I 5 animali più periculosi di u mondu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Os 4 Animais Mais Raros de Estimação Que Podemos ter Perto de Nós - Som dos Animais
Video: Os 4 Animais Mais Raros de Estimação Que Podemos ter Perto de Nós - Som dos Animais

Cuntenutu

U regnu animale hè sorprendente è assai largu, postu chì l'essere umanu attualmente ùn hà micca scupertu tutte e spezie animali chì esistenu, in realtà, questu implicerebbe un grande investimentu ecunomicu per a scienza, eppuru, nunda garantisce chì l'ampia biodiversità di u pianeta puderia esse scupertu in tuttu.

Alcuni animali sò cunsiderati da noi cum'è i nostri migliori amichi, questu seria u casu di i misgi è di i cani, d'altra parte alcuni sò ammirati per a so bellezza salvatica cum'è u casu di i lupi, per esempiu.

Tuttavia, in questu articulu di PeritoAnimal vi mostremu quelli animali chì ùn vulete mai avè in u vostru caminu, l'animali i più periculosi di u mondu. Dopu vi mostremu 5 spezie chì sò simpliciamente letali!


1. Taipan da a costa

Pensavate chì a mamba nera era u sarpu u più velenosu di u mondu? Senza una ombra di dubbitu, hè unu di i primi posti in questa classifica, tuttavia, u sarpu u più velenosu di u mondu hè u taipan di a costa, cunnisciutu cù u nome scientificu di Oxyuranus scutellatus.

Stu serpente hè uriginariu d'Australia è deve u so nome precisamente à u locu di Taipan. Hè un sarpu diurnu chì hè specialmente attivu a mane è caccia cù una vista altamente sviluppata.

Ci hè un antidotu per u velenu neurotossicu di questu serpente, pò causà a morte di un essere umanu in pochi minuti. Un ultimu pezzu d'infurmazione per avè un'idea di a letalità di stu serpu: a quantità di velenu ch'ellu rilascia in un solu morsu basterebbe à finisce a vita di 10 omi.


2. Veduva nera

Hè cunnisciutu da u nome scientificu di latrodectus è a verità hè chì questu aracnidu hè nantu à a lista di l'animali i più periculosi in u mondu è hè una classificazione più ghjusta, cunsidendu chì malgradu a so piccula dimensione, un morsu da questu ragnu hè 15 volte più tossicu chè da un serpente à sonagli. Questa ragnola hè una di e più velenose in Brasile.

Ci hè parechje spezie di veduva nera è questu causa una distribuzione assai larga in u mondu. U velenu chì cuntene hè neurotossicu è ancu s'ellu hè veru chì raramente causa a morte, e persone immunocomprumesse, i zitelli è l'anziani ponu avè sintomi assai severi, in fatti, si riferenu à elli cum'è se fussi un attaccu di core.


Scuprite puru a ragnola di Sydney, cunsiderata unu di i più velenosi in u mondu.

3. Rana darda velenosa d'oru

Cientificamente cunnisciutu cum'è a spezia Phyllobates terribilis, sta rana attrae l'attenzione à prima vista per a so culori vistosi, pò esse presentatu in verde menta, giallu o aranciu.

Ovviamente questu ùn hè micca una di e ranochje chì pudemu avè cum'è animali domestici, postu chì a so pelle hè impregnata di un velenu putente, specificamente una neurotossina, vale à dì, affetta u sistema nervosu è dunque tuttu l'organismu. Ma quantu hè velenosa sta rana? Cusì ogni rana pruduce abbastanza velenu per tumbà 10 omi.

4. Zanzara Anopheles

Quale avaria pussutu pensà chì una zanzara semplice seria inclusa in a classifica di l'animali i più periculosi di u mondu? Ovviamente ùn parlemu micca solu di qualsiasi zanzara, ma di a zanzara femina Anopheles.

U periculu di sta zanzara hè chì agisce cum'è vettore di malaria o a malaria, una malatìa chì tomba trà 700.000 è 2.700.000 persone ogni annu.

Quandu una zanzara femina Anopheles hè purtatore di malaria è morde à qualchissia, i parassiti rispunsevuli di sta malatia si infiltranu in l'omu attraversu a saliva zanzara, attraversendu rapidamente u sangue finu à ghjunghje à u fegatu, induve si multiplicanu.

5. Anguilla elettrica o Perchè

U Poraquê hè cunnisciutu scientificamente cum'è u nome di electrophorus electricus è hè caratterizatu da esse capace di emette scarichi elettrichi finu à 850 volt grazie à un gruppu di cellule specializate chì li permettenu stu tippu d'attaccu.

E scariche elettriche sò assai intense ma assai brevi, questu ci porta à a seguente dumanda, pò un Perchè tumbà à qualchissia? A risposta hè sì, ancu se u meccanisimu adupratu va al di là di una semplice scarica elettrica.

St'animale puderia tumbà qualchissia chì dopu à unu o parechje scariche diventa incapacitatu è puderia annegà, ancu s'elli abitanu in acque poche. Un altru miccanisimu pussibule seria scariche elettriche cunzicutive chì puderianu purtà à un attacu di core.