Omega 3 per i misgi: benefici, dosi è usi

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Omega 3 per i misgi: benefici, dosi è usi - Animali
Omega 3 per i misgi: benefici, dosi è usi - Animali

Cuntenutu

Dapoi l'anni 70, l'infurmazione nantu à i benefici di l'omega 3 hà cuminciatu à esse diffusa. In l'ultimi anni, un gran numeru di nutrizionisti anu parlatu di i so vantaghji è svantaghji, incuraghjendu a ghjente à includelu in a so dieta è in l'alimentu di i so animali domestici. Ovviamente, una cura stretta deve esse pigliata per evità quessi svantaghji u più pussibule.

Dittu chistu, omega 3 per i misgi pò esse assai benefiziu, ma perchè? Chì ghjè l'usu di l'omega 3 in i misgi è chì cibi ricchi in questu grassu sò boni per questi animali? In questu articulu di PeritoAnimal, chjarificeremu tutti i dubbi cunnessi è spiegheremu cumu includere sta sostanza in a dieta di u vostru felinu - Omega 3 per i misgi: dosi è usi.


Cosa hè omega 3

L'acidi grassi Omega 3 sò un gruppu di acidi grassi poliinsaturi chì anu assai benefici per a salute. Tuttavia, cum'è i mammiferi ùn ponu micca pruduce, devenu ottene da fonti furnite da a natura (tessuti da certi pesci, crustacei è ligumi, cum'è oliu di canola, oliu di soia, semi di lino, noci, ecc.).).

ci sò sfarenti tippi di omega 3:

  • Acidu alfa-linolenicu (ALA): hè assuciatu à benefici in u sistema cardiovascular di i mammiferi.
  • Acidu Stearidonicu (STD): Sintetizatu da ALA, si cunnosce chì si trova in olii di semi di ribes, di canapa è di echium.
  • Acidu eicosatetraenoicu (ETE): hè statu trovu in alcune spezie di cozze è hè statu segnalatu cum'è un inibitore di cicloossigenasi, ciò chì ne face un antiinfiammatore lieve.
  • Acidu Eicosapentaenoic (EPA): in medicina umana hè famosu per esse efficace contr'à certi tippi d'iperlipidemia.
  • Acidu docosapentaenoicu (DPA).
  • acidu docosahexaenoic (DHA): hè statu divulgatu chì u so cunsumu in l'omu puderia riduce a probabilità di sviluppà a malatia d'Alzheimer, ancu s'ellu hè una ipotesi sempre in studiu.
  • àcitu tetracosapentaenoic.
  • Acidu tetracosahexaenoic (acidu nisinic): Truvatu in baccalà, sardina giappunese è oliu di fegatu di squalu.

Benefici di Omega 3 per Gatti

Cum'è l'accennatu in a sezione precedente, ci sò parechji tippi di omega 3, è cum'è anu diverse caratteristiche chimiche, anu ancu effetti diversi individualmente. Pudemu generalizà i benefici di questi acidi grassi in i nostri felini cume:


  • Sò anti-infiammatori assai efficaci: L'ETA hè assuciata à l'inibizione di cicloossigenasi (una proteina chì interferisce cù a furmazione di i respunsabuli di a flogosi), dunque finisce per inibisce l'infiammazione è aiuta cù u dolore articulare è / o musculare.
  • Agisce cum'è stimulanti cognitivi: Alcuni studii descrivenu chì l'omega 3 pò purtà benefici significativi à u cervellu di i cani è di i misgi, dunque hè raccomandatu d'includelu in a vostra dieta in a manera ghjusta.
  • Avè pruprietà anti-stress: Hè statu divulgatu chì l'usu currettu di l'omega 3 pò esse assuciatu à a produzzione di sustanzi cum'è a serotonina è a dopamina chì, frà altre cose, cumbattenu u stress in i mammiferi. Ùn mancate micca l'articulu cù sintomi di stress in i misgi per amparà à identificà li.
  • Hà proprietà anti-cancer: L'usu di l'omega 3 in l'omu hè statu dimustratu per riduce e probabilità di una persona di soffre di cancheru di senu o di colon. In l'animali, sta prupietà hè sempre studiata.
  • Combatte u grassu in eccessu: hè statu pussibule di dimustrà chì EPA hè capace di luttà contr'à l'iperlipidemia, eliminendu o riducendu l'eccessu di i cosiddetti "cattivi grassi".
  • Agisce cum'è prutettori cardiovascolari: questa azzione hè assuciata à ALA, inclusa in parechji studii chì anu mostratu i so boni risultati in a missione di migliurà a qualità cardiovascolare di i mammiferi.

Cosa hè l'omega 3 per i misgi

Dopu avè esaminatu i benefici di l'omega 3 per i misgi, pudemu verificà chì questi acidi grassi servinu i seguenti scopi:


  • Migliurà a salute cardiovascolare è cumuna, dunque, sò raccomandati in casi di malatie degenerative o in relazione cù u sistema ossu, cume l'artrosi.
  • Favurisce a cundizione di u pelu è u pelu di u ghjattu, dunque, si consiglia di includerli in a vostra dieta è di cumprà un shampoo per i misgi chì cuntene omega 3.

Cumu dà omega 3 à un gattu?

Ci hè dui modi per dà omega 3 à un gattu: attraversu alimentariu o supplementi. In u primu casu, ci hè a pussibilità d'acquistà manghjusculi secchi o cunservi arricchiti cù sti acidi grassi, aduprendu oliu di salmone o dendu à l'alimenti animali ricchi in omega 3.

Dosi Omega 3 per i misgi

In u secondu casu, chì include supplementi, u veterinariu hà da regulà a dose di omega 3 per i misgi è a so frequenza, postu chì sò prudutti cun più grande concentrazione.

Alimenti ricchi in omega 3 per i misgi

Ùn hè micca un accidente chì dapoi parechji anni, in ogni cartone animatu o intrattenimentu per i zitelli, u ghjattu hè statu mustratu manghjendu pesci. Parechje spezie di pesci marini sò a surghjente di vari tippi d'omega 3 è, cum'è noi l'avemu mintuvatu in e sezioni precedenti, portanu assai benefici per a salute à i nostri felini. Tuttavia, duvete sempre vede u vostru veterinariu quandu includite qualsiasi tipu di nutriente in a vostra dieta, in modo da sapete esattamente ciò chì fate è pudete uttene benefici piuttostu chì svantaghji.

E spezie più famose chì per natura furniscenu omega 3 è pudete dà à u vostru misgiu sò:

  • pesciu grassu: tonnu, salmone, sgombro, sardine, ecc.
  • frutti di mare: gamberi, cozze, ecc.
  • verdura à foglia verde: cucumaru, lattuga, spinach, ecc.
  • olii vegetali: oliu di lino, oliu d'oliva, oliu di noce, oliu di soia, ecc.
  • Frutti secchi: amanduli.

Effetti Side di Omega 3 in Gatti

Considerendu chì si parla di sostanze sempre in studiu, ùn pudemu micca escludere chì questi effetti sianu associati à altre sostanze chimiche presenti in e so fonti. L'effetti avversi di sti acidi grassi apparenzanu di solitu quandu ci hè un eccessu di elli in a dieta; dunque, duvete tene à mente chì ùn pudete micca esagerà cù alcuna sostanza, ancu se parechji benefici sò stati scuperti. I sintomi più caratteristici chì seranu osservati in un gattu quandu ingeriscenu in più di un pruduttu chì cuntene omega 3 sò:

  • vomitu
  • Dolore addominale
  • Diarrea
  • Alitosi (cattivu fiatu)

Ogni sustanza hà a so dosa chì, quandu hè superata, provoca effetti indesiderati. Questa dosi deve esse adattata à e spezie, razza, sessu, età, pesu è assai altri fattori inerenti à l'animali. U vostru veterinariu deve esse cunsultatu se vulete includere nuove sostanze in a dieta di u vostru gattu, ancu se i so benefici sò diventati popolari.

Se vulete leghje più articuli simili à Omega 3 per i misgi: benefici, dosi è usi, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Dieta bilanciata.