Cumu crià un gattu da un cucciolo?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
COME DISEGNARE UN CUCCIOLO DI GATTINO KAWAII
Video: COME DISEGNARE UN CUCCIOLO DI GATTINO KAWAII

Cuntenutu

Quandu adottemu un gattinu, avemu l'obligazione di insegnallu un comportamentu currettu in modu chì a so relazione cun noi sia piacevule è ch'ellu sia un animale domesticu educatu è felice in casa nostra. Ùn hè micca piacevule se morde o distrugge i vostri mobuli. Serà ancu impurtante di amparallu cumu utilizà a lettiera.

I misgi sò intelligenti è capiscenu prestu ciò chì intendemu insegnalli. Tuttavia, à causa di a so natura ludica è di u so temperamentu vivace, devenu esse educati in adeguatamente è positivamente. Dunque sia un Siamese, un Persianu o un misgiu di razza mista, duvete seguità una linea per quessa.

Se continuate à leghje PeritoAnimal, pudete scopre cumu crià un gattu da un cucciolo currettamente. Bona lettura.


L'arrivu di u gattinu in casa

E prime ore di u primu ghjornu sò di primura. Durante questu breve periodu duvemu mostrà assai affettu à u nostru picculu amicu, affinch'ellu possi fidà ci di pienu è amparà à ubbidì ci. E carezze è e parolle in un tonu gentile feranu u gattinu ronronerà, mostrendu cusì a so cumpiacenza. Quandu ci lecca, serà u segnu chì ci hà da cunsiderà digià a so famiglia.

Un'altra azzione essenziale serà insegna a situazione di tutti i vostri oggetti persunale: i ghjoculi, u lettu, l'alimentatore, a funtana è a litter box. Imparerà prestu à aduprà. L'acqua pulita deve esse ancu dispunibile in ogni momentu.

Educà un gattinu per aduprà u raschiatore è i ghjoculi

Hè cunsigliatu di avè un scratcher da u primu ghjornu, è insistite chì u vostru misgiu amparerà à aduprà, ciò chì li darà una qualità di vita megliu. U ghjattu hà da amparà à affilà e unghie nantu à u scratcher quandu site quì, è s'ellu s'ampara bè, u ferà ancu quandu hè solu in casa, impediscendulu di grattà u divanu o altri mobuli.


Per u gattinu, deve esse ghjoculi furniti per amparà à "caccia". Ratti di stoffa, pois, sunaglii piumati, ecc. Cù ghjoculi simplici assai, assai di i quali pudete fà voi stessu, u ghjattu si divertirà.Se li tirate l'uggetti versu ellu, hè ancu pussibule, secondu a vostra furmazione, ch'ellu li porti in bocca per pudè li lancià torna. Se vulete alcune idee, ùn esitate micca à visità u nostru articulu nantu à i ghjoculi più divertenti per i misgi.

Educà u misgiu à ùn graffià o muzzicà

Per natura, gattini piace à luttà cù e nostre mani, attaccendu cù unghie è denti i picculi ditti succulenti, paffuti è teneri chì avete in elli.


Hè una bona idea di sbarrazzassi di st'abitudine innata u più prestu pussibule, chì pò diventà una dipendenza irritante. Se ùn a currettate micca, pudete creà un felinu mordace-raschiatore seriale. Unu Micca!, categuricu è seccu, mentre piatta e dite cù una manu chjusa, basterà per fassi capisce.

Se stu prublema hè cumunu in u vostru cumpurtamentu, ùn esitate micca à rivede i trucchi per impedisce à u vostru misgiu di graffià è mordiccià. arricurdatevi hè impurtante travaglia bè da u principiu.

u ghjattu stalker

U ghjattu hè un felinu chì a so natura atavica u porta stalking. Per questa ragione, quand'elli sò chjuchi li piace à piattassi è di colpu saltanu in piedi quandu si cammina accantu à elli.

Hè un abitudine perdenu relativamente prestu, perchè in più di una occasione li pisate involuntariamente è vi rendite prestu contu chì ùn sapete micca ghjucà u rolu di una vittima docile, dimustrendu questu in una manera assai dolorosa.

lochi periculosi

Dopu à i nostri cunsiglii nantu à cumu crià un gattu da un cucciolo, sottolineemu chì hè assai impurtante per u gattu di cunsiderà a cucina cum'è un locu "tabù". Ci sò parechje ragioni: u più impurtante hè chì inciampà si pò fà assai danni à voi o à ellu; l'altru hè chì quì u felinu pò avè accessu à alimenti chì ùn li sò micca adatti è, peghju, pò abituassi à fughje cù unu o un altru alimentu da quì mentre preparate un pastu per a vostra famiglia, per esempiu. Focu d'artificiu, fornu è cultelli sò elementi chì ùn si sà micca ch'elli ponu fà assai danni..

In questa occasione ùn duvete micca dì Micca!, perchè u ghjattu interpreterà chì ùn vulete micca stu tipu di ghjocu in quellu mumentu, ma forse in un altru momentu o qualcunu altru, per esempiu a minnanna, l'accetterà cun piacè.

Cusì hè megliu per impedì lu di entre in cucina o, s'ellu ùn hè micca pussibule, ùn lascielu mai cullà nantu à u comptoir, in u lavatu o nantu à u tavulinu, se ne avete, per ùn abituassi à st'abitudine.

Educate u gattu da un cucciolo cun rinforzu pusitivu

I Gattini sò maliziosi, è ancu di più quandu sò "adolescenti". Per questa ragione hè assai impurtante di ammaestrà u tecniche per rimpruverà senza viulenza chì sò efficaci.

I misgi ùn ponu esse rimpruverati sì micca à u mumentu chì anu commessu a so offesa. A so natura li impedisce di assimilà chì anu fattu qualcosa di male cinque minuti fà. Cumu dicenu: duvete chjappà in l'attu.

Per esempiu: Se chjappi u vostru misgiu affinendu e unghie nantu à u divanu, duvete tene la cù delicatezza contr'à a parte sfilacciata è pronunzia una impresa nooo!

Tuttavia, u vostru misgiu hè più prubabile di pensà chì sta negazione sia ghjustu per quellu momentu, o chì forse qualchissia altru, nonna per esempiu, serà felice cù e so capacità feline è u modu elegante è meticulosu ch'ella usa per distrughje u divanu.

ghjocu è stimulazione mentale

Parechje persone ùn dedicanu micca u tempu à i ghjochi d'intelligenza per i misgi, ancu quelli fatti in casa (cum'è u ghjocu di u cappucciu) sò grandi per u nostru felinu per cumincià sviluppà a vostra mente.

Ghjucà cun ellu è fà lu "pensà" ci aiuterà assai in a so educazione. A ripetizione è l'usu di rinfurzamentu pusitivu in i misgi postu chì i cuccioli sò elementi essenziali per fà capì à u nostru gattinu ciò chì circhemu di trasmette.

Avà chì cunniscite un passu à passu nantu à cumu crià un gattu da un cucciolo, assicuratevi di fighjà stu video da u canali YouTube PeritoAnimal nantu à 4 ghjoculi per i misgi cù rotuli: