À chì serve a mustaccia di un ghjattu?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
À chì serve a mustaccia di un ghjattu? - Animali
À chì serve a mustaccia di un ghjattu? - Animali

Cuntenutu

Vi site mai dumandatu à chì serve a mustaccia di un ghjattu? I misgi sò longhi baffi chì li facenu parè assai ghjovani. Tuttavia, a funzione di i baffi di u ghjattu hè assai più larga chì solu un attributu esteticu. I baffi di u ghjattu sò impurtanti postu chì permettenu à i misgi di sviluppassi di manera assai più agile.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi spiegheremu à chì serve a mustaccia d'un ghjattu è chì cura hè necessariu per questa impurtante funzione di a vostra figa. Continuate à leghje!

Chì sò i baffi di i misgi?

I baffi di i misgi sò tecnicamente cunnisciuti cum'è "vibrissae" è sò capelli chì anu una funzione meccanorecettore. Sò assai più longhi è più sensibili cà l'altri peli di u corpu. Inoltre, ùn si trovanu micca in u dermis ma piuttostu in l'ipoderme, una regione più profonda di a pelle, circundata da nervi è vini sanguini chì trasmette infurmazione à u cervellu di u felinu.


A quantità di vibrisi pò varià secondu e spezie benchì in generale a maiò parte di i misgi anu trà 16 è 24 vibrise. I vibrissi o i baffi di i misgi agiscenu cum'è ricettori tattili è sò presenti in parechje altre spezie cum'è cani, topi è volpi. Ùn si trovanu micca solu in a regione di u visu, hè ancu pussibule di vedeli sopra à l'ochji, nantu à u mentone è daretu à e zampe di davanti.

Per chì sò i baffi di i misgi

Avà chì sapete ciò chì sò vibrissae, sappiate à chì serve a mustaccia d'un ghjattu. E 5 funzioni più impurtanti sò:

Aiuta cù una visione à poca distanza

A visione di i misgi hè unu di i migliori in u mondu animale, in ogni modu, i misgi anu spessu difficultà à distingue l'uggetti vicinu à elli, in particulare quelli à menu di un pede di distanza. In questu casu, i baffi di u ghjattu aiutanu à ripiglià stimuli vicini.


Li permette di esplorà è prutegge si da u periculu

I baffi di i misgi li aiutanu à teneli attenti à ciò chì accade intornu à elli. L'alta sensibilità di questi peli aiuta à rilevà sì qualcosa hè vicinu o micca à u felinu, è ancu evità di scuppià cù ostaculi cum'è muri o arburi. I baffi continuanu à travaglià mentre l'animali dorme, cusì ponu ripusassi senza prublemi.

prutege l'ochji

E vibrizie situate in l'ochji, cum'è e ciglia umane, pruteggenu l'ochji di u misgiu, chì facenu lampà l'animale s'ellu rileva un ughjettu, quantunque chjucu, chì s'avvicina à l'ochju.

Li permette di misurà spazii

A larghezza di i baffi di un ghjattu hè critica per misurà u spaziu ch'ellu hà davanti. Questi fili varienu secondu a dimensione di u misgiu, cusì sò indicatori utili quandu si traversanu spazi stretti. Se u locu hè troppu strettu è ùn sustene micca a taglia di e vibranze, significa chì u ghjattu ùn pò passà.


Questa hè a ragione principale perchè i misgi sò animali cusì sfuggenti. Ùn entrenu mai in un locu senza prima verificà s'elli ci ponu, ancu se in parechji casi pare impossibile à l'ochju umanu.

mantene l'equilibriu

Un'altra di e funzioni impurtanti di i baffi di un gattu hè di aiutà li à mantene u so equilibriu. Insemi cù a coda, i vibrisi permettenu à i misgi di spustassi di manera impressiunale attraversu chjassi stretti senza cascà o dorme in lochi altissimi. Malgradu questu, vi ricumandemu di piglià cura di u benessere di u vostru misgiu è di evità ch'ellu scalessi in lochi estremamente alti chì puderianu causà periculu per l'animali.

Pudete taglià i mustacci di u ghjattu?

Cum'è l'avete forse rimarcatu, i baffi di u misgiu sò estremamente impurtanti è cumpienu parechje funzioni fundamentali in a vita di i misgi casani. À a fine, chì si passa se tagliu i mustacci di u misgiu? Questu averebbe prufunditu in u benessere di l'animali. Arricurdatevi chì i musci di u ghjattu facenu parte di u sensu tattile di l'animali.

Cum'è cù e unghie, di tantu in tantu e viburne tendenu à cascà è à rifà novu, ùn duvite micca inchietassi se què accade naturalmente, postu chì pochi ghjorni dopu vedrete novi baffi. Eppuru, ùn duverete MAI taglià i baffi di u ghjattu.

Se vulete sapè più infurmazione nantu à per chì sò i baffi di i misgi, vedi ancu u nostru video YouTube: