cumu fà l'ape u mele

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
CHICKEN TAPAKA. Easy recipe for beginners!!!
Video: CHICKEN TAPAKA. Easy recipe for beginners!!!

Cuntenutu

u mele hè un pruduttu animale chì l'omu hà adupratu dapoi a vita in grotte. In u passatu, u mele in eccessu era raccoltu da urticaria salvatica. Attualmente, l'ape anu subitu un certu gradu di domesticazione è u so mele è altri prudutti derivati ​​ponu esse uttenuti per mezu apicultura. U mele ùn hè micca solu un alimentu putente è energicu, hà ancu pruprietà medicinali.

Vulete sapè di più? In questu articulu di PeritoAnimal pudete truvà cumu fà l'ape u mele, cume detaliaremu u prucessu chì seguitanu per preparallu è ancu per chì ghjè adupratu. Scuprite quì sottu!

Cumu l'ape producenu u mele

a cullezzione di mele cumencia cù un ballu. Un ape travagliadore va à a ricerca di fiori è, durante sta ricerca, pò viaghjà longu distanzi (più di 8 km). Quandu si trova una putenziale fonte di alimentu, và subitu à u so bugnu avvisà i cumpagni per aiutà la à raccoglie u più manghjà pussibule.


U modu in cui l'ape informanu l'altri hè un ballu, attraversu u quale sò capace di sapè cun alta precisione chì direzzione hè a fonte alimentaria, quantu hè luntanu è quantu hè abbundante. Durante stu ballu, l'ape vibra u to addome in tale manera chì sò capaci di dì tuttu què à u restu di u bugnu.

Una volta chì u gruppu hè infurmatu, partenu per truvà i fiori. Da elle, l'ape ponu ottene duie sostanze: o nettaru, da a parte femina di u fiore, è u polline, chì coglienu da a parte maschile. Dopu, videremu à chì serve ste duie sostanze.

cumu l'ape face u mele

l'abi aduprate u nettaru per fà u mele. Quandu ghjunghjenu à un fiore riccu in nettaru, aspirallu cù a so proboscide, chì hè un organu urale in forma di tubu. U nettaru hè tenutu in sacchetti speciali appiccicati à u stomacu, allora sì l'ape hà bisognu di energia per cuntinuà à volà, a pò caccià da u nettaru accumulatu.


Quand'elli ùn ponu più purtà nettaru, tornanu à l'alveare è, una volta ghjunti, u depositu in un favu cù certi enzimi salivari. Cù movimenti forti è sustinuti di e so ale, l'ape disidratanu u nettaru attraversu l'evaporazione di l'acqua. Cum'è l'avemu dettu, in più di u nettaru, l'ape aghjunghjenu enzimi speciali ch'elli anu in a so saliva, necessarii per a trasfurmazione in mele. Una volta chì l'enzimi sò stati aghjunti è u nettaru hè statu disidratatu, l'ape chjude u favi cù una cera unica, prodotta da st'animali grazia à ghiandole speciali chjamate ghiandole di cera. Cù u tempu, stu mischju di nettaru è enzimi hè trasfurmatu in mele.

Avete mai pensatu chì a produzzione di meli hè una vomitu d'api? Cum'è a pudete vede, una parte ne hè ma micca solu, perchè a trasfurmazione di u nettaru in mele hè una prucessu esternu à l'animali. U nettaru ùn hè mancu vomitu, postu chì ùn hè micca un alimentu parzialmente digeritu, ma piuttostu una sustanza zuccherata da i fiori, chì l'ape sò capace di cunservà in u so corpu.


perchè l'ape facenu u mele

U mele, inseme cù u polline, hè l'alimentu chì e larve di l'ape ingereranu. U polline raccoltu da i fiori ùn hè micca digeribile direttamente da e larve di l'ape. Hè necessariu esse almacenatu in favi. L'ape aghjunghjenu enzimi salivari, meli per impedisce l'entrata di l'aria è cera per sigillà u favu. Dopu qualchì tempu, u polene diventa digeribile da e larve.

u mele furnisce glucose per larve è polline, prutiìni.

Tipi di meli d'api

Vi dumandate mai perchè ci sò sfarenti tippi di mele nantu à i mercati? Ogni spezia di pianta produce nettaru è polline da cunsistenza, odore è culore assai sfarenti. Sicondu i fiori chì l'ape in un bugnu ponu accede, u mele chì serà pruduttu averà un culore è un sapore sfarenti.

tuttu nantu à l'ape

l'ape sò animali essenziale per l'ambiente perchè, grazia à a pullinizazione, l'ecosistemi di a pianeta fermanu cunsistenti.

Dunque, vi invitemu à scopre in un altru articulu PeritoAnimal: chì succede se l'ape ùn spariscenu?

Se vulete leghje più articuli simili à cumu fà l'ape u mele, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.