Storia di Balto, u cane lupu diventatu eroe

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Storia di Balto, u cane lupu diventatu eroe - Animali
Storia di Balto, u cane lupu diventatu eroe - Animali

Cuntenutu

A storia di Balto è Togo hè unu di i successi più accattivanti di a vita vera di l'America è prova quantu cani stupenti ponu fà. A storia era cusì pupulare chì l'avventura di Balto diventò un filmu, in u 1995, narrendu a so storia. Tuttavia, altre versioni dicenu chì u veru eroe era u Togo.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi dicemu ciò chì storia di Balto, u cane lupu diventatu eroe è Togo. Ùn pudete micca mancà a storia completa!

U cane eschimese di Nome

Balto era un cane mischju cù un husky siberianu chì hè natu in Nome, una piccula cità diAlaska, in u 1923. Sta razza, uriginaria di Russia, hè stata introdutta in i Stati Uniti, in u 1905, per travaglià in u mushing (un sport induve i cani tiranu e slitte), postu chì eranu più resistenti è più leggeri cà l'Alaska Malamute, i cani tipichi di quella zona.


À quellu tempu, a corsa Lotterie All-Alaska era assai pupulare è curria da Nome à Candela, chì currispondia à 657 chilometri, senza cuntà u ritornu. U futuru tutore di Balto, Leonhad Seppala, era un furmatore di mushing sperimentatu chì hà participatu à parechje gare è cuncorsi.

In u 1925, quandu e temperature giravanu intornu à -30 ° C, a cità di Nome hè stata attaccata da una epidemia di difteria, una malatia batterica assai grave chì pò esse fatale è di solitu tocca i zitelli.

In quella cità ùn ci era micca un vaccinu contra a difteria è hè stata attraversu u telegramma chì l'abitanti anu sappiutu truvà induve truvà più vaccini. U più vicinu anu trovu in a cità di Anchorage, u 856 chilometri di distanza. Sfurtunatamente, ùn era micca pussibule d'andà ci per aria o per mare, postu ch'elli eranu à mezu à una timpesta invernale chì hà impeditu l'usu di e rotte.


A storia di Balto è Togo

Postu ch'ellu era impussibile di riceve i vaccini necessarii, circa 20 abitanti di a cità di Nome s'impegna à intraprende un viaghju periculosu, per i quali usarianu più di 100 cani da slitta. Hanu sappiutu spustà u materiale da Anchorage à Nenana, una cità più vicina à Nome, u 778 chilometri di distanza.

E guide 20 anu allora custruitu un sistema di relè chì hà resu pussibule u trasferimentu di vaccini. Leonhard Seppala hà guidatu a so squadra di cani guidata da u capu di u Togo, un husky siberianu di 12 anni. Anu avutu à viaghjà u più longu è u più periculosu di stu viaghju. U so rolu era cruciale in a missione, postu chì avianu da piglià un scurciatoia in una baia ghjalata per salvà un ghjornu di viaghju. In quella zona u ghjacciu era estremamente instabile, in ogni mumentu puderia rompe è lasciare tutta a squadra in periculu. Ma a verità hè chì u Togo hà pussutu guidà cù successu a so squadra durante i più di 500 km di sta strada periculosa.


À mezu à e temperature gelate, i venti uragani è e timpeste di neve, parechji cani di alcuni di i gruppi sò morti. Ma anu finalmente riesciutu à purtà e droghe in un tempu record, chì ci hè vulsutu solu 127 ore è mezu.

A squadra incaricata di copre l'ultimu strettu è di furnisce a medicina in a cità era guidata da musher Gunnar Kaasen è u so cane guida balto. Per questa ragione, stu cane era cunsideratu un eroe in Nome in tuttu u mondu. Ma d'altra parte, in Alaska, tutti sapianu chì u Togo era u veru eroe è, ​​anni dopu, a vera storia chì pudemu cuntà oghje hè stata palisata. Tutti i cani chì anu intrapresu quellu viaghju difficiule sò stati grandi eroi, ma u Togo hè statu, senza dubbitu, u principale prutagunista per avè guidatu a so squadra per a parte più difficiule di tuttu u viaghju.

L'ultimi ghjorni di Balto

Sfurtunatamente, Balto hè statu vendutu, cum'è l'altri cani, à u Cleveland Zoo (Ohio), induve hà campatu finu à 14 anni. Mortu u 14 di marzu di u 1933. U cane hè statu imbalsamatu è pudemu truvà oghje u so corpu à u Museu di Storia Naturale di Cleveland in i Stati Uniti.

Dapoi, ogni marzu, u Corsa di cani Iditarod. U percorsu va da Anchorage à Nome, in memoria di a storia di Balto è Togo, i cani lupi chì sò diventati eroi, è ancu tutti l'altri chì anu participatu à sta corsa periculosa.

A statua di Balto in Central Park

A ripercussione mediatica di a storia di Balto hè stata cusì grande chì anu decisu erettu una statua in Central Park, New York, in u so onore. L'opera hè stata fatta da Frederick Roth è dedicata solu à questu eroe à quattru zampe, chì hà salvatu a vita di parechji zitelli in a cità di Nome, chì hè ancu cunsiderata oghje un pocu inghjusta per u Togo. Nantu à a statua di Balto in a cità di i Stati Uniti, pudemu leghje:

"Dedicatu à u spiritu indomitable di i cani di neve chì anu sappiutu trasportà l'antitossina nantu à quasi mille chilometri di ghiacciu grezzu, acqua perfida è timpeste di neve artiche in Nenana per purtà un sollievu à a ghjente desolata di Nome durante l'inguernu di u 1925.

Resistenza - Lealtà - Intelligenza "

Se vi piace sta storia, sarete probabilmente interessatu ancu à a storia di u Supercat chì hà salvatu un neonatu in Russia!