Cuntenutu
- Cumu evità e mosche in l'ambiente
- Cumu sbarrazzassi di e mosche in l'arechja di un cane
- zanzare nantu à u cane
- Repellente in casa è mosche per i cani
- Cumu eliminà e mosche di canile
E mosche parenu sempre esse un grande prublema di fronte à i tutori, soprattuttu se u vostru cane hà l'abitudine di esse fora di casa, soprattuttu d'estate. À u primu, evità e mosche pò sembrà scomodu per u cane, è una questione irritante di igiene, ma ricerche recenti anu trovu evidenze chì e mosche portanu 351 diverse batterie in elli, chì ùn sò micca tutte cunnisciute, dunque, in più di e malatie cunnisciute d'impurtanza veterinaria. chì e mosche ponu trasmette, ci sò sempre microorganismi scunnisciuti da l'omu, di i quali ùn avemu micca cunnuscenza di ciò chì altre malatie ponu ancu purtà.
Inoltre, e mosche sò sempre a causa di e piaghe nantu à e punte di l'arechje di i cani, un prublema assai cumunu cunfruntatu da i criatori di razze cum'è Pastori Tedeschi, Siberian Huskys è altri. È, ponu trasmette berna o myiasis, chì sò in realtà larve. Dunque, PeritoAnimal hà preparatu st'articulu cun tuttu ciò chì avete bisognu di sapè alluntanà e mosche di i cani è finisce u prublema.
Cumu evità e mosche in l'ambiente
L'infestazioni di mosche sò più frequenti d'estate, postu chì a temperatura alta affetta u ritmu di riproduzione di e spezie cunnisciute in Brasile. Frà elle, una di e spezie più cunnisciute d'impurtanza veterinaria è chì infesta e nostre case, i nostri corti è dunque i nostri animali domestichi, hè a spezia cunnisciuta cum'è muscu di casa in latinu,U mosca di casa.
A specie di mosca domestica si riproduce rapidamente, è una mosca adulta vive per circa 30 ghjorni, ponendu circa 500 à 800 ova per tutta a so vita. I lochi preferiti per pone l'ova sò i rifiuti, e feces, i lochi umidi cù qualsiasi sustanza fermentabile è organica senza molta luce diretta di u sole, l'ova cova in u primu stadiu larvale in 24 ore, è circa 8 à 10 ghjorni dopu à compie u secondu stadiu larvale, si sviluppanu in mosche giovani.
Per via di questu, mantene l'igiene ambientale induve a vita di u cane hè estremamente impurtante, soprattuttu in i lochi esterni, raccogliendu sempre e feci di l'animale è lavendu l'urina da u cortile per chì l'odore ùn attiressi più mosche. A mantenimentu di l'area esterna organizzata, priva di dejects è di decadenza di u materiale organicu cum'è un saccu di rifiuti dimenticatu, per esempiu, cuntribuisce à a diminuzione di a pupulazione di mosche, chì ùn seranu micca capaci di compie u so ciclu di ripruduzzione. A mosca domestica ùn si riproduce micca in l'animali, ma cume sò insetti opportunisti, pò accade quandu l'animali hà una ferita aperta senza trattamentu. Hè per quessa PeritoAnimal hà preparatu questi altri dui articuli nantu à Myiasis: cause, sintomi è trattamentu è Berna in un cane - cumu per rimuovere cane bene, per quandu accadenu tali casi.
Cumu sbarrazzassi di e mosche in l'arechja di un cane
e mosche sò attirate da odori fetidi è zuccherati, hè per quessa chì certe mosche opportuniste ponu pichjà e regioni di e punte di l'arechje di i cani per alimentà si di u sangue, postu chì hè una regione induve a pelle hè più magra è più faciule da trapassà.
E piaghe nantu à a punta di l'arechje causate da e mosche, formanu croste di sangue coagulatu, chì ponu esse abbastanza dolorose se u cane hè visibilmente scomudu, scuzzulendu a testa in permanenza, pruvucendu u sanguinamentu in u situ. È cum'è u cane hè fastidiatu cù l'arechje, pò scatenà un altru prublema chjamatu Otoematoma, chì hè quandu i navi più chjucchi in l'arechja scoppianu è ci hè una cumulazione di sangue in a regione, furmendu una spezia di saccu cù sangue è qualchì volta pus.
Generalmente, stu prublema si trova in e razze di cani cù l'arechje appuntite cum'è Pastore Tedesco, Siberian Husky, tuttavia, pò ancu influenzà razza di cani cù l'arechje corti pendenti cum'è doberman, dalmati, mastini è mastini. I misgi sò raramente affettati da sta infestazione.
U trattamentu di e ferite cù unguentu è altri rimedii deve esse valutatu è guidatu da un veterinariu, perchè secondu a dimensione di e lesioni, u cane pò avè bisognu di unguenti antibiotici, in più di a pulizia quotidiana in e zone cù salina o sapone antisetticu. Inoltre, devi impedisce à altre mosche di sbarcà nantu à u situ cù l'aiutu di i ripellenti.
zanzare nantu à u cane
Oltre à mantene l'ambiente induve u cane vive sempre pulitu è sanificatu per ùn attrarre più mosche, u megliu modu per tene e mosche luntanu da u cane hè cù l'usu di un spray repellente, assuciatu à bagni frequenti, à intervalli di 1 settimana, postu chì cuntribuiscenu à ùn avè micca troppu bruttu accumulatu nantu à a peletta di u cane, soprattuttu per quelli animali chì campanu fora.
Repellente in casa è mosche per i cani
I Medicini contr'à e zecche è e pulci ùn sò micca efficaci contr'à e mosche è e zanzare, ancu se certi collari prumettenu di prutegge contra e zanzare chì trasmettenu malatie cum'è Heartworm è Leishmaniasis, è e mosche, in e zone endemiche è d'estate, prutegge in più cù l'usu di ripellenti.
Ci sò prudutti pronti è naturali basati annantu à oliu di citronella è oliu di neen chì pudete truvà in Pet Shops in a vostra regione, per usu veterinariu, postu chì i repellenti per l'usu umanu, ancu cuntenendu essenza di citronella, ùn sò micca adatti per l'animali. Duvete spruzzà tuttu u corpu di l'animali, curendu a bocca, e narici è l'ochji, 1 o 2 volte à ghjornu, se l'infestazione di mosche hè assai grande.
È, postu chì a prevenzione hè a soluzione migliore, hè ancu pussibule di fà una repellente per mosche è zanzare per u vostru cane tutale casanu:
- Imbulighjate 300 ml d'oliu minerale è 40 ml d'oliu di citronella. L'oliu di citronella pò esse truvatu in i negozii di alimenti sanitari, è sta soluzione pò esse applicata à l'arechje di u cane.
- Imbulighjate 100 ml d'oliu di citronella in 500 ml di veìculu di prufume, è mette in una buttiglia spray per applicà à u corpu di u cane. Pò esse ancu adupratu nantu à l'omu.
Cumu eliminà e mosche di canile
Quandu si compra oliu di citronella, devi esse attentu à a diluzione da aduprà in l'animali è in l'ambiente, postu chì u so sensu di l'olfattu hè assai più raffinatu cà u nostru.
Per pulisce l'ambiente è eliminà e mosche da u casottu, in più di mantene l'utensili di l'animali puliti è asciutti, duvete cambià l'acqua 2-3 volte à ghjornu, è sempre sanificanu alimentatori è bevitori. In u mercatu di l'animali domestici, ci sò prudutti disinfettanti cun essenza di citronella cù chì si pò lavà u casottu o a casa induve l'animali dorme, almenu una volta à settimana. Hè impurtante di ricurdà chì questi ùn devenu micca esse trasmessi à l'animali, è e linee guida di diluizione nantu à l'etichetta di u pacchettu devenu esse seguitate per una migliore efficacia.
I ripellenti naturali à base di citronella per i cani ponu ancu esse spruzzati nantu à u lettu, a casa o a cascia induve l'animali dorme 1 o 2 volte à ghjornu. Ùn spruzza micca nantu à l'alimentatore, u raffreddatore d'acqua è i ghjoculi.