Cuntenutu
- Avvanzi di piglià u sole per i misgi
- Equilibra a temperatura di u vostru corpu
- Surghjente di vitamina D.
- per piacè puru
- U sole hè bonu per i misgi?
Quale hè chì ùn hà mai vistu un ghjattu chjinatu nantu à un divanu induve i raghji di u sole si lampanu per a finestra a più vicina? Sta situazione hè cusì cumuna trà tutti chì avemu un felinu cum'è animale domesticu. È vi site certamente dumandatu, perchè à i gatti li piace tantu u sole?
Ci hè parechje teorie è / o miti chì dicenu chì à i misgi li piace u sole è questu hè chjaru, perchè ùn ci hè micca un misgiu chì ùn piace micca piglià un bellu bagnu di sole, sia in casa sia fora, ma se vulete veramente scopre u perchè questu accade, continuate à leghje st'articulu Animal Expert è scopri perchè à i gatti li piace u sole.
Avvanzi di piglià u sole per i misgi
Se i misgi cercanu e fonti di calore in tutti i scorni di a casa, questu hè un mutivu per esse, è allora vi spiegheremu chì sò i vantaghji di piglià u sole per i misgi:
Equilibra a temperatura di u vostru corpu
I misgi sò felini addomesticati chì una volta eranu salvatichi, durmianu è ripusavanu di ghjornu è cacciavanu e so prede di notte. Quandu avete un gattu cum'è animale domesticu, stu ritmu di vita ùn hè più listessu. Di solitu passanu a maiò parte di e so ore di ghjornu à ripiglià forza è à dorme in un locu caldu induve, se hè pussibule, ponu piglià u sole direttamente. E perchè accade questu? A temperatura di u corpu di i misgi, cum'è tutti i mammiferi, diminuisce quand'elli dormenu per via di u fattu ch'elli sò tranquilli è rilassati, u so corpu ùn brusta alcunu tipu d'energia è a so spesa calurica diminuisce, allora cercanu di cumpensà sta differenza di temperatura. è preferiscenu dorme in e zone calde o induve i raggi di u sole brillanu direttamente, hè perchè i misgi sentenu ancu fretu.
Surghjente di vitamina D.
Sapemu tutti chì grazia à u sole a nostra pelle assorbe i raghji di u sole è u nostru corpu hè capace di sintetizà a vitamina D chì avemu bisognu per chì tuttu u corpu funziona currettamente, è cù i misgi accade listessu. I raghji di u sole aiutanu i felini à ottene a vitamina D chì u so corpu hà bisognu, ma micca quantu vuleriamu, postu chì a pelliccia di i misgi hà bluccatu i raggi ultravioletti incaricati di stu prucessu è a quantità di vitamina hè minima paragunata à l'altri vivi esseri. Ciò chì dà à i misgi a quantità necessaria di vitamina D hè una bona dieta, dunque deve esse equilibrata è adatta à a so età.
per piacè puru
Infine hè u piacè chì sta attività li dà. Ùn ci hè nunda di megliu à i nostri gattini chè stà chjinatu à u sole è piglià una bona sunnita. Ma ciò chì amanu veramente i misgi ùn sò micca i raghji di u sole, hè a sensazione calda chì li dà. A sapiate chì st'animali sò capaci di suppurtà temperature finu à 50 ° C è di adattassi à tutti i generi di clima, caldi o freddi?
U sole hè bonu per i misgi?
Ié, ma moderatamente. Ancu s’ellu hè statu digià dimustratu chì i misgi ponu campà senza u sole, soprattuttu quand’elli sò misgi casani chì campanu à l’internu induve u sole ùn brilla micca direttamente è ùn esce mai fora, u nostru animali domestici seranu assai più felici s'elli ponu gode di un spaziu induve si pò piglià u sole è piglià a so sunnita.
Ancu se à i misgi li piace u sole, hè necessariu guardà è assicurà chì u nostru misgiu ùn fessi troppu sole, soprattuttu d'estate è s'ellu hè un misgiu senza pelu o pocu pelu, altrimente pò soffre alcuni di sti prublemi o malatie:
- colpu di calore in i misgi
- Insulazione
Vede ancu u nostru articulu induve spieghemu cumu si cura di un gattu d'estate.