Cat Epilepsia - Sintomi, Trattamentu è Cura

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Come gestire l’Epilessia nel cane e nel gatto - Vet Friendly Group
Video: Come gestire l’Epilessia nel cane e nel gatto - Vet Friendly Group

Cuntenutu

L'epilepsia hè una malatìa chì tocca guasi tutti l'esseri viventi, cumpresi l'omu. Hè un disordine assai frequente, chì face a vita difficiule per quelli chì ne soffrenu, postu chì ponu soffre d'un attaccu epiletticu in ogni mumentu.

Quandu sta malattia hè diagnosticata in un gattu, duvemu esse sicuri chì l'ambiente induve vive hè calmu è, soprattuttu, hè sicuru per ella. Per i patroni di ghjatti hè bonu di nutà chì ùn hè micca cumunu cum'è l'epilepsia in i cani, chì hè una bona nutizia.

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu tuttu epilessia in i misgi, a toia sintomi, trattamenti è cura chì duvete esse calmu quandu campate cù sta malatia.


Chì hè l'epilepsia?

L'epilepsia hè un sintimu di una disfunzione fondamentalmente neurologica di u cervellu. U sintomu attuale chì parlemu sò u cunvulsioni, ma ponu ancu esse presenti in malatie diverse da l'epilepsia.

Pò esse originati per diverse ragioni, in cui truvemu u ereditaria, chì sò cunnisciuti cum'è cause idiopatiche, o da a disordine. In questu ultimu avemu tuttu, da una caduta cù un colpu à a testa (chì in i misgi hè difficiule da nutà) à cause infettive.

E cause seranu determinate, per u più pussibule, da u veterinariu. È ne parleremu di più nantu à questu dopu.

Sintomi per esse attenti

Se crede chì u vostru misgiu pò soffre d'epilepsia, cunsiderate i seguenti sintomi per determinà se hè veramente sta malattia:


  • attacchi spontanii
  • rigidità musculare
  • perdita di equilibriu
  • Difficultà à manghjà è à beie
  • difficultà à marchjà
  • iperattività
  • Iperventilazione (di solitu prima di l'attacu)
  • nervosità

Diagnosticu è trattamentu di l'epilepsia in i misgi

Ancu s'ellu ci hè un percentuale più bassa in i misgi chè in i cani, ci sò alcune razze pure cù più predisposizione è i primi anni di vita sò cruciale per u nostru picculu felinu. Cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu, a malattia pò esse dovuta à diverse cause, ma se rilevate chì u vostru misgiu hà unu o più di i sintomi citati, cunsultate u veterinariu u più prestu pussibule per fà un diagnosticu.

Diagnosticu

U veterinariu hà da tene contu di u vostru pesu, età è tippu di epilepsia è pruvà à aiutà vi à ghjunghje à un diagnosticu cù test di sangue è urina, raggi X. è ancu encefalogrammi.


Trattamentu

A scelta di u trattamentu serà secondu i risultati ottenuti cù l'esami. Citemu e pussibilità di valutà:

  • Medicina tradiziunale: ci sò droghe di corta è longa durata chì seranu regulate da u veterinariu secondu ogni animale.
  • Omeopatia: hè una terapia assai efficace per stabilizà l'animali è furnisce a migliore qualità di vita in una malattia chì ùn hà cure, solu variazione di u tempu.
  • Fiori di Bach: aiutanu l'animale in u modu più naturale ma micca dannosu. Pò esse cumbinatu cù altre terapie chjamate quì.
  • Reiki: aiuterà l'animali à cunnettassi megliu cù l'ambiente è a so pace interiore. Hè assai utile in animali domestici induve u numeru di crisi aumenta è e droghe ùn anu micca l'effettu desideratu.

Duvete sempre cunsultà prima u vostru veterinariu è seguità e so indicazioni per u trattamentu da seguità.

A cura di un gattu cù epilessia

Prima di tuttu, duverebbe furnisce un ambiente sicuru è mimosu in casa. Minimizza e situazioni chì ponu causà stress, perchè ponu scatenà un attaccu. Sapemu chì ùn hè micca una vita faciule, ma un gattu cù sta malattia pò avè una speranza di vita di 20 anni se sapete cumu curalla.

in casa pruvate evite finestre aperte o scala senza a so surveglianza, o mette e rete in lochi chì presentanu un periculu pussibile per l'animali. Tenite luntanu da a vostra scatula di lettu, lettu è alimentatore, oggetti chì vi puderianu causà prublemi in casu di attaccu.

Cosa NOT à fà in casu di sequestru

  • Mantene a testa (pò fratturà u collu).
  • Dà li da manghjà, beie o medicazione in quellu tempu.
  • Coperta cù una manta o furniscila di calore (pò soffre di soffocazione).

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.