Perchè u cane abbaia à alcune persone è micca à l'altri?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Perchè u cane abbaia à alcune persone è micca à l'altri? - Animali
Perchè u cane abbaia à alcune persone è micca à l'altri? - Animali

Cuntenutu

Se spartite a vostra casa è a vita d'ogni ghjornu cù un cane, avete probabilmente rimarcatu chì i cani abbaghjanu à alcune persone, mentre chì altri ùn sembranu micca interessàvi affattu. Se avete mai statu in questa situazione mentre camminava cù u vostru megliu amicu, vi site forse dumandatu perperchè u cane abbaghja à alcune persone è micca à l'altri o perchè u ghjacaru abbaghja à stranieri.

In questu articulu PeritoAnimal, vi aiuteremu à truvà risposte à sta quistione, spieghendu i pussibuli significati di l'abbaghji di u vostru pelu è spieghendu perchè u cane abbaghja à alcune persone è micca à altre.

Perchè u cane abbaia?

Per capisce perchè u vostru cane abbaghja à alcune persone è micca à l'altri, avete prima bisognu di sapè perchè i cani abbaghjanu. Ancu se i pelosi usanu principalmente u so linguaghju corporeu per sprime i so umori, emozioni è percezioni circa l'ambiente, abbaghjà compie una funzione assai impurtante in relazioni cù e persone, altri animali è l'ambiente circundante.


In u so ghjornu à ghjornu, i cani abbaghjanu cumunicà diverse emozioni è sperienze chì campanu, chì dipende assai di l'ambiente ch'elli si trovanu è di i stimuli ch'elli percepenu. Quandu dicemu stimuli, ùn si riferisce micca solu à rumuri, immagini o odori, ma ancu à a presenza di altri individui in u so territoriu (persone, cani, misgi o altri animali). Cusì ci sò assai pussibuli significati di l'abbaghji di i cani.

Per sapè ciò chì significa ogni cortezza di u vostru pelu, duvete esse attenti à e so posture, espressioni facciali è i so significati. Un cane stressatu, in più di abbaghjà, mostra di solitu diversu segni di stress, cume iperattività o nervosità, salivazione eccessiva, leccatura, difficoltà di cuncentrazione, sibilanti eccessivi, ecc. Un cane arrabbiatu chì si prepara à difende si cumunicerà u so statu mentale cù altre attitudini è posture, cum'è u ringullu, mostrendu i denti, grattendu è annusendu u pavimentu, avendu pupille assai dilatate, fermu fermu cù un corpu notevolmente rigidu, frà altri. . Sì avete nutatu questi segni nantu à a vostra pelusa, hè megliu se alluntanassi è rispettà u vostru spaziu finu à chì l'animali si calmessi è ripiglii u so cumpurtamentu abituale. Dopu, serà essenziale per identificà ciò chì hè a causa di queste emozioni negative nantu à u vostru amicu per stabilisce un trattamentu efficace.


Dunque, hè impurtante sottulineate l'impurtanza di cunnosce a personalità di u vostru cane per identificà facilmente qualsiasi cambiamentu in u so cumpurtamentu è per sapè cumu agisce per aiutallu. Inoltre, se avete capitu chì u vostru cane abbaia troppu o chì a personalità di u vostru cane hè cambiata, vi raccomandemu di purtallu à un veterinariu di fiducia per verificate u vostru statu di salute. Ci hè parechje malatie chì ponu causà un dolore severu è interferiscenu cù i sensi di u vostru amicu peloso, dunque hè di primura di scartà ogni causa patologica assuciata à abbaghjamentu eccessivu è altri prublemi di cumpurtamentu.

Perchè u cane abbaia à alcune persone è micca à l'altri?

Sapete avà chì i cani ponu abbaghjà per diverse ragioni è in circustanze diverse. Tuttavia, ùn avemu ancu rispostu à a quistione iniziale: perchè u cane abbaia à alcune persone è micca à altre?


Di novu, duveremu dì ti ùn ci hè una spiegazione unica per stu cumpurtamentu. di u to pelu. Per sapè perchè u vostru cane abbaghja à alcune persone, duverete fighjà u cuntestu in u quale si presentanu questi abbaghji. Oltre à fighjà a pusizione di abbaiari di u to cane, averà ancu bisognu di fighjà l'attitudine di a persona chì u to pelu abbaghja.

Per aiutà cù questu compitu, riassumeremu quì sottu e ragioni principali perchè u vostru cane pò abbaghjà à alcune persone è micca à l'altri.

U ghjacaru abbaghja per paura?

A paura hè una di e cause principali di abbaghjà in i cani. In generale, u cumpurtamentu spaventosu versu e persone è altri cani hè assuciatu cù sucializazione inefficiente. Dunque, duvete investisce in una prima socializazione per impedisce à u cane di abbaghjà troppu.

In i cani, a paura hè un'emuzione chì apparisce à a fine di u stadiu di socializazione chì si verifica durante a zitellina. Se, durante stu periodu, presentate u vostru pelu à diverse persone, cani, altri animali è vari stimuli, puderete evite cumpurtamenti paurosi o insicurezza in l'adultu. Mentre hè ideale per cumincià à socializà un cane durante a so zitellina, hè ancu pussibule di sucializà cun successu i cani adulti, basendusi sempre nantu à a pazienza, l'affettu è l'aiutu di u rinforzu pusitivu.

Cusì, un cane chì ùn era micca socializatu currettamente durante a zitiddina è ùn era micca capace di interagisce positivamente cù l'altri individui pò mostrà paura davanti à e persone, i cani è stimuli scunnisciuti. Ci sò ancu cani chì agiscenu paurosi è esagerati ancu cù e persone chì cunnoscenu, per avè passatu una sperienza traumatica cun a ghjente (ne parleremu più tardi).

Tuttavia, ci sò ancu altre spiegazioni pussibuli circa perchè un cane abbaghja à e persone per paura. In listessu modu, u sindrome di privazione sensoriale pò esse a risposta chì cercate se u vostru cane hè statu aduttatu è ùn sapete micca u so passatu, chì questu disordine si verifica quandu i cani sò confinati durante u so sviluppu o privati ​​di i stimuli sociali chì avemu menzionatu prima.

Hè vera chì i cani sentenu a paura?

Probabilmente avete intesu dì chì i cani ponu puzzulà a paura di l'omu è ponu ancu abbaghjà quandu identificanu sta emozione in certe persone. Ancu s'ellu ùn esiste micca una spiegazione pruvata à u 100% per sta capacità di i pelosi, a verità hè chì anu un sensu assai più sviluppatu chè l'umani, soprattuttu se parlemu di l'olfattu è di l'uditu. Questa seria una di e spiegazioni pussibuli per u capacità di identificà una persona impaurita.

Quandu sentimu paura o altra emozione estrema (stress, ansietà, eccitazione eccessiva), u u corpu umanu libera alcuni ormoni in u sangue è in i fluidi corpu (urina, sudore, ecc.), chì alteranu l'odore di u corpu. Ancu se queste sostanze ponu passà inosservate da altre persone, u putente sensu di l'olfattu in i cani hè capace d'identificà facilmente u cambiamentu di l'olfattu in u corpu di a persona chì sperimenta sta emozione. Inoltre, quandu sintimu paura, u corpu adopra ancu certe posture è spressioni facciali chì sò sfarenti di quandu sperimentemu un statu di rilassamentu o di felicità. Una persona chì hà generalmente paura di i cani piglia una postura difensiva o apprensiva quandu site in presenza di quellu animale. Arricurdatevi chì a paura hè un'emuzione chì pò causà reazzioni urganiche è involuntarie.

Cum'è i cani usanu principalmente u linguaghju di u corpu per cumunicà, sò ancu capaci di nutà cambiamenti in e nostre posture abituali è identificanu alcuni segni chì indicanu stu statu di tensione. Identificendu a postura difensiva o apprensiva in alcune persone, i cani ponu abbaià quandu si sentenu stressati o spaventati in questa situazione, o semplicemente per spaventate è sfrattate ogni tentativu d'attaccu chì pò nasce da quella persona in un statu difensivu.

U cane abbaghja per attenzione?

Mentre hè pussibule pensà chì u cane abbaghja à e persone chì ùn li piace micca, a verità hè chì i cani peluti ponu ancu abbaià. per attirà l'attenzione di a ghjente ch'elli li piacenu è cusì li invitanu à ghjucà o riceve e so carezze. In fatti, ci sò parechji cani chì abbaghjanu quandu sò eccessivamente eccitati, ch'ellu sia nutatu di a presenza di i so populi preferiti, sapendu chì hè ora di una spassighjata, o perchè u so pruprietariu piglia u so ghjocu preferitu.

Se u vostru cane abbaghja à alcune persone per esprimere a so felicità quandu li vede è li invita à ghjucà, pudete osservà altri segni pusitivi è amichevuli in u so linguaghju corpu. Per esempiu, u classicu coda felice, alzatu è oscillendu cun entusiasmu, espressioni facciali aperte è amichevuli, o arechje indietro quandu riceve affettu o chiede affettu da quella persona.

Cane abbaghja per difende u so territoriu?

I cani sò animali territuriali chì ponu esse assai prutettivi per a vostra casa, i pruprietarii è l'oggetti. A presenza di persone, cani o altri animali scunnisciuti in casa vostra pò fà li sente chì u so territoriu hè invaditu è ​​chì e so risorse sò minacciate. Dunque, averà un bisognu naturale di cunservalli è pruteghje li da ogni minaccia. Tuttavia, un cane possessivu tende à ricorre à l'agressione è reagisce negativamente, ancu à e persone chì cunnoscenu, per paura di perde i so ghjoculi, cibu o pruprietariu.

U prutezzione di e risorse hè un cumpurtamentu naturale in cani è altri animali. Tuttavia, a prutezzione eccessiva in relazione à e persone è l'oggetti tende à dannà assai a vita suciale di u pelu è a vita in casa. Inoltre, in un tentativu di cunservà e so risorse, i cani ponu avè attitudini aggressivi chì sò assai periculosi per elli stessi è per tutti quelli chì li circondanu. Dunque, un cane possessivu hà bisognu di riceve un trattamentu currettu per amparà à cuntrullà e vostre reazioni negative è interagisce positivamente cù e persone, animali è stimuli chì custituiscenu u so ambiente. Se notate chì u vostru cane hè assai possessivu di voi o di i vostri oggetti, vi raccomandemu di truvà immediatamente un prufessiunale qualificatu, cume un educatore o un etologu caninu. Inoltre, se u vostru pelu hè assai nervosu o più aggressivu di u solitu, purtatelu prestu à u veterinariu per monitorà a so salute è escludite ogni causa patologica.

D'altra parte, se avete adottatu o pensate à aduttà un novu cane, ricordate l'impurtanza di prisentatelu currettamente à u vostru pelu. Se introducite un cucciolu novu in a vostra casa bruscamente, u vostru cane pò sentesi insicuru è diventà più pusessivu di u so territoriu è di e so risorse, agendu aggressivamente versu u novu cucciolu. Dunque, l'introduzione di un cane novu in casa nostra deve esse attenta per evità e lotte è e lite territuriali.

Quì in PeritoAnimal vi demu qualchi cunsiglii per incuragisce a coesistenza trà un novu cucciolu è un cane adultu. Inoltre, duverete preparà a vostra casa per l'arrivu di u novu pelu, ogni cane deve avè i so ambienti è oggetti (alimentatore, fontana potabile, lettu, ghjoculi, ecc.). In questu modu, pudete favurisce l'interazione di i vostri cani, evitendu di sottumetteli à lotte è contesti inutili di stress elevatu. Arricurdatevi torna l'importanza di socializza currettamente i vostri cani per amparalli à interagisce in modu pusitivu è gode di una vita suciale ideale.

Cane abbaghja per mancanza di furmazione?

O furmazione inconsciente hè assai più cumunu di ciò chì si pò pensà. Ogni ghjornu, parechji prupietarii rinfurzanu i cumpurtamenti indesiderati in i so cani senza mancu nutà, per esempiu, offrendu un trattatu o trattà per piantà momentaneamente alcuni cumpurtamenti indesiderati, cume abbaghjà, pienghje, ecc. Propiu per questa ragione, stu fenomenu hè cunnisciutu cum'è "furmazione inconsciente".

Sì, per fà chjude u vostru cane, li offre sempre una merendella, un animale domesticu, o li permette di fà cose chì sò di solitu pruibite (cume scalà nantu à u lettu o u lettu), a vostra pelosa hè prubabile assimilerà l'abbaghji cù uttene qualcosa di interessu per voi. Cusì, pò cumincià à abbaghjà eccessivamente cù a sola motivazione di attirà a vostra attenzione è uttene ciò ch'ellu vole.

U listessu pò accade à altre persone, cum'è parenti, amichi, vicini o visitatori chì frequentanu a vostra casa. Se u vostru cane abbaghja solu à una persona o à poche persone chì frequentanu a vostra casa, duvete fà casu à cumu reagiscenu queste persone à u so abbaghju.Sè avete rimarcatu chì queste persone danu un piacè, un morsu di manghjà, o un animale domesticu per impedisce à u cane di abbaghjà, u vostru cane hà probabilmente assimilatu l'attu di abbaiare à quella persona cun qualcosa chì li interessa è li piaci.

U cane abbaghja assai per sperienze traumatiche?

Sfurtunatamente, parechji cani anu una storia di abusu fisicu o emotivu è sò passati per esperienze traumatiche chì li rendenu difficiule di cunnessione cù e persone o altri animali, è ponu ancu fà sviluppà fobie. Ùn duvemu micca cunfondà a paura, chì hè un'emuzione fundamentale per a sopravvivenza, cù e fobie, chì sò caratterizate cum'è emozioni sproporziunate è esagerate di fronte à certi stimuli.

Quandu u vostru cane hà paura di certe persone, li pò abbaghjà, pruvà à fughje, è ancu reagisce aggressivamente per difende si da un pussibile attaccu. Tuttavia, se u casu hè una fobia, u cane reagisce in modu eccessivu è incontrollabilmente, Dimustrendu un statu di panicu chì domina u vostru corpu. Un diagnosticu di fobia hè cumplessu da trattà, richiede tempu è assai sperienza. Hè per quessa, hè di primura travaglià cù un espertu. in u cumpurtamentu caninu è l'educazione per aiutà un cane chì soffre di fobie à ritruvà a fiducia in sè stessi, torna à amparà lentamente à fidà si di e persone è interagisce cun elli in modu pusitivu. Sfurtunatamente, una cura cumpleta ùn hè micca sempre pussibule, ma una bona qualità di vita pò esse furnita à u cane cù un ambienti pusitivu, esposizione cuntrullata à persone scunnisciute è l'usu di terapie alternative, cum'è fiori di Bach, aromaterapia, agopuntura, frà altri.

Se avete recentemente adottatu un cane peloso è si nota chì hè assai spaventosu o si comporta incontrollabilmente in presenza di altre persone, vi raccomandemu di vede un veterinariu specializatu in etologia canina (etologu veterinariu). Questu prufessiunale pò prima verificà u statu di salute di u vostru cane è scartà ogni malattia o sbilanciu in u corpu di u vostru cane. Dopu, pudete creà un trattamentu basatu nantu à linee guida specifiche secondu e necessità di u vostru cucciolu è cunsiderà a pussibilità di aduprà droghe o terapie alternative per furnisce una qualità di vita migliore per u vostru megliu amicu.