Omeprazole per i cani: dosi, usi è effetti collaterali

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Dicembre 2024
Anonim
Omeprazole per i cani: dosi, usi è effetti collaterali - Animali
Omeprazole per i cani: dosi, usi è effetti collaterali - Animali

Cuntenutu

L'omeprazole hè un medicamentu antiacidu assai adupratu in medicina umana. Tuttavia, vi site certamente dumandatu "possu dà omeprazole umanu à u cane? "A risposta hè sì, ma duverebbe amministrà sta medicina à u cane solu se hè prescritta da u veterinariu. In più, duvete sempre rispettà a dosa è i ghjorni di trattamentu prescritti da quellu prufessiunale.

In questu articulu di PeritoAnimal, parleremu cane omeprazole, spieghendu per chì ghjè, l'effetti secundarii è se stu medicamentu pò causà una sovradosaggio. Benintesa, quant'è innocu cum'è una droga pare, voi ùn duverete mai aduprà senza ricetta.


Pudete dà omeprazole à un cane?

In fattu, omeprazole hè un trattamentu pussibule per alcuni prublemi canini. U prublema si pone quandu hè adupratu senza una prescrizione veterinaria. Cum'ellu hè un rimediu assai cumunu in l'armarii di medicina casana, ùn hè micca surprisante chì certi caregivers sianu tentati à offre à i so cani quand'elli parenu avè sintomi caratteristici di trattamenti cù omeprazole.

Medicà un cane per contu soiu significa esponelu à un risicu. In questu casu particulare, hè difficiule per l'omeprazole di causà avvelenamentu severu, ma ciò chì pò accadere hè chì mentre dite sta droga, resteremu senza sapè qualessu hè u veru prublema. di u cane. Hè per quessa hè cusì impurtante d'andà sempre à u veterinariu.

Inoltre, ùn hè micca pocu cumunu per parechje persone di abusà di omeprazole è di aduprà senza prescrizione ogni volta chì sperimentanu un disagiu gastrointestinale. Questa prescrizione inappropriata serà data à u vostru cane è questu pò aggrava i sintomi digestivi, ritardendu u diagnosticu è u trattamentu adeguatu.


Dog omeprazole: à chì serve?

L'omeprazole per i cani agisce basicamente à u livellu gastricu, riducendu a produzione di acidi. Più tecnicamente, hè una droga di gruppu. bloccanti di bomba di protoni, chì impedisce a furmazione di l'acidu cloridru. Hè per via di questu effettu chì riesce à cuntrullà a quantità di acidu chì si forma in u stomacu.

Un eccessu di acidu pò causà ulcere gastriche in i cani, lesioni in a mucosa gastrica di prufundità più grande o minore. Cumu vedemu in più dettu in a prossima sezione, omeprazole per i cani serà prescrittu per i disordini in i quali hè necessariu. cuntrolla a pruduzzione àcida.

Cumu dà omeprazole à un cane

Omeprazole per i cani pò esse prescrittu cum'è parte di u trattamentu di diversi prublemi, è ancu cum'è prevenzione in certi casi. Dunque, u veterinariu hè prubabile di prescrive omeprazole per gastrite in cani. A gastritis hè una irritazione di u stomacu chì provoca sintomi cum'è vomitu severu è letargia. Cù l'usu di omeprazole, a speranza hè di prutege u stomacu mentre si riprende, evitendu eccessu di acidu.


L'omeprazole pò ancu esse prescrittu per a diarrea in i cani quandu u diagnosticu hè enterite infettiva acuta, una infezzione gastrointestinale caratterizata da l'apparizione di vomitu, diarrea, frebba è apatia. Hè impurtante di mette in risaltu chì l'omeprazole hè solu unu di i medicamenti chì devenu esse prescritti in questu casu.

Tuttavia, l'usu più cumunu di omeprazole hè forse per a prevenzione. Stu medicamentu hè spessu prescrittu in i casi induve u cane hà bisognu di piglià steroidi per periodi assai lunghi o per a vita. Hè perchè stu tipu di medicazione hà trà i so effetti secondari a furmazione di ulcere gastrointestinali.

Inoltre, i cani cù malatie di fegatu, insufficienza renale, gravi prublemi di stress, o gastrite cronica sò più propensi à sviluppà ulcere. Tù tumuri di a pelle tumori mastocellulari ponu ancu causà ulceri, cusì omeprazole pò esse datu à i cani. Inoltre, in i casi di reflux esofageu, induve l'acidu cresce da u stomacu.

Omeprazole per i cani: effetti collaterali

Finchè vi attenite à a dose raccomandata da veterinariu di omeprazole per i cani, raramente vedrete effetti collaterali, chì questu hè un medicina sicura cù un scopu assai specificu in u corpu. Benintesa, se u vostru cane hè ipersensibile à questu medicamentu, ùn duverete micca aduprà. A dosa di omeprazole hè stabilita secondu a cundizione da trattà, cusì solu u vostru veterinariu pò prescriverla.

L'effetti secundarii di l'omeprazole per i cani, quandu accadenu, sò limitati à u sistema digestivu, causendu diarrea, nausea, gasu o vomitu. A sobredose d'omeprazole in i cani hè assai rara. Se u cane piglia dighjà qualsiasi medicazione, hè necessariu avvisà u veterinariu, postu chì ci sò qualchi medicamentu cù i quali si producenu interazioni.

Ranitidina o omeprazole per i cani

Ranitidina hè una droga chì agisce simile à l'omeprazole, interferendu cù a produzzione d'acidu in u stomacu. In generale, l'omeprazole pare avè un effettu più putente. In ogni casu, serà u veterinariu chì, valutendu ogni casu specificu, deciderà trà una droga è l'altru.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.