Malatie in Gaddini è I so Sintomi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Malatie in Gaddini è I so Sintomi - Animali
Malatie in Gaddini è I so Sintomi - Animali

Cuntenutu

Ci hè una grande quantità di malatie è parassiti chì pò influenzà i pollastri. Hè di primura amparà à ricunnosce i so sintomi per scopre subitu a so apparizione. Truverete chì parechje malatie si manifesteranu attraversu segni clinichi assai simili, dunque hè impurtante avè un veterinariu specialistu per ghjunghje à un diagnosticu currettu. Stu prufessiunale serà ancu quellu ideale per informà vi di e migliori misure preventive.

Scuprite in questu articulu di PeritoAnimal cum'è Malatie in Gaddini è I so Sintomi. Scuprerete quali sò quelli chì toccanu u più spessu i pulcini, l'acelli adulti è chì ponu esse trasmessi à l'omu è viceversa. Continuate à leghje per scopre tuttu què.


Cumu sapete se un pollu hè malatu?

Prima di principià, serà essenziale rivedere i sintomi di a malattia in i pollastri, cusì e manifestazioni più cumuni chì indicanu chì site di fronte à una pussibule malattia sò i seguenti:

  • Anorexia ie a ghjallina ùn manghjate nè beie, ancu se un altru segnu di malatia hè u bevimentu eccessivu;
  • liberazione di secrezioni attraversu u nasu è l'ochji;
  • Respirazione chì face rumore;
  • Tosse;
  • Assenza o diminuzione di u ovu, o ova cù un aspettu deformatu è una cunchiglia indebulita;
  • Diarrea puzzolente;
  • u pullastru malatu ùn si move micca di solitu, diventa letargicu;
  • Cambiamenti di a pelle;
  • Cattivu aspettu di e piume;
  • A ghjallina ùn reagisce micca à stimuli chì duverebbe interessà la;
  • Oculta;
  • dimagrante;
  • Difficultà à stà in pusizione.

Infine, una situazione assai cumuna hè di truvà galline spennate è dumandate chì malatia soffrenu. Ebbè, questu puderebbe esse dovutu à l'alimentazione inadegwata, à pichjà l'uni à l'altri quandu e galline campanu in una cumunità, cambiamenti fisiologichi, stress o qualchì malattia. Hè cusì, a mancanza di piume hè un sintomu, micca una malattia in sè.


malatie di gallinaghju in libertà

A prima cosa chì ci vole à sapè hè chì e malatie più cumune di e ghjalline, chì guarderemu dopu, anu sintomi assai simili, chì facilita a cunfusione. Hè per quessa hè impurtante avè l'aiutu è u diagnosticu di un specialistu. Inoltre, queste malatie sò di solitu assai cuntagiosi, hè dunque cunsigliatu d'isulà i ghjallinacci chì parenu suspetti.

Dunque, in e malatie di i ghjallinetti di vittura libera o agricula, hè indispensabile prevene prima di curà, è a prevenzione pò esse realizata cun una bona cura, un alloghju adeguatu è una dieta equilibrata. In e sezioni seguenti, esaminemu e malatie in galline è i so sintomi.


Malatie di pulcini

Sottu, menzioneremu alcune di e malatie chì affettanu u più cumunu i pulcini:

Malattia di Marek

Prima di rivedere e malatie di polli è i so sintomi, fighjemu e malatie di pulcini, postu chì ci sò alcune malatie chì sò più cumuni durante sta fase, cum'è a malatia di pulcini. A malatia di Marek, chì raggruppa parechje malatie virali assai contagiose chì causanu tumuri è paralisi. Ci hè un vaccinu, ma ùn hè micca sempre efficace, dunque, hè cunsideratu chì a migliore prevenzione hè una bona igiene è e condizioni di vita adeguate. Sta malatia ùn hè trattata, ma i chjuchi ponu sopravvivere s'elli continuanu à manghjà è se mantenemu, u più pussibule, u so sistema immunitariu.

coccidiosi

U coccidiosi hè a causa principale di morte di pulcini. Hè malatia parasitaria assai cuntagiosu di u trattu digestivu, chì face prisente e feci sangue. Un altru disordine chì implica u sistema digestivu hè l'ostruzzione, chì pò impedisce à l'acellu di defecà. Accade per via di u stress, di i cambiamenti di temperatura, di una manipulazione incorretta, ecc. In questi casi, hè necessariu aghjustà a dieta è pulisce a cloaca.

I pulcini ponu ancu avè torticollis, cusì ùn sò micca capaci di tene a testa in altu. Inoltre, marchjarà in daretu. Questu pò esse dovutu à una carenza di vitamina B, chì deve esse aumentata in a dieta. Hè necessariu fighjà se u pulcinu riesce à manghjà per ùn esse calpestatu da l'altri, se vive in una cumunità.

malatie ereditarie

Puderete ancu rimarcà malatie di pullastru chì toccanu u beccu. Si tratta di deformità chì parenu genetica è peghju cù a crescita. Puderanu resultà in difficultà à l'alimentazione, dunque hè necessariu assicurà chì l'animali pò manghjà, offre cibi dolci, alzà l'alimentatore, ecc. I cambiamenti ponu apparisce ancu in e gambe. Per esempiu, ponu scorrere versu i lati, in modu chì l'acellu ùn pò micca marchjà o stà. Questu pò esse dovutu à errori in a temperatura di l'incubatore o à un deficit di vitamina. Un pavimentu antiscivolo è una fascia per tene e gambe inseme facenu parte di u trattamentu.

Malatie respiratorie

Infine, altre malatie di pulcini chì spiccanu sò prublemi respiratorii, chì i pulcini soffrenu. sò assai suscettibili, è pò manifestà un ritrattu di severità più grande o minore. L'occhi è u nasu chì ghjocenu, a tosse è i starnuti sò i sintomi i più cumuni di ste cundizioni. Hè essenziale per mantene l'igiene.

Arricurdatevi chì i pulcini sò più dilicati, ciò chì significa chì e malatie ponu esse più gravi. Per esempiu, l'acari ponu ancu tumbà un pulcinu per via di l'anemia ch'elli causanu.

Malatie oculare in Gaddini

l'ochji di e ghjalline ponu stà arrabiatu è infiaratu quand'elli campanu à mezu à alti livelli di ammoniaca. Questu pò ancu influenzà i seni è a trachea è, se a situazione ùn hè micca risolta, l'acellu pò diventà cecu. L'ammoniaca vene da l'unione di l'acidu uricu in u letame d'acelli cù l'acqua, chì face un ambiente favurèvule à a crescita batterica, chì produce ammoniaca.

A malatia di Marek pò ancu influenzà l'ochji se l'ochji tumuri sviluppà in l'iris. Altre malatie, cum'è lacca anu ancu ripercussioni à u livellu oculare quandu e lesioni accadenu vicinu à l'ochji. Infezioni batteriche o fungiche sò ancu rispunsevuli di cunghjuntivitis, è ancu carenze nutrizionali. Inoltre, in e sezioni seguenti, vedemu chì parechje malatie di pollo includenu sintomi oculari.

Yaw aviani

Trà e malatie di e ghjalline chì toccanu e gambe, si distingue u lardu. Sta malatia di i ghjaddini è i so sintomi sò cumuni è sò carattarizati da vesciche nantu à i dewlaps, gambe o ancu in tuttu u corpu. Queste bolle formanu croste chì falanu dopu. Raramente, pò ancu influenzà a bocca è a gola, alterendu a respirazione è ancu causendu a morte di l'acellu. Ci hè un vaccinu per i piani.

Acari in ghjaddini: dermanyssus gallinae è altri

Parassiti esterni cum'è acari acelli, pò passà inosservatu è causà danni considerevuli, cume diminuzione di l'ovu, rallentamentu di a crescita, anemia, sistema immunitariu indebulitu, smaciazione, piume sporche da escrementi parassiti è ancu a morte. Hè perchè l'acari di pollulu si nutrisce di sangue.

Inoltre, cume alcuni ponu campà in l'ambiente, u trattamentu deve ancu includere quellu ambiente. Hè una di e malatie di i galli chì ponu influenzà a so capacità di accuppià si, perchè l'acari tendenu à raggruppassi intornu à a zona genitale. Iddi sò trattati cù acaricidi truvatu in diverse presentazioni dopu à u diagnosticu di l'acari. Pò esse evitati mantenendu una igiene curretta.

Tipi di acari chì toccanu i ghjallini

L'acari più cumuni sò i acari rossi, di a spezia Dermanyssus galinae. I sintomi di sta malatia di pullastru sò più impurtanti in u clima caldu. i acari Knemidocopts mutans pò cumparisce ancu nantu à e zampe di st'acelli. Iddi ingrussà a pelle, falla sbuccia, formà croste, Pò furmà esudati è macchie rosse. Inoltre, e gambe ponu sembrà deformate. Stu acaru si sparghje per cuntattu direttu è hè più cumunu in l'acelli più vechji. Ci hè parechji trattamenti. E gambe ponu esse danneggiate.

Gout viscerale o urolitiasi aviaria

A parasitosi chì avemu citatu in a sezione precedente hè qualchì volta cunfusa cù un'altra malattia di a gamba, un tippu di artrite chjamatu calà, causatu da fallimentu renale severu. Hè produttu da l'accumulazione di urati in e articulazioni, chì provoca l'infiammazione di e articulazioni in i calzini è i pedi è provoca un zoppu chì rende u muvimentu difficiule. Di solitu affetta e duie gambe.

Queste accumulazioni deformanu u membru è causanu l'apparizione di ferite., sintomi chì ponu fà chì a gotta sia cunfusa cù una malattia causata da l'acari. Pò esse per via di un prublema geneticu o di una dieta cun troppu proteine. Hè u più cumunu in cazzi è da quattru mesi in quà. Ùn ci hè micca rimediu, ma hè pussibule migliurà e cundizioni di l'acellu per fà a so vita più còmuda, incuragì lu à beie più acqua, mudificà a so dieta per cuntene frutti è ligumi, ecc.

pidochji nantu à e ghjalline

L'infestazioni da parassiti esterni ponu esse parte di e malatie in i pollastri cù sintomi chì sò difficiuli à rilevà, ma ponu esse rispunsevuli di una diminuzione di a pusazione di l'ovu, influenzanu a crescita, causanu malnutrizione è ancu morte. L'animale influenzatu perde u pesu, graffia è pecca a pelle è hà parechje zone cù perdita di culore. Sti parassiti ponu esse evitati cuntrollendu di modu regulare u corpu di a ghjallina per elli. I pidocchi, à u cuntrariu di l'acari, ponu campà solu nantu à l'ospite. Sò menu resistente à trattamenti chè acari.

Bronchite infettiva

Trà e malatie di i pollastri, i sintomi di bronchite infettiva sò relativamente cumuni. Si pò manifestà lievemente, ma in altri casi hè grave. e ghjalline affettate smette di manghjà è di beie, presentanu secrezioni nasali è oculari, tosse, sibilante è, in generale, anu difficultà à respirà. Inoltre, i pollastri smette di mette l'ova o pone ovi deformati. Questa hè una malattia per a quale ci hè un vaccinu, ancu s'ellu ùn impedisce l'infezzione. hè trattatu cù antibiotici è l'acellu deve esse tenutu in un ambiente caldu.

Malatia di Newcastle

A malattia di Newcastle hè una malattia virale chì scatta sintomi respiratorii è nervi è pò prisentà cù sfarenti livelli di severità è sintomi cum'è morte improvvisa, starnutimenti, prublemi respiratorii, nasu chì cola, tosse, diarrea verdiccia è acquosa, letargia, tremori, collu rigidu, camminendu in circoli, rigidità o gonfiore di l'ochji è di u collu . Sta malatia in i ghjaddini hè assai contagiosa, cum'è i so sintomi, perciò hè megliu d'investisce in prevenzione. Ci hè un vaccinu per a malatia di Newcastle.

cholera aviate

Hè una malattia scatenata da i batteri Pastereulla multocida è si pò prisentà di manera acuta o cronica. In u primu casu, pò significà u morte subita di l'acellu. Si verificanu danni vascolari, pneumonia, anorexia, secrezione nasale, decolorazione bluasca è diarrea. Sta malatia di pullastru è i so sintomi affettanu principalmente individui anziani o in crescita.

D'altra parte, a presentazione cronica hè caratterizata da l'apparizione di infiammazioni in chì a pelle pò diventà gangrenu. Sintomi neurologichi cum'è torticollis ponu ancu esse vistu. Ci sò vaccini dispunibuli per sta malatia. U trattamentu hè basatu annantu à l'amministrazione di antibiotici.

Influenza aviaria o influenza aviaria

Sta malatia di pullastru è i so sintomi ponu causà a morte in pochi ghjorni. U quadru clinicu hè simile à l'influenza. Si trasmette trà acelli di sfarente spezie per via di u cuntattu cù e mucose è e fece infette, è pò ancu esse trasportatu attraversu insetti, roditori o i nostri panni.

I sintomi includenu morte improvvisa, purpura in e gambe è e creste, ovuli sbuchjulati o deformati. Inoltre, i pollastri cù influenza mettenu menu o smette di mette, perde l'appetitu, diventa letargicu, pruduce sgabelli mucosi, presentanu tosse, uscita da l'ochji è di u nasu, starnutimentu, è andatura instabile. U trattamentu cunsiste à rinfurzà u sistema immunitariu di l'acellu cù una bona dieta, chì si tratta di una malattia virale.

Coryza infettiva

Un'altra frà e malatie di u pullastru hè u nasu seccu infettivu, chjamatu ancu un fretu o un croup. I sintomi sò gonfiore di a faccia, purtata nasale, ochju, starnutitu, tossu, difficultà respiratorie cù sibilii è ronchi, anoressia, cambiamentu di culore di e creste o assenza di stesa d'ove. Sta malatia di i pollastri è i so sintomi ponu esse trattati cù antibiotici, postu chì hè una malattia d'origine batterica, ma ùn hè micca sempre pussibule di curalla.

Sinusitis infettiva in i ghjallini

Ancu chjamatu micoplasmosi, Sta malatia di pullastru è i so sintomi affettanu tutti i pollame. Hè carattarizatu da starnuti, secrezione nasale è à le volte oculare, tosse, prublemi respiratorii, è gonfiore in l'ochji è in i sinus. Hè trattatu cù antibiotici perchè hè una malattia batterica.

Malatie trasmesse da e ghjalline à l'omu

Alcune malatie di i pollastri è i so sintomi pò esse trasmessu à l'omu è vice versa per mezu di cuntattu cù feci, per aria o, se applicabile, per ingestione. si parla malatie zoonotiche. A famosa influenza aviaria infetta raramente a ghjente, ma hè vera chì pò. Si tratterà di persone chì sò state in cuntattu cù l'acelli, cù superfici cuntaminate o chì anu manghjatu carne o ova pocu cotte. A malatia pò esse leve o severa, è hà sintomi simuli à l'influenza. E donne sò in più risicu incinta, anziani o persone cun un sistema immune compromessu.

A malatia di Newcastle pò ancu influenzà l'omu, causendu un cungiuntivitis lieve. Inoltre, a salmonellosi, una malattia batterica, pò esse acquistata cunsumendu ovi contaminati. Provoca gastroenterite. Ci sò altre batterie, cume Pastereulla multocida, Chì pò causà lesioni à a pelle in e persone chì sò piccati o graffiati da l'acelli. Ci sò ancu altre malatie chì l'acelli ponu trasmette, ma a so incidenza hè bassa. In ogni casu, hè cunsigliatu mantene l'igiene è, se e ghjalline mostranu sintomi di malattia o sì soffre di qualsiasi cundizione senza altra causa apparente, hè necessariu truvà un veterinariu, vale à dì, u prufessiunale sanitariu di st'animali.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Malatie in Gaddini è I so Sintomi, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Altri prublemi di salute.