Chì manghjanu e tartarughe marine?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Chì manghjanu e tartarughe marine? - Animali
Chì manghjanu e tartarughe marine? - Animali

Cuntenutu

E tartarughe marine (superfamiglia Chelonoidea) sò un gruppu di rettili chì si sò adattati à campà in l'oceanu. Per questu, cumu videremu, anu una seria di caratteristiche chì li permettenu di natà per periodi di tempu assai lunghi chì rendenu a vita in l'acqua più faciule.

U alimentazione di tartaruga marina dipende da ogni spezia, e zone di u mondu ch'elli abitanu è e so migrazioni. Vulete sapè di più? In questu articulu di PeritoAnimal rispondemu à tutte e vostre dumande ciò chì manghjanu e tartarughe marine.

Caratteristiche di e tartarughe marine

Prima di sapè ciò chì manghjanu e tartarughe marine, femu cunnosce li un pocu megliu. Per questu, duvemu sapè chì a superfamiglia chelonian include solu 7 spezie in u mondu. Tutti anu una serie di caratteristiche cumuni:


  • carapace: E tartarughe anu un cunchju ossu cumpostu di costole è parte di a spina. Hà duie parti, u schienale (dorsale) è u plastrone (ventrale) chì sò uniti lateralmente.
  • alette: A differenza di e tartarughe terrestri, e tartarughe marine anu alette invece di pedi è u so corpu hè ottimizatu per passà parechje ore à bagnà.
  • Habitat: e tartarughe marine sò distribuite principalmente in l'oceani è in i mari caldi. Sò guasi interamente animali acquatichi chì campanu in l'oceanu. Solu e femine marchjanu nantu à a terra per depone l'ova nantu à a spiaggia induve sò nate.
  • Ciculu di vita: u ciclu di vita di e tartarughe marine principia cù a nascita di i nati novi nantu à e spiagge è a so intruduzione in mare. L'eccezzioni di a tartaruga marina australiana (Depressione Natator), e tartarughe giovani anu una fase pelagica chì generalmente supera i 5 anni. In ghjiru à st'età, ghjunghjenu à a maturità è cumincianu à migrà.
  • Migrazzioni: e tartarughe marine facenu grandi migrazioni trà a zona d'alimentazione è a zona di accoppiamento. E femine, in più, viaghjanu versu e spiagge induve sò nate per pone l'ova, ancu s'elle sò di solitu vicinu à a zona di accoppiamentu.
  • Sensi: cum'è parechji animali marini, e tartarughe anu un sensu di l'arechja assai sviluppatu. Inoltre, a so vita hè più sviluppata di quella di e tartarughe terrestri. Da nutà dinò a so grande capacità per orientassi durante e so grandi migrazioni.
  • determinazione sessuale: a temperatura di a rena determina u sessu di i pulcini quand'elli sò in l'ovu. Cusì, quandu e temperature sò alte, e femine si sviluppanu, mentre chì e basse temperature favuriscenu u sviluppu di e tartarughe maschili.
  • Minacce: tutte e tartarughe marine eccettu a tartaruga marina australiana (Depressione Natator) sò minacciati in u mondu sanu. U Falcone è a Tartaruga Kemp sò in periculu criticu di estinzione. E minacce principali di sti animali marini sò a contaminazione di l'oceanu, l'occupazione umana di e spiagge, a cattura accidentale è a distruzzione di i so abitati per via di a rete.

Tipi d'alimentazione di tartarughe marine

E tartarughe ùn anu micca denti, aduprate i bordi acuti di a so bocca per taglià l'alimentu. Dunque, l'alimentazione di e tartarughe marine si basa annantu à piante è invertebrati marini.


Tuttavia, a risposta circa ciò chì manghja a tartaruga ùn hè micca cusì semplice, postu chì micca tutte e tartarughe marine manghjanu listessa cosa. Pudemu ancu distingue trè tippi di tartarughe marine secondu a vostra dieta:

  • carnivori
  • Erbivori
  • onnivore

Chì manghjanu e tartarughe marine carnivore

In generale, queste tartarughe si nutriscenu di tutti i generi di invertebrati marini, cum'è u zooplancton, spugne, meduse, molluschi crustacei, echinodermi è policheti.

Si tratta di tartarughe marine carnivore è di u so cibu:


  • Tartaruga di pelle (Dermochelys coriacea): è u a più grande tartaruga in u mondu è u so schienale pò ghjunghje à 220 cm di larghezza. A so dieta hè basata nantu à e meduse Scyphozoa è zooplankton.
  • Tartaruga di Kemp(Lepidochelys Kempii): Sta tartaruga stà vicinu à u so spinu è manghja ogni tipu d'invertebrati. In ocasu, pò ancu cunsumà alcune alghe.
  • Tartaruga marina australiana (Depressione Natator): hè endemicu di a piattaforma cuntinentale di l'Australia è, ancu s'elle sò guasi esclusivamente carnivore, ponu ancu manghjà piccule quantità d'alga.

Se site interessatu à sapè di più nantu à l'alimentazione di i grandi animali di l'oceanu, ùn mancate micca questu altru articulu nantu à ciò chì a balena manghja.

Chì Manghjanu E Tartarughe Marine Erbivore

E tartarughe marine erbivore anu un beccu cornu serratu chì li permette di taglià e piante da chì si nutriscenu. Concretamente, cunsumanu alghe è piante fanerogamiche marine cum'è Zostera è Posidonia Oceanica.

Ci hè solu una spezia di tartaruga marina erbivora, a tartaruga verde(Chelonia mydas). Tuttavia, questu cova di tartaruga marina o i giovani cunsumanu ancu invertebrati, vale à dì, in questu periodu di vita sò onnivori. Questa differenza in nutrimentu pò esse dovuta à una necessità aumentata di proteine ​​durante a crescita.

Ciò chì manghjanu e tartarughe marine onnivore

E tartarughe marine onnivore si nutrenu animali invertebrati, piante è qualchì pesciu chì campanu sottu à u mare. In questu gruppu pudemu includere e seguenti spezie:

  • tartaruga cumuna(caretta caretta): sta tartaruga si nutrisce di tutti i tippi d'invertebrati, alghe, fanerogame marine è manghja ancu qualchì pesciu.
  • tartaruga d'aliva(Lepidchelys olivacea): hè una tartaruga prisente in acque trupicali è subtropicali. A vostra dieta varieghja secondu induve site.
  • Tartaruga falchi (Eretmochelys imbricata): I ghjovani individui di sta tartaruga marina sò fundamentalmente carnivori. Tuttavia, l'adulti includenu alghe in a so dieta normale, perciò si ponu cunsiderà omnivori.

Se vulete leghje più articuli simili à Chì manghjanu e tartarughe marine?, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Dieta bilanciata.