alimentazione di pinguini

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Dicembre 2024
Anonim
Salerno: corto circuito cavi alimentazione pinguini
Video: Salerno: corto circuito cavi alimentazione pinguini

Cuntenutu

U pinguinu hè unu di i più noti acelli marini chì ùn volanu micca per via di u so aspettu amichevule, ancu se 16 à 19 spezie ponu esse incluse in questu termini.

Adattatu à i climi friddi, u pinguinu hè distribuitu in tuttu l'emisferu sudu, specificamente nantu à e coste di l'Antartide, Nova Zelanda, Australia Meridionale, Sudafrica, Isule Subantartiche è Patagonia argentina.

Se vulete scopre di più nantu à st'uccellu fantasticu, in questu articulu di Animal Expert vi parlemu l'alimentazione di u pinguinu.

U sistema digestivu di u pinguinu

I Pinguini assimilanu tutti i nutrienti chì ottenenu da i vari alimenti chì manghjanu grazia à u so sistema digestivu, chì u so funziunamentu ùn varieghja eccessivamente da a fisiologia digestiva umana.


U trattu digestivu di u pinguinu hè furmatu da e seguenti strutture:

  • Bocca
  • Esofago
  • stomacu
  • Pruventriculu
  • Gizzard
  • intestinu
  • Fegatu
  • pancreas
  • Cloaca

Un altru aspettu impurtante di u sistema digestivu di u pinguinu hè un glandula chè no truvemu ancu in altri acelli marini, chì hè incaricatu di eliminà l'eccessu di sale ingeritu cù acqua di mare è dunque rende micca necessariu di beie acqua fresca.

U pinguinu pò esse 2 ghjorni senza manghjà è questu periodu di tempu ùn influenza alcuna struttura di u vostru trattu digestivu.

Chì manghjanu i pinguini?

I pinguini sò cunsiderati animali eterotrofi carnivori, chì si nutriscenu principalmente di krill è di picculi pesci è calamari, tuttavia, e spezie appartenenti à u genaru Pygoscelis basanu a so alimentazione per u più nantu à u plancton.


Pudemu dì chì, indipendentemente da u genaru è e spezie, tutti i pinguini cumplementanu a so dieta per via di u plancton è l'ingestione di cefalopodi, picculi invertebrati marini.

Cumu caccianu i pinguini?

Per via di prucessi adattativi, l'ale di u pinguinu sò diventate in veru alette cù ossa forti è articulazioni rigide, chì permettenu una tecnica di immersione guidata da l'ala, dendu à u pinguinu i so mezi principali di mubilità in l'acqua.

U cumpurtamentu di caccia di l'acelli marini hè statu u sughjettu di numerosi studii, cusì alcuni ricercatori di l'Istitutu Naziunale di Ricerca Polare di Tokyo anu messu telecamere nantu à 14 pinguini di l'Antartide è anu pussutu osservà chì questi animali sò estremamente veloci, in 90 minuti ponu ingestà 244 krills è 33 picculi pesci.


Quandu u pinguinu vole catturà u krill, u face cù a natazione in altu, un cumpurtamentu chì ùn hè micca arbitrariu, chì cerca di ingannà a so altra preda, u pesciu. Una volta catturatu u krill, u pinguinu cambia rapidamente di direzzione è si dirige versu u fondu di u mare induve pò caccià parechji picculi pesci.

U pinguinu, un animale chì deve esse prutettu

A pupulazione di e diverse spezie di pinguini diminuisce cù una frequenza crescente per via di i fattori multipli trà i quali pudemu mette in evidenza u sversamentu di petroliu, distruzzione di l'habitat, caccia è clima.

Hè una spezia prutetta, in fatti, per studià queste spezie per qualunque scopu scientificu abbia bisognu di l'approvazione è a supervisione di vari organismi, tuttavia, attività cum'è a caccia illegale o fattori cum'è u riscaldamentu climaticu continuanu à minaccià stu bellu acellu marinu.