
Cuntenutu
- Cumu u calore affetta i misgi
- 1. Lascià a stanza à una temperatura ideale
- 2. Assicuratevi chì a vostra idratazione
- 3. Impediscilu d'andà fora
- 4. Pudete annacquà u ghjattu per rinfrescallu?
- 5. Pigliate a cura di u pelu di u ghjattu
- 6. Mantene u pesu ideale di u misgiu

I misgi domestici ponu ancu soffre e cunsequenze di u calore durante i mesi più caldi di l'annu. Leccà si permette ancu di rinfrescassi, ma questu ùn basta micca per finisce e cunsequenze di u calore intensu, chì pò alzà a temperatura di u so corpu finu à u puntu di ipertermia ancu pruvucendu un colpu di calore. In questi casi, a vita di u ghjattu pò esse in periculu.
Per questa ragione, hè assai impurtante di mantene i nostri cumpagni felini cunfortu durante questa epoca di l'annu per evità l'effetti indesiderati di u calore. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal per sapè cumu rinfriscà u ghjattu in u calore.
Cumu u calore affetta i misgi
Tù i misgi tolleranu temperature da 17 à 30 ° C in media, secondu a razza. E razze nordiche à pilu longu toleranu e temperature più fresche chè i misgi di capelli corti o senza peli, chì preferiscenu temperature un pocu più alte.
Inoltre, i misgi anu e so ghiandole sudore in i so pedi, perchè ùn sudanu micca in a superficia di u corpu cum'è cù l'altri animali, è cusì sò più affettati da u calore. Se vulete sapè induve sudanu i misgi, a spiegemu in questu articulu.
I curatori di i misgi a sanu chì quandu u nostru felinu principia piattati, chjinati è stesi nantu à u pianu, soprattuttu s'ellu si tratta di un pavimentu di marmaru o di piastrelle, hè perchè u calore cresce è hà digià cuminciatu à arrabbiassi cù a temperatura. Inoltre, ci sò altri segni d'avvertimentu, cume debolezza o ipersalivazione.
U risicu principale di alte temperature hè u disidratazione è colpu di calore, chì pò accade quandu ci hè una crescita di a temperatura di u corpu al di là di a gamma più alta per a spezia, chì, in i misgi, hè di 39,2 ° C. Quandu sta situazione, e funzioni vitali cumincianu à cambià, causendu cunsequenze chì ponu esse fatali.
Un gattu cumincia dighjà à soffre di alte temperature quandu sò in un ambiente cun più di 30 ° C , ma pò ancu accade quandu hè quì sottu chì se u calore hè umidu, dunque una quantità di misure devenu esse prese per evità colpi di calore. È si tratta di cume rinfriscà u gattu in u calore chì ne parleremu dopu.

1. Lascià a stanza à una temperatura ideale
Se vulete sapè cumu rinfriscà u vostru misgiu à u calore, l'ideale hè di lascià a casa o a stanza induve u vostru misgiu hè u più comodu à una temperatura chì hè bona per ellu, chì deve esse trà 15 è 23 ºC. Per questu, pudemu aduprà climatizazione o ventilatori cumunu o tettu.
Inoltre, se ci hè una incidenza di u sole nantu à u situ, duvemu calà i persiane o chjude e persiane durante l'ore più luminose è permettenu à l'aria di entre in un picculu spaziu in a finestra, ma senza aprila cumpletamente per impedisce à u ghjattu di fughje o d'abbandunà a casa da quì. Ùn ci vole micca à scurdassi di u sindrome di u gattu paracadute.

2. Assicuratevi chì a vostra idratazione
I misgi domestichi anu a so origine in u misgiu di u disertu, un felinu chì ùn beie micca solitu acqua per via di l'alta umidità di e prede ch'ellu caccia ogni ghjornu. I misgi portanu in i so geni a tendenza à beie poca acqua, ancu quandu i manghjemu solu nantu à alimenti secchi. Hè per quessa chì parechji misgi soffrenu di un certu gradu di disidratazione, chì pò purtà, per esempiu, à prublemi urinarii. Quandu e temperature sò troppu alte, u risicu di disidratazione aumenta, aggravendu a cundizione di u ghjattu.
Allora cumu rinfriscà u ghjattu in u calore? Per evità a disidratazione, duvemu pruvà à fà u nostru misgiu beie più liquidi ogni ghjornu, sia agghiuncendu razioni bagnate cum’è lattine o sacchetti, alimenti cumplementari cum’è u latte o u brodu di ghjattu, è ancu incuraghjendu u cunsumu d’acqua, aduprendu fontane per i misgi chì mantenenu l’acqua in muvimentu.
Sì una sola ciotola hè dispunibule per u ghjattu, assicuratevi chì sia sempre pulita è piena d'acqua fresca. Ricumandemu di cambià l'acqua parechje volte à u ghjornu. Nurmalmentu, in tempi di calore, noi umani rinfriscemu e nostre bevande cù ghiacciu, ma dà ghiacciu à i misgi una bona idea? iè pudete aghjunghje cubi di ghiacciu à a ciotola d'acqua di u misgiu per mantene l'acqua fresca finu à chì ùn faci micca troppu fretu.

3. Impediscilu d'andà fora
Durante l'ore più calde di i mesi più caldi di l'annu, hè impurtante chì i nostri misgi ùn abbanduninu micca a casa. Se in ogni mumentu di l'annu hè periculosu per via di e minacce è di i risichi chì sò esposti à i misgi esterni, quandu e temperature sò alte, ci hè un colpu di calore stremu. Per questa ragione, ancu se avemu un gattu abituatu à andà fora, o ancu in a veranda o in u cortile, u megliu per a so salute hè di mantene lu in casa à l'ombra è, dunque, questu hè un modu simplice per rinfriscà u gattu in u caldu.

4. Pudete annacquà u ghjattu per rinfrescallu?
Duvete dighjà dumandassi te. È a risposta hè sì è nò. Ci spiecemu: hè bonu di bagnalli se si vole bagnalli quandu ne anu veramente bisognu, ch'ellu sia applicatu un shampoo per trattà un prublema dermatologicu, per facilità l'espulsione di i capelli durante u cambiamentu o perchè sò estremamente sporchi.
Quandu e temperature sò troppu alte, pudemu inumidisce u corpu di u ghjattu per area, ma ùn hè micca bonu di bagnalli cumpletamente o di immergeli in un lavamanu, in piscina o in una vasca da bagno, postu chì questu li stresserebbe assai è aumenterebbe ancu di più a so temperatura di u corpu. Dunque, duvemu limità ci à bagnà a faccia, u collu, a schiena è a zona trà e dite per migliurà a so temperatura è alleviare u calore.
5. Pigliate a cura di u pelu di u ghjattu
I misgi à pilu longu o misgiu à pilu cortu cù un bon mantellu ponu soffre di più da u calore. Cusì devenu esse spazzolatu spessu per aiutà à caccià i peli morti chì ùn sò ancu cascati. A spazzolatura regulare aiuterà à regulà a temperatura è hè dunque un ottimu modu per rinfriscà u vostru misgiu à u calore.
Sè avete qualchì quistione nantu à a manera di cura di a pelle di u vostru misgiu, leghjite u nostru articulu cù tutti i cunsiglii nantu à cumu pincelu.

6. Mantene u pesu ideale di u misgiu
O sovrappesu è obesità sò fattori scatenanti è di risicu per varie patologie organiche endocrine è feline, in più di aumentà a predisposizione à colpu di calore è ipertermia. Hè perchè i misgi in sovrappesu anu un stratu più grassu di grassu chì agisce cum'è insulatore, mantenendu u calore di u corpu. Hè per quessa chì i misgi in sovrappesu soffriranu u più da e cunsequenze di e alte temperature.
Per mantene u vostru misgiu in forma, duvete offre una dieta di qualità è vi incuraghjenu à esse fisicamente attivi. In questu articulu mostremu alcuni esercizii per i misgi obesi.
Avà chì avete verificatu qualchi suggerimenti per cumu rinfriscà u ghjattu in u calore, ùn mancate micca u seguente video induve vi mostremu cumu identificà se u ghjattu hè caldu:
Se vulete leghje più articuli simili à Cumu rinfriscà u ghjattu in u calore, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.