Cuntenutu
- L'effetti di a valeriana nantu à i misgi
- Cumu dà a valeriana à un gattu
- Valeriana per trattamenti corti
filoterapia (a terapia naturale aduprendu piante medicinali) diventa di più in più pupulare in u campu veterinariu, in parte grazia à i pruprietarii chì preferiscenu optà per più trattamenti naturali per ristabilisce a so salute. animali domestici. Tuttavia, sò fatti grandi sbagli quandu si pensa chì e piante medicinali sò innocuose perchè sò naturali è hè ancu cumunu, ma periculosu, pensà chì l'effettu di una certa pianta sia uguale in l'omu chè in l'animali.
Se site cun un felinu è site in favore di l'usu di e terapie naturali, vi site certamente dumandatu: Possu dà à u mo ghjattu valeriana? Questa hè a quistione chì avemu da risolve in l'articulu seguente PeritoAnimal, continuate à leghje!
L'effetti di a valeriana nantu à i misgi
Ci sò numerose piante tossiche per i misgi ma a valeriana ùn hè micca una di elle, in realtà, sta pianta hè stata inclusa in a Farmacopea di i Stati Uniti in l'annu 1920 è da tandu ùn sò stati osservati effetti tossichi produtti in l'omu o l'animali. Questu ùn significa micca chì a valeriana ùn pò micca interagisce cù altre droghe, postu chì hè veru chì potenzia l'effettu di e droghe sedative, dunque a prima raccomandazione hè di cunsultà sempre u vostru veterinariu se u vostru gattu seguita un trattamentu farmacologicu per scopre se hè adatta dà li valeriana.
Ancu se alcune fonti veterinarie consideranu chì a valeriana pò esse utile per calmà i misgi nervosi, hè sicuru chì l'effetti principali di sta pianta nantu à i nostri amici felini sò assai diversi. A radica di valeriana cuntene olii volatili chì stimulanu u sistema nervosu di u misgiu in un modu simile à ciò chì l'ormoni chì un ghjattu produce quandu hè in calore. Stu effettu provoca una sensazione di euforia, piacè è benessere.
Ancu s'ellu ci hè attualmente una polemica nantu à se a valeriana hè sedativa o micca per i misgi, ciò chì si pò dì hè chì, grazia à i so effetti nantu à u sistema nervosu centrale, hè una bona pianta per trattà u stress in i misgi.
Cumu dà a valeriana à un gattu
A causa di l'effettu stimulante chì a valeriana causa in i misgi, se u vostru misgiu hè nervosu, hè megliu cumprà un pruduttu adattatu per l'usu in felini chì, in più di a valeriana, cuntene un altru tipu di pianta cù un caratteru sedativu. È se ciò chì vulete hè precisamente stimulà u vostru misgiu, pudete darle a valeriana cum'è una pianta unica, ma serà ancu raccomandata cumprà un pruduttu veterinariu.
Benchì a pianta sia listessa indipendentemente da a so presentazione cummerciale, ciò chì hè sicuru hè chì i prudutti veterinarii anu formule farmaceutiche chì sò assai più comodi da amministrà à un animale. Inoltre, devenu ancu esse accumpagnati da l'indicazione di a dosa ghjurnata raccomandata, chì ùn deve micca esse superata. Inoltre, per curà u vostru misgiu in u modu u più rispunsevule pussibule, vi raccomandemu di cunsultà u vostru veterinariu prima di amministrà una pianta medicinale.
Valeriana per trattamenti corti
Dopu avè lettu i punti sopra, pudete dighjà induvinà a risposta à a quistione: "Possu dà à u mo misgiu valeriana?" È iè. Tuttavia, a valeriana ùn deve micca esse data à u gattu per periodi di tempu assai lunghi, cume ella pò esse dipendente è basta à preparà una infusione per chì u vostru misgiu ùn vi cacciessi l'ochji.
L'ideale hè di fà trattamenti u più cortu pussibule, visitendu u veterinariu di novu ogni volta chì i sintomi ùn si risolvenu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi.Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.