Chì manghja a rana?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Tui Tui Funny Video 2022😆tui tui best comedy😆 tui tui Funny💪tui tui Must watch special new comedy
Video: Tui Tui Funny Video 2022😆tui tui best comedy😆 tui tui Funny💪tui tui Must watch special new comedy

Cuntenutu

E rane sò anfibbii chì appartenenu à l'ordine Anura. Fisicamente, sò sfarenti da e ranochje in a so pelle aspra è secca, à u cuntrariu di a struttura liscia è umida di u corpu di a ranochja. Sò specialisti in camuffamentu ma, à u listessu tempu, sò faciuli à ricunnosce per u so schifeghju inconfundibile. E rane si trovanu guasi in u mondu sanu è hè cumunu di vedeli in giardini durante i ghjorni di pioggia. Quantu ne sai di e vostre abitudine?

Se vulete sapè di più nantu à e caratteristiche di sta spezia, cume induve campanu è ciò chì manghjanu e ranochje, Ùn pudete micca mancà st'articulu PeritoAnimal cù tuttu ciò chì riguarda alimentazione di a ranochja. Continuate à leghje!


Caratteristiche di rana

E rane sò anfibbii chì sò caratterizati da avè un corpu chjucu è ochji grossi. Ancu se i toni ponu variare, u i culori i più cumuni sò verde d'aliva, marrone è grisgiu. Inoltre, anu ochji gialli cù pupille orizzontali. Cum'è parechje altre spezie, presentanu dimorfisimu sessuale, e femine essendu più grande di i masci, righjunghjendu i 14 cm di lunghezza, mentre chì i masci misuranu solu trà 9 è 10 cm.

U corpu di i rospi hè arrotondatu, cù e gambe larghe, cù quattru dita in fronte è cinque dite in u spinu. A so testa hè corta ma larga, è include un grande musu chì li permette di piglià u so manghjà assai facilmente.

Alcune spezie di ranochje anu un sistema di difesa particulari, essendu capace di secretà velenu attraversu glànduli prisenti in tutta a to pelle.

Un'altra caratteristica di e ranochje hè a so ripruduzzione ovipara, vale à dì per ova. L'ove sò incubate in acqua, è da elli nascenu picculi girini, chì passanu per un ciclu simile à quellu di e ranochje.


E rane anu i denti?

e ranochje ùn anu micca denti, invece, anu una longa lingua appiccicosa cù a quale chjappanu e so prede è l'inseriscenu in a cavità orale per ingutuppalli interamente.

Cum'è l'avemu digià dettu, a maiò parte di e spezie aspettanu e prede piatte in a vegetazione è poi a piglianu cù a so lingua appiccicosa. una volta in bocca, a ranochja ingolle a preda sana, furzendu a testa per chì a preda passessi per a gola senza mastucà è inghjuttitela prestu. Quand'ella ghjunghje à u stomacu, a preda cummencia à passà per u prucessu di disidratazione grazia à l'acidi di u stomacu.

Alcune spezie di ranochje ùn anu micca sta lingua appiccicosa. In questi casi, piglianu a preda per sorpresa è a tenenu aduprendu a forza di a so mascella.

Induve campanu e ranochje?

Prima di parlà di ciò chì manghjanu e ranochje cumune, ci vole à sapè induve campanu e ranochje. Si ponu truvà in tutti i cuntinenti, duve preferenu abità lochi umidi è vicinu à e fonti d'acqua. Sò capaci di sopravvive in guasi qualsiasi ecosistema, da fureste à prati è zone urbanizate, tuttavia, ùn campanu micca in l'Antartide o in i deserti.


Quandu nascenu, e ranochje sò acquatiche, ma mentre si sviluppanu, cumincianu à campà sia in terra sia in acqua. In terra ferma, hè cumunu di truvalli piattati daretu à scogli, tronchi è cespuglii, per mantene l'umidità di u corpu è prutegge si da i predatori. Questu compitu hè ancu facilitatu da a pigmentazione di a vostra pelle, ideale per un camuffamentu faciule.

Sò animali poikilotermichi, ciò chì significa chì a so temperatura interna di u corpu si adatta à quella percepita in l'ambiente. Questu hè perchè e ranochje ùn anu micca meccanismi di regulazione di u corpu simili à l'altre spezie, allora cercanu di prutegge si da u clima estremu stendu in spazi umidi. Hè ancu cumunu di truvalli à ogni mumentu di a ghjurnata, soprattuttu sì u tempu hè piovosu.

Avà chì cunniscite l'habitat di questi animali, vedemu chì rane manghjanu in questi ambienti.

Chì manghja a rana?

E rane sò animali carnivori opportunisti, ùn caccianu micca e so prede cum'è l'altri animali, ma fermanu immobile aspettendu ch'ella si avvicini abbastanza per lampà a so enorme lingua appiccicosa, à chì puntu ingolle a vittima facilmente.

A dieta di a ranochja varieghja secondu e so spezie, allora chì manghjanu e ranochje cumune? E spezie più chjuche si nutriscenu ogni tipu d'insetti, vermi, ragni è lumache, mentre chì altri ponu manghjà pesci. D'altra parte, e spezie più grandi ingerenu picculi serpi, lucertule è roditori. In questu modu, se vi dumandate ciò chì manghjanu e piccule ranochje, pudete vede chì a risposta sò animali chjucchi chì sò faciuli à chjappà cù a lingua.

Una caratteristica di e ranochje hè a so capacità à adattassi à l'abitudini alimentari. Benchè ogni spezia abbia una dieta specifica, sò capaci di fà varià quella dieta se e cundizioni ambientali u richiedenu, in u casu, per esempiu, di certe prede chì diventanu scarse o chì spariscenu.

Chì manghjanu e ranochje terrestri?

Cum'è l'emu digià mintuvatu, e ranochje ponu stà sia in acqua sia in terra. Sò animali chì respiranu per a so pelle, cù respirazione branchiale quandu sò girini è pulmoni quandu ghjunghjenu à l'età adulta. Dunque, in u so stadiu adultu, anu più difficultà à respirà sott'à l'acqua, cusì campanu per u più fora. Per questa ragione, tutte e rane sò cunsiderate terrestri è cusì manghjanu l'esseri menzionati sopra.

Chì manghjanu i giranduli?

E rane zitellucce, chjamate toppe di rospu, si nutriscenu piante è alghe truvate in l'acqua. Cum'è l'avemu digià dettu chì e ranochje sò animali chì sò sottumessi à una metamorfosi, quand'elli crescenu, e so abitudini alimentarii cambianu è, in questu modu, diventanu carnivori quand'elli ghjunghjenu à l'età adulta.

Nanzu di diventà adulti, i rospi passanu per una tappa simile à un tadpole à e rane. Durante stu periodu ùn anu micca ghjambe, anu coda è branchie, è campanu in acqua. In principiu, sti ranochji criaturi alimentate nantu à u saccu di u vitellus per i primi ghjorni. Dopu cunsumanu piante è alghe marine. Inoltre, cunsumanu detriti di ogni tipu, larve è zanzare.

Amparate più nantu à l'alimentazione di u tadpole in questu articulu PeritoAnimal.

Minacce è periculi per e ranochje

Cum'è cù parechje altre spezie, ci sò certe minacce chì mettenu in periculu l'esistenza di e ranochje. Eccu uni pochi:

  • Erbicidi o pesticidi: e sostanze tossiche rilasciate in l'ambiente, cume erbicidi è pesticidi, sò altamente tossiche per l'organisimu di a ranochja.
  • distruzzione di l'habitat: a cuntaminazione di i fiumi è di i laghi, è ancu a deforestazione, sò attività chì mettenu in periculu a vita di st'animali, chì significa a perdita di rifugi chì i pruteghjenu da i so predatori. Inoltre, a distruzzione di l'habitat implica a mancanza di manghjà da rende e prede sparse, ghjè per quessa chì e ranochje sò furzate à movesi.
  • Periculu nantu à l'autostrade: a morte hè una minaccia frequente per questi animali, chì attraversanu spessu strade fatte da l'omu, in particulare in i ghjorni di pioggia.
  • Siccità prolungata: E stagioni secche ùn sò micca un prublema maiò per e ranochje; in ogni casu, se sò troppu grandi, resultaranu in scarsità di fonti d'acqua è alte temperature.

Chì manghjanu e ranochje domestiche?

Cum'è e ranochje, hè pussibule aduttà alcune spezie di ranochje cum'è animale domesticu. In questi casi, hè di primura furnisce l'alimentu adeguatu per ogni tappa di a so vita, in più d'offre una dieta chì furnisce i stessi nutrienti chì sti animali ottenerianu in natura. In questu sensu, e ranochje ciucci pò esse alimentatu cù scaglie di pesci macinati, Chì si pò truvà in ogni magazinu di animali. Inoltre, hè cunsigliatu d'aghjunghje alghe à u tank induve i girini sò per integrà a so dieta cù larve rosse macinate.

In quantu à rane casane adulte, a vostra dieta deve esse carnivora. Questu hè unu di i motivi principali per chì ci cunsiglemu di aduttà una rana cum'è animale domesticu, chì u compitu di furnisce una dieta adatta hè cumplicatu. Se ne avete digià unu in casa, duvete dà picculi pesci, vive larve è vermi è à le volte squame di pesci. In certi magazini hè ancu pussibule di cumprà grilli è altri insetti vivi, in più di e furmicule. In quantu à e quantità, duvete fà casu à a rapidità cù chì a vostra rana cunsuma l'alimentu chì furnite, allora saprete quanti insetti, pesci, ecc., Avete bisognu di furnisce per ghjornu.

Chì manghja a rana?

U alimentazione di a rana si distingue leggermente da l'alimentu di e ranochje. E rane ponu qualchì volta manghjà alimenti vegetali, mentre chì i rospi sò strettamente carnivori. Tuttavia, e ranochje tendenu ancu à manghjà insetti di ogni tipu, lumache, vermi, ecc.