Cuntenutu
- Tipi di Piante per Aquarium d'acqua dolce
- 10 Piante d'Acquariu D'acqua Dolce Easy-Care
- Java Moss (Vesicularia dubyana)
- Anubias
- Spada di melone (Echinodorus Osiris)
- Cairuçus (Hydrocotyle)
- Erba (Lilaeopsis brasiliensis)
- Duckweed (Lemna minor)
- Laitue d'eau (Pistia stratiotes)
- Amazonian (Echinodorus bleheri)
- Glicine Aquatica (Hygrophila Difformis)
- Amania rosa (Ammannia gracilis)
Prima di decide di avè un acquariu in casa, hè di primura esse cuscenti chì ùn hè micca solu una dicurazione. L'acque à l'internu di un acquariu seranu a "casa" di i vostri pesci animali. Dunque, hè impurtante di generà un ambiente pusitivu chì ricrea - per u più pussibule, benintesa - l'habitat naturale di sti animali.
Oghje ghjornu, pudemu truvà varie risorse per arricchisce l'ambiente di i pesci in negozii specializati è ancu in Internet. Ma una di e migliori alternative sò sempre e piante d'acquari naturali. Oltre à furnisce bellezza, e piante contribuiscenu à formà un mini ecosistema in l'acquariu, chì pò esse cumbinatu cù scogli, picculi tronchi, ghiaia, ecc.
Dunque, hè necessariu avè una certa cunniscenza per sceglie e piante d'acquariu più adatte per i bisogni è u cumpurtamentu di e spezie di pesci chì sceglemu di allevà. In questu articulu di PeritoAnimal, vi presenteremu 10 piante per acquariu d'acqua dolce chì vi aiuterà à abbellisce è arricchisce l'ambiente di u vostru pesciu.
Tipi di Piante per Aquarium d'acqua dolce
Gran parte di u nostru pianeta hè cupertu d'acqua è ùn hè micca surprisa chì a vegetazione acquatica sia estremamente ricca è diversa, furmendu diversi ecosistemi. Sia in acqua salata sia in acqua dolce, pudemu truvà parechje piante chì rispettanu funzioni essenziali per u bilanciu di a vita acquatica.
Tuttavia, micca tutte queste spezie ponu sopravvivere adeguatamente in ambienti compatti è artificiali cum'è un acquariu. Generalmente, i tippi di piante d'acqua dolce per l'acquari sò classificati in 7 gruppi principali:
- Bulbi: sò carattarizati da i gambi chì crescenu da i bulbi suttanacci, in i quali almacenanu nutrienti chì catturanu da u tarrenu attraversu e radiche. Generalmente, si adattanu megliu à temperature da 19 ° C à 28 ° C è richiedenu una cura simplice è ponu esse una bona opzione per i principianti. Tuttavia, alcune spezie crescenu assai cù u tempu è necessitanu un acquariu di dimensioni medie o grandi.
- Flottante: cum'è u nome palesa, a caratteristica caratteristica di stu tippu di pianta hè di stà nantu à a superficia di l'acqua. In Brasile, u ninfiu o giacintu d'acqua hè probabilmente a pianta flottante più famosa, essendu un simbulu di a vegetazione acquatica amazzonica. In più di a so bella bellezza, e piante flottanti sò super funziunali in l'acquari, postu chì assorbenu gran parte di a materia urganica dispunibile in l'acqua, evitendu sbilancii chì ponu favurisce a multiplicazione di alghe è microorganismi chì ponu dannà a salute di i pesci.
- Piani di pavimentu per "moquette": Stu tippu di pianta acquatica hè famosu per furnisce quellu tappettu d'erba naturale o tappettu guardanu u fondu di l'acquariu cù culori verdi assai intensi. Ancu se necessitanu una cura simplice, devenu avè un substratu di bona qualità è hè necessariu fà attenzione à a pulizia di l'acquariu per evità l'accumulazione di residui organici in u terrenu.
- Muschi: sò i "cari" di quelli chì sò innamurati di l'acquari! Facile da curà è mantene, resistente è capace di sopravvivere cun bassa disponibilità di luce solare. Inoltre, a so crescita hè moderata è ùn anu micca bisognu di riceve un input supplementu di CO2 per sopravvivere.
- Rizomi o rosette: chjamatu ancu piante cumuni d'acquariu, sò spezie chjuche o medie cù crescita moderata è facilità di mantenimentu. Unu di i vantaghji di i rizomi hè chì offrenu una bona diversità di culori è forme, aiutendu à creà un ambiente naturale, bellu è gioiosu à un costu accessibile.
- Stemma o piante di corona: sò piante d'acquariu chì sò carattarizati da steli fini da chì nascenu piccule foglie chì ponu avè varie forme. E spezie più famose è cumuni in l'acquari appartenenu à u genaru Rotalia, chì chjama l'attenzione nantu à i toni rosa è aranciu chì culuriscenu i so steli è e so foglie. Cum'elli sò assai resistenti è fàcili à mantene, sò assai cunsigliati per i principianti in u hobby di l'aquarium.
10 Piante d'Acquariu D'acqua Dolce Easy-Care
Malgradu l'offerta di parechji vantaghji per l'arricchimentu di l'acquariu, e piante naturali richiedenu travagliu, dedica è investimentu. Ogni spezia richiede certe cundizioni ambientali per vultà currettamente. In più di u sustratu fertile, hè di primura piglià in contu u temperatura di l'acqua, a quantità di ossigenu è CO2, a dispunibilità di luce (sulare o artificiale), ecc.
Sicondu e caratteristiche è i bisogni di ogni pianta acquatica, u so mantenimentu richiederà più o menu tempu, sforzu è soldi da u pruprietariu di l'acquariu. Sè site un principiante in l'arti di piglià cura di l'acquari, o ùn avete micca u tempu è a pazienza per piglià una cura dilicata è regulare, l'ideale hè di preferisce e piante semplici è facili da mantene.
Cù questu in mente, elencu 10 piante acquatiche per l'acquariu cù e so caratteristiche di basa:
Java Moss (Vesicularia dubyana)
Sta pianta acquatica d'acqua dolce provene da l'Asia sudorientale, in particulare a famosa isula di Java. Perchè si adatta assai bè à l'acquari, ancu quandu esiste poca luce, hè diventatu pupulare in u mondu sanu. Generalmente, mostra una fissazione eccellente nantu à qualsiasi tippu di sustrato fertile è mostra una crescita moderata, arrivendu à circa 8 centimetri di altezza. Mentre crescenu, formanu ciuffe spesse.
U muscu di Java hè una pianta d'acquariu chì coesiste in modu equilibratu cù guasi tutti i pesci d'acquariu d'acqua dolce. Anche di solitu ghjocanu un rolu fundamentale in a ripruduzzione di ste spezie, postu chì serve da locu di ripruduzzione è ancu di riparu per picculi pesci giovani o gamberi d'acquari.
Anubias
E piante di u genaru Anubia sò principalmente assuciate à u cuntinente africanu. Ma cum'è u muscu di Java, alcune spezie sò diventate super famose per a so adattabilità à l'acquari d'acqua dolce. Per i principianti, si consiglia di cumincià coltivendu u Anubias nana, sia per a so dimensione compatta sia per a simplicità di cura. Un altru vantaghju hè chì i pesci ùn manghjanu di solitu sta pianta.
U Anubias nana Hè una pianta simile à un rizoma chì righjunghji trà 5cm è 10cm di altezza in l'acquari. A so crescita hè lenta è custante, si sviluppa di manera ottimale à temperature trà 22 ° C è 25 ° C. Stu tippu di pianta deve esse preferibilmente cultivatu nantu à e rocce per impedisce chì u rizoma diventi cumpletamente cupertu è putru.
Spada di melone (Echinodorus Osiris)
Uriginariu di u Brasile, a spada di u melone hè una di e piante d'acquariu d'acqua dolce più faciule da curà. Di solitu ghjunghjenu à un'altezza massima di sin'à 50cm è mostranu un cambiamentu di culore interessante durante a crescita. E foglie giovani mostranu belli toni rossu rossi, mentre chì e mature sò predominantemente verdi.
Malgradu esse assai resistente, ùn si adatta micca bè à acque eccessivamente calde, postu chì crescenu abbondantemente in a regione meridionale di u Brasile. E temperature ideali per a so crescita sò intornu à u 24 ° C è ùn deve micca supera i 27 ° C. Inoltre, sò solitarie è ùn crescenu micca in culunie.
Cairuçus (Hydrocotyle)
E guasgi 100 spezie uriginarie in Sudamerica chì custituiscenu u genaru botanicu Hydrocotyle sò popularmente cunnisciute cum'è cairuçus. Unu di elli, u Hydrocotyle Leucocephala, Hè assai pupulare in l'acquari d'acqua dolce per via di a forma attraente è di u verde scuru lucente di e so foglie.
A differenza di altre piante rigogliose, Cairuçus sò piante per acquari d'acqua dolce faciule da curà è si adattanu bè ancu à acquarii principiati. Sò ancu assai versatili è ponu esse cultivati direttamente in u sustratu o cum'è una pianta per un acquariu flottante. Si adattanu perfettamente à acque calde o temperate, à temperature da 20 ° C à 30 ° C. In queste cundizioni ottimali, a so crescita hè rapida, ma a pianta supera appena i 40cm di altezza.
Fonte di l'immagine: Riproduzione / Piante Aqua
Erba (Lilaeopsis brasiliensis)
Cum'è u nome suggerisce, l'erba hè ideale per fabricà quessi tappeti naturali in u fondu o in fronte di l'acquariu. Originaria di l'America Meridionale è cù una forte presenza in Brasile, sta pianta cresce rapidamente quandu hà una sustrato finu è fertili. Cum'è e so foglie ponu avè sfarenti sfumature di verde, da verde chjaru à bandiera, gudemu di un cuntrastu interessante.
A manutenzione hè ancu relativamente simplice, ancu s'ellu hè impurtante esse attenti per evità una eccessiva concentrazione di residui di alimenti per i pesci in u terrenu. Richiede ancu una luce intensa è l'acqua in l'acquariu deve restà à temperature moderate trà 15 ° C è 24 ° C.
Duckweed (Lemna minor)
Questa hè una di e piante per l'acquariu d'acqua dolce esclusivamente acquaticu è flottante, attirendu l'attenzione nantu à a so dimensione particularmente chjuca. Ancu in cundizioni ottimali, sta spezia supera à pena 4 mm di lunghezza è hà una sola radica.
U so mantenimentu hè super simplice è cuntribuisce à l'equilibriu di u stagnu o di l'acquariu, postu chì cunsuma alcuni rifiuti periculosi, cum'è l'ammoniaca. Un aspettu da cunsiderà prima di cultivà l'anetru hè chì à parechje spezie di pesci è lumache li piace à cunsumalli. Tuttavia, postu chì sta pianta si riproduce rapidamente, ùn ci sò di solitu micca squilibri trà e pupulazioni.
Laitue d'eau (Pistia stratiotes)
Quì truvemu un'altra pianta esclusivamente acquatica è flottante, cù una forma interessante chì hè simile à a lattuga è una struttura vellutata. Si tratta di una spezia cosmopolita, rustica è resistente, chì pò sopravvive in diversi ecosistemi. Cusì pò esse ideale per i principianti in l'arti di cultivà e piante naturali per aquariums.
Ancu s'ellu ùn hà micca bisognu di un sustratu, hè di primura cultivà lu cù una luce intensa è in acqua senza cloru o altre sostanze chimiche. Un svantaghju pussibule di cresce a lattuga d'acqua hè chì tende à ripruducesi facilmente, in particulare in acque ricche in macro è micro nutrienti. Dunque, hè impurtante cunnosce a materia urganica dispunibile in l'acquariu per impedisce ch'elli diventinu una pesta.
Amazonian (Echinodorus bleheri)
Originaria di l'America Meridionale è principalmente di l'Amazonia, sta spezia hè ideale per quelli chì cercanu praticità. L'Amazziani ùn sò micca esigenti, crescenu assai bè nantu à sustrati simplici è si adattanu bè à una dispunibilità moderata di luce. Tuttavia, crescenu più veloce è più esuberanti quandu anu una luce più abbundante.
Per mantene sta pianta sana, hè di primura tene un ochju nantu à a multiplicazione di alghe drentu à l'acquariu. Una strategia interessante hè di combine cù animali chì aiutanu à mantene l'acquariu pulitu, cum'è u manghjatore di alghe cinese. In più di stu ditagliu, u sviluppu di l'Amazonia hè lentu, ma custante, è hè necessariu di realizà una poda periodica per cuntrullà l'altezza.
Glicine Aquatica (Hygrophila Difformis)
Originaria di l'India è di l'Asia sudorientale, u glicine acquaticu puderia ancu esse nantu à una lista di "cari" per quelli chì partenu da l'acquariu. Sta pianta di a curona hè carattarizata da i so steli ben eretti chì crescenu in coppii opposti è da chì nascenu foglie cù lobi arrotondati di culore verde chjaru.
Mentre catturanu nutrienti attraversu e foglie è e radiche chì flutanu in l'acqua, ponu esse cultivati nantu à sustrati semplici. Ancu, bisognu di luminosità media à alta, è si raccomanda di aghjunghje una pruvista di CO2 à l'acqua per facilità u so sviluppu. E temperature ottimali per a so crescita vanu da 22 ° C à 27 ° C, sempre cù un pH vicinu à u neutru (da 6,5 à 7,5).
Amania rosa (Ammannia gracilis)
Poche piante d'acquariu sò cusì vistose cum'è l'amania rosa, uriginaria di u cuntinente africanu. A tonalità rossu-aranciu o leggermente rosa di e so foglie è steli crea un cuntrastu favulosu è aghjusta un aria nobile à a piscina. Tuttavia, avete bisognu di sapè chì sta spezia hà bisognu di riceve luce intensa per cunquistà ste sfumature bramate.
L'amanie rosate anu ancu bisognu di un sustrato fertile è di temperature trà 20 ° C è 27 ° C per cresce bè. Inoltre, un suministru supplementu di CO2 à l'acqua faciliterà ancu a so crescita. Ancu se necessitanu un pocu di più cura è attenzione di l'altri piante d'acquari d'acqua dolce in u nostru listinu, li truverete degni di cresce!
Se vulete leghje più articuli simili à 10 piante per acquariu d'acqua dolce, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.