Esiste u squalu megalodone?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Did They Find a Living Megalodon In the Mariana Trench?
Video: Did They Find a Living Megalodon In the Mariana Trench?

Cuntenutu

In generale, a ghjente hè affascinata da u regnu animale, quantunque l'animali chì sò riprisentati cù dimensioni gigantesche tendenu à attirà ancu di più a nostra attenzione. Alcune di queste spezie di dimensione insolita campanu sempre, mentre chì altri sò cunnisciuti da i registri fossili è parechji facenu ancu parte di e legende cuntate cù u tempu.

Un tali animale descrittu hè u squale megalodon. E relazioni indettanu chì st'animali averia prupurzioni inusuali. À tal puntu ch'ellu era cunsideratu u u più grande pesciu chì abbia mai campatu in a Terra, chì faria di st’animale un mega predatore di l’oceani.

Interessatu à sapè di più nantu à stu super carnivuru? Cusì vi invitemu à cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal in modu da pudè elucidà l'inconnu è risponde: serà chì esiste u squalu megalodone?


Cumu era u squalu megalodon?

U nome scientificu di u squalu megalodon hè Carcharocles megalodon è ancu s'ella era prima classificata diversamente, ci hè avà un vastu cunsensu chì appartene à l'ordine Lamniformes (à quale appartene ancu u grande squalu biancu), à famiglia estinta Otodontidae è u genaru altrimente sparitu Carcharocles.

Per un bellu pezzu, parechji studii scentifichi, basati nantu à stimi di i resti truvati, anu prupostu chì stu grande squalu averia pussutu avè dimensioni diverse. In questu sensu, u squalu megalodon si suppunia chì avessi una lunghezza di circa 30 metri, ma hè quessa a vera dimensione di u megalodonte?

Cù l'avanzamentu di i metudi scentifichi per studià i resti di fossili, ste stime sò state dopu scartate è hè statu oramai stabilitu chì u megalodonte avia in effetti un lunghezza apprussimativa di 16 metri, cù una testa chì misura circa 4 metri o un pocu di più, cù a presenza di una pinna dorsale chì superava 1,5 metri è una coda di quasi 4 metri d'altezza. Senza dubbitu, ste dimensioni sò di prupurzione significative per un pesciu, da pudè esse cunsideratu u più grande di u so gruppu.


Alcune scoperte ci anu permessu di stabilisce chì u squalu megalodonte avia una mascella piuttostu grande chì currisponde à a so tamanta dimensione. Sta mandibula era cumposta da quattru gruppi di denti: anteriore, intermediu, laterale è posteriore. Un solu dente di questu squale misura finu à 168 mm. In generale, sò grandi strutture di denti triangulari, cù a presenza di scanalature fini à i bordi è una superficia linguale cunvexa, mentre chì a superficie labiale varia da leggermente cunvexa à piatta, è u collu dentale hè in forma di V.

I denti anteriori tendenu à esse più simmetrici è più grandi, mentre chì u denti laterali i quarti posteriori sò menu simetrici. Inoltre, quandu si movi versu a zona posteriore di a mandibula, ci hè una leggera crescita in a linea mediana di queste strutture, ma poi diminuisce finu à l'ultimu dente.


In a foto pudemu vede un dente di squalo megalodon (à sinistra) è un dente di Squalo biancu (diritta). Queste sò l'uniche foto reali di u squalu megalodon chì avemu.

Amparate più nantu à i sfarenti tippi di squali chì esistenu attualmente in questu articulu.

Quandu u squalo megalodon hè sparitu?

L'evidenza suggerisce chì questu squalo hà campatu da u Miocene à a fine di u Pliocene, cusì u squalu megalodonu hè sparitu circa 2,5 à 3 milioni d'anni fà.. Sta spezia si puderia truvà in guasi tutti l'oceani è si move facilmente da acque custiere à acque profonde, cù una preferenza per acque subtropicali à acque temperate.

Si stima chì parechji eventi geologichi è ambientali anu cuntribuitu à l'estinzione di u squalu megalodon. Unu di questi eventi era a furmazione di u Istmu di Panama, chì hà purtatu cun ella a chjusura di a leia trà l'Oceanu Pacificu è l'Atlanticu, purtendu cambiamenti impurtanti in i currenti oceanichi, e temperature è a distribuzione di a fauna marina, aspetti chì assai possibbilmente anu influenzatu assai a spezia in quistione.

A calata di a temperatura di l'oceanu, u principiu di un'era glaciale è u spezie calanu chì eranu prede impurtanti per u so manghjà, sò stati senza dubbiu decisivi è anu impeditu à u squalu megalodone di cuntinuà à sviluppassi in l'abitati cunquistati.

In questu altru articulu parlemu di animali marini preistorichi.

Esiste attualmente u squalu megalodone?

l'oceani sò vasti ecosistemi, in modu chì mancu tutti i prugressi scientifichi è tecnulogichi dispunibuli oghje permettenu di capì cumpletamente l'abbundanza di vita in l'abitati marini. Questu hà spessu purtatu à a speculazione o l'emergenza di teorii nantu à l'esistenza vera di certe spezie, è u squalu megalodon hè unu di questi.

Sicondu alcune storie, stu grande squalu puderia abità spazi scunnisciuti da i scienziati finu à oghje, dunque, si situerebbe in prufundità chì sò sempre inesplorate. Tuttavia, in generale per a scienza, a spezia Carcharocles megalodon hè estinta perchè ùn ci hè testimunianze di a presenza d'individui vivi, chì seria u modu per cunfirmà o micca a so pussibile estinzione.

Di solitu si crede chì sì u squalu megalodonte esistessi sempre è sia fora di u radar di i studii oceanichi, sicuramente presenterebbe cambiamenti significativi, postu chì deve esse adattatu à e cundizioni nove emergute dopu à e trasfurmazioni in l'ecosistemi marini.

Evidenza chì u squalo megalodon esistia

U registru fossile hè fundamentale per pudè determinà chì spezie esistenu in a storia evolutiva di a Terra. In questu sensu, ci hè un certu registru di resti fossili chì currispondenu à u veru squalu megalodon, principalmente parechji strutture dentali, ferma di mascella è ancu resti parziali di u vertebre. Hè impurtante di arricurdassi chì stu tippu di pesci hè cumpostu principalmente di materiale cartilaginosu, dunque cù l'anni, è essendu sott'à l'acqua cun elevate concentrazioni di salinità, hè più difficiule per i so resti di esse cumpletamente cunservati.

I resti fossili di u squalu megalodonu sò stati trovati principalmente in u sudeste di i Stati Uniti, Panama, Portu Riccu, Grenadine, Cuba, Giamaica, Isole Canarie, Africa, Malta, India, Australia, Nova Zelanda è Giappone, ciò chì mostra chì avia un esistenza altamente cosmopolita.

L'estinzione hè ancu un prucessu naturale in a dinamica terrestre è a scumparsa di u megalodonte hè unu di questi fatti, postu chì l'omu ùn era ancu evolutu finu à u mumentu quandu stu grande pesciu hà cunquistatu l'oceani di u mondu. S'ellu avia coinciditu, sarebbe sicuramente statu un terribile prublema per l'omu, perchè, cun tali dimensioni è voracità, chì sà cumu si serianu cumportatu cù e barche chì puderianu transità per questi spazii marittimi.

U tiburone megalodonte trascende a literatura scientifica è, data a fascinazione ch'ella hà causatu, hè statu ancu u sughjettu di filmi è storie, ancu se cun un altu gradu di finzione. Infine, hè chjaru è scientificamente pruvatu chì stu squalu hà pupulatu parechji spazii marini di a Terra, ma u squalu megalodonte ùn esiste micca oghje postu chì, cum'è l'avemu dighjà accennatu, ùn ci hè alcuna prova scientifica di questu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì nova ricerca ùn pò micca situallu.

Avà chì sapete tuttu di u squale megalodon, puderete esse interessatu à st'altru articulu induve spieghemu se i unicorni esistenu o esistevanu una volta.

Se vulete leghje più articuli simili à Esiste u squalu megalodone?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.