Cuntenutu
- Aduprate un pennellu adattatu
- Cunsiglii generali per spazzolà a pelliccia di u ghjattu
- Quante volte duvete lavà u vostru misgiu?
- Cumu spazzolà i capelli di u misgiu?
- Quandu duverebbe cumincià à spazzà a pelle di u mo misgiu?
- Induve duverebbe prestà più attenzione quandu si cura u misgiu?
- Quandu l'aghju da spazzulà?
- Trucchi per spazzolà i capelli di u ghjattu
I misgi sò per natura assai esigenti, soprattuttu quandu si tratta di igiene personale. A maiò parte di elli piace à fà stu travagliu da solu. Tuttavia, ogni tantu, u vostru felinu averà bisognu d'aiutu esternu per mantene a bellezza di u so mantellu fieru.
brusgià u pelu di u ghjattu Regolarmente hè un compitu impurtante chì certi pruprietari di animali domestici tendenu à ignorà, cridendu chì u so animale hè capace di curà cumpletamente da solu. Tuttavia, sappiate chì a spazzolatura hà parechji vantaghji: aiuta à mantene i capelli in boni cundizioni, impedisce a pelle di arricciallu, distribuisce olii naturali in u dermis, favurisce una bona circolazione è permette di ispezionà qualsiasi animale o lesione nascosta.
Dunque, in questu articulu di PeritoAnimal, vulemu offre u nostru raccomandazioni nantu à cumu si spazzola i capelli di u misgiu, vi dà i migliori cunsiglii per u vostru cumpagnu felinu per avè un bellu mantellu è seta. Bona lettura.
Aduprate un pennellu adattatu
Sapete spazzolà i capelli di u misgiu? Prima di principià, assicuratevi di avè u strumentu adattu in manu. Per questu, duvete sapè chì ci sò parechji tippi di pettini è spazzole di ghjattu in u mercatu, fate dunque una ricerca preliminare parlendu cù i prufessiunali di Petshop per selezziunà quellu chì cunvene u megliu à a pelliccia di u vostru felinu. A maiò parte di e spazzole di ghjattu sò assai economiche è ne valenu a pena.
Per misgi capiddi corti, pudete aduprà un slicker, chì hè a spazzola più cumuna per i misgi. Attenti chì ci sò diverse opzioni. Quandu selezziunate u più adattu, adupratelu cù delicatezza per fà chì a spazzolatura sia una sperienza pusitiva per u felinu. Vi invitemu à leghje l'articulu spazzole per i misgi di capelli corti.
Per misgi longhi, densu è propensu à rompe quandu si spazzola, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà un pettine o una spazzola per i misgi di capelli corti, chì i denti più corti ùn ghjunghjerianu micca à u sottopelo; u spazzolamentu seria inutile è continuerebbe à perde per i morti. L'ideale hè di sceglie un spazzola à doppia faccia o metallica, è adupratelu cù assai cura per ùn rompe i capelli o ferisce l'animali. Cù questu ordinatu, site prontu per i nostri altri cunsiglii nantu à cumu spazzolà a pelliccia di u vostru misgiu. È se vulete più infurmazioni nantu à e spazzole per gatti, vedi u nostru articulu: Spazzole per gatti lunghi.
Cunsiglii generali per spazzolà a pelliccia di u ghjattu
Quante volte duvete lavà u vostru misgiu? Pudete spazzolà u misgiu ogni ghjornu? Ci sò innumerevule dumande in quantu à a spazzolatura di i misgi. Dunque, avemu separatu alcuni suggerimenti chì vi aiuteranu sicuramente in u compitu di curà a pelliccia di u ghjattu, ancu avvicinenduvi di u vostru cumpagnu felinu trasformendu questu attu in un mumentu di piacè per voi dui:
Quante volte duvete lavà u vostru misgiu?
U frequenza di spazzolatura di furia di ghjattu dipende da u so tippu di pelu. S'ellu hà i capelli lunghi, l'ideale hè di brusgialli ogni ghjornu o ancu tutti l'altri ghjorni. Vale à dì, ùn ci hè prublema se vulete / pudè spazzolà u misgiu ogni ghjornu. Questu aiuta à prevene e sfere di capelli è l'accumulazione in interni. Sè site una razza di capelli corti, una volta o duie volte à settimana hè l'ideale.
Cumu spazzolà i capelli di u misgiu?
Sempre spazzola u vostru misgiu in direzzione di u pelu, per ellu pò ancu esse rilassante. À u cuntrariu, una spazzolatura cuntinua contr'à a direzzione di i capelli vi causerà fastidiu finu à u puntu chì ùn puderete micca spazzolallu per più di 1 minutu.
Quandu duverebbe cumincià à spazzà a pelle di u mo misgiu?
Abituate u vostru cat à esse curatu da una ghjovana età. Pudete principià appena ellu hà ottu settimane.
Induve duverebbe prestà più attenzione quandu si cura u misgiu?
Mentre ùn hè micca sempre faciule, ci seranu ghjorni megliu è ghjorni peghju. Un bonu suggerimentu per cumu si spazzola u pelu di u misgiu hè sempre di pruvà à spazzolà tuttu u corpu di u misgiu, soprattuttu sottu à e zampe di daretu è daretu à e zampe di davanti, postu chì questi sò i lochi i più prublemi.
Quandu l'aghju da spazzulà?
A cura di a pelliccia di u ghjattu richiede di prufittà di l'uppurtunità. S'ellu hè rilassatu accantu à voi in un mumentu cunfidenziale è in a pusizione di panza, questu pò esse un bonu momentu per lavà a zampa è a zona di u ventre. Andate pianu è pianu.
Divide a spazzolatura in diverse sezioni se u vostru misgiu cumincia à esse irritabile è / o disperatu. Pennate una sezzione oghje è un'altra dopu o dumane. Questu pò piglià più tempu, ma pò esse più sopportabile per u vostru felinu, è averete menu graffi se ùn site micca statu capace di trasformallu in un tempu pusitivu è rilassante per ellu. Per evità di esse graffiatu, ùn mancate micca u nostru articulu nantu à cosa fà se u vostru gattu vi morde è vi graffia.
Trucchi per spazzolà i capelli di u ghjattu
Da pudè spazzola u pelu di u to misgiu nisun prublema, pigliate u vostru misgiu in i vostri bracci è pusate cun ellu trà e so gambe in un locu chì sia cunfortu sia per ellu sia per voi. Chiudite porte è finestre per ùn pruvà micca di scappà mentre si spazzola è ùn pudete micca trattene lu. Animate u vostru misgiu finu à ch'ellu sia di bon umore, serenu è rilassatu; sapete quandu ellu cummincia à leccà o rinculà.
Avà pennellate u vostru spinu cun muvimenti lenti, dilicati è longhi, da a coda à a cima di a testa. Notate se u vostru gattu sperimenta sensazioni strane chì puderebbenu cunduce à un comportamentu aggressivu. Attenti à u linguaghju di u vostru corpu. Verificate u pennellone ogni tantu per assicurassi chì ùn ci sia capelli matted, s'ellu ci hè, toglie i capelli cù un pettine è continuate.
Ùn tralasciate micca l'ascelle è l'addome, sò zone induve si formanu parechji nodi è chì certi passanu inosservati perchè sò attaccati à a pelle. Esse dolce sì sò intricciati, pruvate à alliscià li cù un pocu d'oliu per criaturu è poi pettinate. Questu hè un suggerimentu impurtante nantu à cumu spazzolà a pelliccia di u vostru misgiu di u megliu modu.
Se truvate alcuni nodi assai impussibili da pettinà, ùn li tirate micca chì ponu causà dolore à l'animali è ferisce a peletta di u vostru misgiu. Aduprate un separatore di nodi per taglialli in pezzi più chjuchi o, s'ellu ùn hè micca pussibule, taglialli cù cura cù piccule forbici (solu s'ellu ùn sò micca troppu vicinu à a pelle). Inoltre, cum'è i capelli di a ghjente, pudete cumincià à sbulicà da a punta à a radice, viderai chì pocu à pocu si ammorbidiscenu.
Sempre è sempre, ciucciu è premia u to misgiu cù un premiu dopu ogni spazzolatura. Questu vi aiuterà à cunnosce positivamente à stu mumentu.
È avà chì avete vistu cumu spazzolà a pelliccia di u ghjattu è vede chì ci sò sfarenti spazzole per i misgi, forse vi puderete interessà stu video nantu à 10 accessori di ghjattu è l'impurtanza di ognunu:
Se vulete leghje più articuli simili à Cume brusgià u pelu di u ghjattu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cunsiglii di Bellezza.