I 20 animali più esotichi di u mondu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
10 Enormous Things That’ll Make You Feel Tiny
Video: 10 Enormous Things That’ll Make You Feel Tiny

Cuntenutu

Nantu à u pianeta Terra, truvemu una varietà tamanta d'animali è d'esseri viventi cù qualità uniche chì li rendenu assai speciali, diversi, cunsiderati animali strani è dunque, sò animali pocu cunnisciuti.

Chì sò animali esotichi? Ci hè ogni tipu di mammiferi, acelli, pesci o insetti chì ci piacenu, altri chì ci facenu paura, è altri chì pudemu chjamà animali esotici o bizzarri, perchè anu caratteristiche insolite.

Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per sapè tuttu l'animali più esotichi in u mondu è fighjate e meravigliose foto chì avemu messu inseme per voi!

Top 20 di animali curiosi

Questa hè a lista di 20 animali più esotichi in u mondu chì avete bisognu di sapè:


  • Loris lentu
  • canard mandarin
  • Tapir
  • cavalletta rosa
  • Centipede o centipede gigante di l'Amazonia
  • Foglia di Drago di Mare
  • Caulophryne Jordani
  • scimmia giapponese
  • delfinu rosa
  • accende
  • atelopus
  • Pangolinu
  • Fenu
  • bubblefish
  • Dumbo polpu
  • Cervu
  • talpa à nasu stellatu
  • Boxer d'aragosta
  • Limace di mare turchinu
  • axolotl

Leghje per verificà e foto è l'infurmazioni nantu à ognunu.

Loris lentu

U Loris lentu, Loris lentu o Loris Lazy hè un tipu di primatu chì stà in Asia è hè cunsideratu unu di l'animali più populari. esoticu di u mondu. A so storia evolutiva hè misteriosa, postu chì i resti fossili di i so antenati sò stati à pena truvati. A scimia lenta hè un animale curiosu è chì hà poca difesa contr'à i so predatori, hà sviluppatu una ghiandola in e so ascelle chì distilla un velenu. Leccanu a secrezione per attivallu è, quandu si mischjanu cù saliva, mordenu i predatori. Applichenu dinò u velenu nantu à a pelle di i so cuccioli per prutege li.


Hè una spezia in via di estinzione di estinzione è u so predatore principale hè l'essere umanu. In più di a deforestazione di u so habitat, u cummerciu illegale hè u prublema principale per stu picculu mammiferu. Prendemu ogni sorta di misure per evità a vendita, tuttavia, ancu dopu esse stati inclusi in l'accordu CITES, è essendu nantu à a lista rossa IUCN, purtroppu pudemu truvà offerte di sti picculi mammiferi nantu à Internet è in i vicoli è i negozii in Asia.

A pruprietà di Slow Loris cum'è animali domestici hè illegale in u mondu. Inoltre, u compitu cumplicatu di separà a mamma da a so discindenza finisce cù a morte di u genitore. Alcuni cummercianti di animali tiranu i denti cù pinzette o pinze per renderli adatti per socializà cù i zitelli è per prevene l'avvelenamentu.

canard mandarin

Uriginariu di Cina, Giappone è Russia è introduttu in Europa, l'anatra mandarina hè una razza apprezzata per a so grande bellezza. U masciu hà una varietà di culori stupefacenti cum'è verde, fucsia, turchinu, marrone, crema è aranciu. Per via di u so culore, l'anatra mandarina hè nantu à a lista di animali esotichi di u mondu.


Sti acelli campanu di solitu in zone vicine à laghi, stagni o stagni. In tutta l'Asia, l'anatra mandarina hè cunsiderata purtatrice di bona furtuna è hè ancu cunnisciuta cum'è un simbulu d'affettu è d'amore coniugale. Hè offertu in i grandi matrimoni cum'è rigalu principale.

Tapir

U tapiru hè un grande mammiferu erbivore chì stà in e zone boscose di l'America Meridionale, l'America Centrale è l'Asia sudorientale. Hà un fustu assai pulivalente è hè un animale docile è calmu. U tapiru appartene à una di e famiglie più vechje, chì hè nata circa 55 milioni d'anni fà è hè in periculu estinzione, in particulare in Messicu, per via di a caccia indiscriminata, di u bassu putenziale riproduttivu è di a distruzzione di l'habitat.

Scuprite puru e 5 razze di gatti più esotiche in u mondu in questu articulu PeritoAnimal.

cavalletta rosa

Hè cumunu di truvà cavallette verdi, marroni è ancu bianchi. O cavalletta rosa hà stu tonu sfarente perchè sviluppa un genu caratteristicu recessivu, à u cuntrariu di l'altri cavalletti. Ancu s'ellu ci hè un casu isolatu in ogni 50.000, si crede chì a sopravivenza di stu tippu di cavalletta hè duvuta à a so culurazione, chì ùn hè più cusì attraente per i predatori.

Centipede o centipede gigante di l'Amazonia

U centipede gigante da l'Amazonia o scolopendra gigante hè una spezia di centipede gigante truvata in i lochi bassi di Venezuela, Culumbia, Trinità è Giamaica. Hè un animale carnivuru chì si nutrisce di rettili, anfibii è ancu mammiferi cum'è topi è pipistrelli.

St'animali esoticu pò superà i 30 centimetri di lunghezza è hà pinzetta avvelenata chì pò causà dolore, brividi, frebba è debule. Un solu casu di morte umana causata da u velenu di u centipede gigante in Venezuela hè cunnisciutu.

Foglia di Drago di Mare

O drago di mare frundatu hè un bellu pesciu marinu di a listessa famiglia di i cavallucci marini. St'animale ostentatu hà lunghe estensioni in forma di foglia chì sò distribuite in tuttu u so corpu, ciò chì aiuta u so cammuffamentu. Questu hè unu di l'animali più esotici in u mondu è hè purtroppu ancu unu di i più desiderati.

Sembra una alga flottante è, per via di e so caratteristiche fisiche, hè sottumessu à numerose minacce. Sò tenuti da i cullettori è ancu aduprati in medicina alternativa. A so pusizione attuale hè di menu primura, eppuru sò attualmente prutetta da u guvernu australianu.

L'ottenimentu di draghi marini per esse esposti in acquari hè un prucessu difficiule è caru, postu chì sò necessarie licenze speciali per distribuirli è assicurà l'urigine o i permessi adatti. Ancu cusì, u mantenimentu di e spezie in cattività hè assai difficiule è a maiò parte finisce per more.

Caulophryne Jordani

Questu esse abita e zone più profonde è remote di l'oceani in u mondu è avemu poche informazioni nantu à u so comportamentu è a so vita. animali pocu cunnisciuti. Caulophryne hà un picculu organu luminosu, cù u quale attrae e prede.

E difficultà ch'elli anu da truvà un cumpagnu in u bughju, facenu e femine di grande taglia, diventanu hostess di u masciu chì entra in u so corpu cum'è un parasite è a mantene fecundata per a vita.

scimmia giapponese

A scimmia giapponese hà assai nomi è vive in a regione Jigokudani. Sò i soli primati adattati à temperature assai fredde è a so sopravivenza hè duvuta à u so mantellu di lana, chì l'isula da u fretu. Abituati à a presenza umana, durante l'invernu inospitale, passanu longhe ore à prufittà di i bagni termali, induve i migliori posti sò dati à e più alte classi suciali. Queste scimmie sò animali curiosi è anu sessu in modu eterosessuale è omosessuale.

delfinu rosa

O germoglio rosa stà in l'affluenti di l'Amazonia è di u bacinu di l'Orinoco. Si nutrisce di pesci, tartarughe è granchi. A pupulazione tutale hè scunnisciuta, dunque hè inclusa in a Lista Rossa IUCN. Hè tenutu in cattività in certi acquarii di u mondu, però, hè un animale difficiule da furmà è campà in un statu micca salvaticu provoca una mortalità alta. U boto rosu hè cunsideratu cum'è un veru animale esoticu per u so caratteru incredibile è u so culore particulare.

accende

O accende hè u ibridu pruduttu trà a traversata di u lione maschile è a tigressa. Pò ghjunghje sin'à 4 metri di lunghezza è u so aspettu hè grande è voluminoso. Ùn si cunnosce alcunu casu di un masciu adultu chì ùn sia sterile. In più di u liger, a tigre hè cunnisciuta ancu cum'è una croce trà un tigru maschile è una leonessa. Un solu casu di tigru micca sterile hè cunnisciutu.

atelopus

Ci sò parechji tippi di atelopus, Tutti cunnisciuti per i so culori brillanti è a so piccula dimensione. A maiò parte sò digià stati estinte in u so statu salvaticu. sò cunsiderati stranieri per via di i so apparenza curiosa è a spezia ferma per via di a prigiunera, essendu a famiglia di rane a più esotica di u mondu per via di a so varietà di culori, cum'è u giallu è u neru, u turchinu è u neru o fucsia è neru.

Pangolinu

O pangolinu face parte di u gruppu di animali pocu cunnisciuti. Hè un tipu di mammiferi à grande scala chì stà in e zone tropicali di l'Asia è di l'Africa. Ancu s'ellu ùn hà micca un'arma primaria, e gambe putenti ch'ellu usa per scavà sò abbastanza forti da rompe una gamba umana in un colpu.

Quelli animali curiosi si piattanu scavendu buchi in tempu record è emettenu acidi à forte odore per alluntanà i so predatori. Vivenu soli o in coppiu, è sò accreditati di puteri medicinali inesistenti. E pupulazioni sò state ridotte da a dumanda eccessiva per a so carne in Cina, in più, sò vittime di u trafficu di spezie.

Fenu

u fenu grecu, o Volpe di u Desertu hè un l'animali più esotichi in u mondu. Sò mammiferi chì abitanu u Sahara è l'Arabia, perfettamente adattati à u clima aridu ch'elli offrenu. E so grande arechje sò aduprate per a ventilazione. Questa ùn hè micca una spezia in periculu, tuttavia, l'accordu CITES regula u so cummerciu è distribuzione per scopi di prutezzione. Tremendamente chjucu, righjunghjendu 21 centimetri di altezza è 1,5 chilogrammi di pesu, questu adorabile animale esoticu hè unu di i più belli di u mondu.

bubblefish

Questu animale esoticu hè pocu cunnisciutu, postu chì abita in u fondu oceanicu è si pò truvà in Australia è in Tasmania. u vostru aspettu ghjelatinosa e caratteristiche scrucconate, u fecenu cunsideratu unu di i più brutti animali di u mondu. Hè per quessa ch'ellu hè statu aduttatu da a Society for the Preservation of Ugly Animals.

U Bubblefish ùn hà nè musculi nè osse. A so struttura hè leggera, permettendu cusì di fluttà nantu à l'acqua. In mare, u so aspettu hè più vicinu à quellu di i pesci, ma fora di questu, questu animale diventa assai più stranu. Hè solu unu di l'animali esotichi chì sò in periculu di estinzione, postu chì ùn hà micca musculatura, hè espostu à esse pigliatu in a pesca.

Dumbo polpu

Questu animale hè simili in apparizione à u caratteru Disney "elefante volante". E so alette s'assumiglianu à l'arechje cù dimensioni accentuate. l'animali di a spezia octopus-dumbo anu 8 tentaculi è sò animali scunnisciuti perchè campanu in u fondu di u mare. Si nutriscenu di solitu di crustacei è di vermi. Senza dubbitu, hè un animale curiosu.

Piuma di cervu

I so denti affilati è i so capelli scuri in fronte sò e caratteristiche principali di st'animale. Sembra spaventosu ma ùn face male à nimu. Si nutrisce basicamente di frutti è piante, è i so predatori principali sò l'omu. O cervi hè in estinzione, per via di a cattura di l'animale per l'industrie di tessuti chì usanu a so pelle. Hè un animale solitario è hè accucatu da ogni cuntattu cù l'omu.

talpa à nasu stellatu

A so origine hè di l'America di u Nordu, questu animale hè nantu à a lista di animali esotichi per u so aspettu è ancu per u fattu chì hà una agilità insolita per catturà e so prede. Malgradu à ùn esse capace di vede, a Talpa Star-Nose pò catturà insetti in solu una seconda, in più di avè una sensu di l'olfattu raffinatu per truvà u vostru cibu è spustassi senza difficultà.

Boxer d'aragosta

Stu crustaceu hà un aspettu curiosu. A differenza di l'aragosta cumuna chì hà appendici filiformi, u aragosta pugile anu i so appendici in forma di palle. Anu parechji culori è ponu avè una agilità impressiunante per catturà e so prede. A so velocità di attaccu pò supera i 80 km / h. U so aspettu insolitu u face un animale esoticu è sorprendente.

Limace di mare turchinu

Ancu chjamatu drago turchinu, st'animali annantu à a lista di l'animali i più esotichi di u mondu si pò truvà in acque trupicali. U lumaca di mare turchinu hè longu 3 cm è pò sembra innocu, ma pò catturà una caravella portoghese chì hà velenu, è aduprà e tossine da a preda senza danneghje si.

axolotl

Hè unu di animali carini è rari u più bellu di u mondu, ma curiosu. O axolotl hè una spezia di salamandre, uriginaria di u Messicu è chì hà una capacità incredibile di rigenerassi. I so membri, pulmoni è coda sò sviluppati diversamente da l'altri. Sta spezia hè oghje in periculu di estinzione, postu chì u so habitat naturale hè distruttu à pocu à pocu è hè sempre catturatu in a pesca per serve di merendella.

Se vulete leghje più articuli simili à I 20 animali più esotichi di u mondu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.