigliatu di lascià u vostru misgiu in un hotel di misgi induve pò riceve tutta l'attenzione necessaria.
U parsunalità di ghjattu serà un fattore assai impurtante da piglià in contu. Adattà e vostre necessità serà di primura per assicurà u vostru benessere. Ci sò misgi troppu attaccati à noi è à altri chì anu bisognu di una certa rutina per esse felici, cum'è a so razione cutidiana di cibu umidu.
In casi più gravi, per esempiu felini aggressivi o territuriali, duvemu valutà cumu gestisce e visite di a persona chì anderà in casa ogni ghjornu. Idealmente, fate presentazioni un pocu prima è pruvate à associà a persona cù qualcosa di pusitivu, cum'è premii o ghjoculi.
Leghjite u nostru articulu induve lascià i misgi in vacanze.
U sandbox, un prublema in sè stessu
In questu tema duvemu cunsiderà u pulizia di scatula di littera. Quandu a scatula hè assai brutta, qualchì volta smettenu di usalla. Sapemu chì i misgi sò assai puliti è esigenti in quantu à a so igiene, allora pudemu lascià parechje scatule di littera in lochi diversi per ch'elli anu sempre sabbia pulita, ancu se qualchissia passa ogni 24 ore è a pulisce di tantu in tantu, quessa ùn serà necessariu.
Cù a terra in u lettu di scatula ci pò esse un altru prublema più seriu, vale à dì, u ghjattu pò ùn vulè micca aduprà o bruttu in altrò, tenendu l'urina è questu puderebbe resultà in una infezzione urinaria. Sta malatia cum'è l'altri pò accade ancu à u ghjattu u più sanu chì ùn hà mai avutu nunda. Duvemu visibilizà u u numeru di telefonu di u nostru veterinariu cusì chì a persona chì a visita, s'ella vede qualcosa di stranu, a pò aduprà.