Pesce ideale per i principianti

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Nuvembre 2024
Anonim
Pesci adatti per piccoli acquari di casa. Quali specie vi possono vivere e quali no
Video: Pesci adatti per piccoli acquari di casa. Quali specie vi possono vivere e quali no

Cuntenutu

I pesci, in generale, sò animali sensibili chì anu bisognu di cure specifiche per sopravvivere. Normalmente tutti vulemu grandi acquari cù assai pesci esotici è straordinari, tuttavia, se ùn avemu micca sperienza in a cura di i pesci, ùn duvemu micca esse guidati solu da a so apparizione senza tene contu se sò spezie troppu delicate è ch'elli ponu uttene malatu facilmente. Cusì hè impurtante chì quandu avete u primu acquariu, adopra spezie resistenti è pacìfichi, chì ùn causanu micca prublemi è si adattanu bè à campà cù altri pesci.

Se pensate à mette in opera u vostru primu acquariu è ùn sapete micca chì spezie sò u megliu per cumincià, in questu articulu Expert Animal vi dicemu chì sò pesciu ideale per i principianti.


Ciprinidu

Hè una famiglia di pesci assai larga. Hè carattarizatu da a so forma allungata è a so cumpressione laterale, in più d'avè grandi scale è denti nantu à u spinu di u laringe. Soprattuttu sò pesci gregari, dunque duvemu aduttà parechje di e listesse spezie per pudè campà inseme. Alcuni di i pesci chì formanu sta grande famiglia sò ideali per i principianti, cum'è spiegatu sottu:

  • Neone cinese: si adatta perfettamente à l'acquari senza un riscaldatore, si nutriscenu di manghjusculi di picculi pesci è ùn sò micca particularmente sensibili à i cambiamenti.
  • danni: Ci hè parechje varietà di Danios chì pudete truvà facilmente in i magazini di pesci. Ùn sò micca aggressivi è, cum'è i neon neon, si nutriscenu facilmente di qualsiasi alimentu per i picculi pesci.
  • Graffi: Sò pesci calmi chì devenu coesiste cù altri pesci di listessu caratteru. Per un principiante, arlicchini o linee sò cunsigliate.

Corydoras

Hè una famiglia assai numerosa di u Sudamerica. Di solitu sò chjuche è anu bisognu di campà in un gruppu, sò assai pacifici è campanu assai bè cù pesci d'altre spezie. Inoltre, sò pesci assai resistenti chì sopravvivenu in acquari cù pocu ossigenu. Si pensa spessu chì sti pesci sò aduprati per manghjà i detriti di l'acquariu, ma nunda di più luntanu da a realtà, ancu se di solitu stanu à u fondu di l'acquariu à circà cibu, bisognu di cibu di pesci, hè dunque cunsigliatu di nutrisci cù alimenti speciali per i pesci di fondu.


Ci sò corydoras assai sensibili chì morenu prestu, tuttavia ci sò altre spezie chì sò assai resistenti è dunque diventanu pesci ideali per i principianti. Alcune di elle sò a coridora di bronzu, a coridora di leopardo, a coridora di u skunk, a coridora à coda maculata, a coridora mascherata, o a coridora panda.

pesciu arcubalenu

Questi pesci sò assai impressiunanti per i so culori allegri. Venenu da a regione Australia, Nova Guinea è Madagascar. Hanu bisognu di campà in gruppi di più di sei pesci per cresce felice è stabile.

Sò una opzione assai raccomandabile per quelli chì ùn anu mai avutu pesci è chì volenu principià un acquariu pienu di culore. Sò facili da mantene, ma cume sò pesci attivi, anu bisognu chì l'acquariu sia abbastanza grande da pudè spustassi à brama. Inoltre, l'acqua di l'acquariu deve esse trà 22 è 26 ° C.


Alcune di e famiglie di pesci arcubalenu raccomandate per i principianti sò l'Australiana, l'arcubalenu Boesemani è l'arcubalenu turcu.