Cuntenutu
Parechje persone anu dubbii nantu à quantu spessu ci vole un cane per andà fora, questu perchè, ancu se pudete dì una quantità di passeggiate o un certu tempu, questu ùn hè micca una regula per tutti i cani.
In questu articulu di PeritoAnimal parleremu di i bisogni di camminata di i cani è vi daremu ancu una seria di cunsiglii assai utili per voi per applicalli in questa rutina essenziale è basica.
Continua à leghje è scopre quante volte duvete marchjà un cane.
caminu di cane
Quandu un cane hè sempre un cucciolu, duverebbe fà una spassighjata per amparà à urinà à l'aria aperta, relazione cù altre persone è altri animali domestici.
dopu à u cane riceve i primi vaccini site avà prontu à sorte in strada è cuminciate à amparà cumu serà a vostra rutina adulta. Hè impurtante chì prima di aduttà un cane, pensi se avete u tempu di dedicà à questu, è dinò una costanza per insegnallu tuttu ciò chì deve sapè.
U tempu di insegnà à urinare à l'aria aperta accadrà in parechje occasioni chì u nostru ghjacaru ùn serà micca in gradu di suppurtà è urinerà in a nostra casa. Ùn v'inchietate, hè nurmale chì ci vole à abituassi. Per questa ragione duvemu fà un calculu quantu duverà u nostru cucciolu per urinà torna è anticipà i so bisogni fisichi.
Stu calculu dipenderà da quellu cane particulare, in ogni casu sia sicuru, postu chì u cane cresce, amparerà à cuntrullà i so bisogni.
Camminendu un cane adultu
Appena u cane sappia piglià cura di i so bisogni fora di casa, duvemu prumove u benessere in a vostra rutina cutidiana, questu vi impedisce d'esse incapace di suppurtà è finisce per urinà in casa. Arricurdatevi chì ùn duverete mai rimpruverà u cane s'ellu hà urinatu qualchì ora prima di ghjunghje in casa.
Hè impurtante di capisce chì i bisogni di camminata ùn seranu micca listessi cum'è, dicemu, un Segugiu Afganu è un Westy, chì ùn anu micca u listessu ritimu di marchja è esigenze d'eserciziu. Per questa ragione pudemu dì chì l'attività quotidiana di un cane dipenderà da u cane in particulare.
In ogni casu duvemu sapè chì ogni cane, per esse felice, deve camminà trà 45 à 90 minuti à ghjornu, sì divisu in dui, trè o quattru viaghji, questu dipenderà da a vostra dispunibilità. Inoltre, è pensendu à u vostru cane specificamente, duverete o micca aghjustà l'eserciziu durante a spassighjata (lascià andà è ghjucà cù una palla hè ancu una forma di eserciziu).
Se vi dumandate se passeghjà u vostru cane prima o dopu manghjatu, leghjite u nostru articulu nantu à questu tema.
Camminendu un cane anzianu
I cani anziani anu sempre a listessa corsa hà bisognu cà qualsiasi altru cane è ancu di più, una volta ghjunta a vichjàia tendenu à beie assai liquidi.
Ricumandemu chì, appena u vostru cane sia vechju, ùn smette micca di fà attività cun ellu è, ancu s'ellu ùn pò micca fà longu camminate è esercitassi, u cane anzianu serà cuntentu di gode di più passeggiate, ancu s'elli sò più corti.
Durante a spassighjata, u cane anzianu deve esse attentu à colpi di calore, è impedisce à l'altri animali di ghjucà brusquement cun ellu. Arricurdatevi ch'ellu hè oramai più sensibile è deve curà lu cum'ellu si merita.
Cunsiglii durante u giru
A camminata di u vostru cane deve esse a u so mumentu esclusivu, dedicatu à migliurà a vostra qualità di vita, suddisfà e vostre necessità è passà un bellu tempu. Per questa ragione, in PeritoAnimal, vuleriamu dà vi qualchì cunsigliu per migliurà a qualità di sti giri, qualcosa chì affetta direttamente l'attitudine pusitiva di l'animali:
- Ùn cacciate micca u prutagunisimu, questu hè u mumentu di u to cane.
- Lasciatevi andà, u cane gudirà megliu a spassighjata si pò decide induve andà. Parechje persone anu l'idea sbagliata chì devenu guidà è cuntrullà a corsa. Se decidite di fà questu, vedrete cume l'attitudine hè più pusitiva.
- Lasciate chì u vostru cucciolu sente l'odori di i fiori, di e persone, di altri pipì è di tuttu ciò ch'ellu vole, lasciarle rilassà è lasciarli stà in u so circondu. Inoltre, hè vaccinatu, ùn ci hè nisuna ragione per avè paura.
- Lasciate interagisce cù altri cani se avete rimarcatu chì entrambi anu una attitudine pusitiva, deve esse ellu quellu chì decide se vole fà, ùn u forza micca s'ellu ùn vole micca.
- Cercate una zona induve pudete liberallu senza una cinghia per almenu 5 o 10 minuti.
- A durata di u tour ùn hè micca cusì impurtante, ma a qualità di questu.
- A più longa camminata duveria esse a matina, menu cani in strada, più serena serà a passeggiata.
- Sè site in una regione di boschi è cespuglii, pudete praticà u circhendu, una tecnica chì cunsiste à sparghje l'alimentu in terra, soprattuttu in e zone induve ci sò e petre è e piante, da pudè circalli è truvalli. Questu aumenta a stimolazione di l'olfattu di u cane.