Storia di u Pit Bull Terrier Americanu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
American Pitbull Terrier  - Storia e Origini della razza
Video: American Pitbull Terrier - Storia e Origini della razza

Cuntenutu

U Pit Bull Terrier americanu hè sempre statu u centru di sport sanguinosi chì implichi cani è, per alcune persone, questu hè u cane perfettu per sta pratica, cunsiderata 100% funzionale. Duvete sapè chì u mondu di i cani da lotta hè un labirintu intricatu è estremamente cumplessu. Ancu se u "esca di toru"s'hè spiccatu à u XVIIIesimu seculu, a pruibizione di u sport di sangue in u 1835 hà fattu nasce a lotta di cani perchè in stu novu" sport "era necessariu assai menu spaziu. una nova croce hè nata di Bulldog è Terrier chì hà inauguratu una nova era in Inghilterra, quandu si tratta di lotta di cani.


Oghje ghjornu, u Pit Bull hè una di e razze più pupulare in u mondu, sia per a so inghjusta reputazione di "cane periculosu" sia per u so caratteru fedele. Malgradu a cattiva reputazione ricevuta, u Pit Bull hè un cane soprattuttu versatile cù parechje qualità. Dunque, in questu articulu di PeritoAnimal, parleremu storia di u Pit Bull Terrier americanu, chì offre una vera prospettiva prufessiunale basata nantu à studii è fatti pruvati. Sè vo site un amante di a razza questu articulu vi interessa. Continuate à leghje!

esca di toru

Trà l'anni 1816 à 1860, a lotta di cani hè stata in alta in Inghilterra, malgradu a so pruibizione trà u 1832 è u 1833, quandu u esca di toru (corride), u orsu esca (lotta d'orsi), u baiting rat (lotte di topi) è ancu u cumbattimentu di cani (lotte di cani). Inoltre, questa attività ghjuntu in i Stati Uniti versu u 1850 è u 1855, guadagnendu rapidamente pupularità trà a pupulazione. In un tentativu di mette fine à sta pratica, in u 1978 a Società per a Prevenzione di a Crudeltà Animale (ASPCA) ufficialmente pruibitu lotta di cani, ma ancu cusì, in l'anni 1880 sta attività hà continuatu à svolgesi in varie parti di i Stati Uniti.


Dopu stu periodu, a pulizza hà eliminatu à pocu à pocu a pratica, chì ferma sottu terra per parechji anni. Hè un fattu chì ancu oghje a lotta di cani cuntinueghja à esse illegale. Tuttavia, cumu hà cuminciatu tuttu què? Andemu à u principiu di a storia di Pit Bull.

Nascita di u Pit Bull Terrier Americanu

A storia di u Pit Bull Terrier americanu è di i so antenati, Bulldogs è Terrier, hè una piola in sangue. I vechji Pit Bulls, "cani di pit" o "pit bulldogs", eranu cani d'Irlanda è d'Inghilterra è, in una piccula percentuale, di Scozia.

A vita à u XVIIIu seculu era difficiule, soprattuttu per i poveri, chì soffrenu assai di e pesti di l'animali cum'è topi, volpi è tasselli. Anu avutu i cani per necessità perchè altrimenti serianu esposti à prublemi di malatie è acqua in e so case. sti cani eranu i magnifici terriers, allevatu selettivamente da i campioni i più forti, i più abili è i perseguiti. Durante u ghjornu, i terrieri pattugliavanu a zona vicinu à e case, ma di notte anu prutettu i campi di patate è i terreni agriculi. Elli stessi avianu bisognu di truvà rifugiu per ripusassi fora di e so case.


À pocu à pocu, u Bulldog hè statu introduttu in a vita d'ogni ghjornu di a pupulazione è, da a traversata trà Bulldogs è Terrier, u "bull & terrier", a nova razza chì pussidia esemplari di parechji culori, cum'è u focu, u neru o a tigna.

Questi cani sò stati aduprati da i membri più umili di a sucietà cum'è una forma di divertimentu, facenduli luttà trà di elli. À u principiu di u 1800, ci eranu dighjà croci di Bulldogs è Terrier chì luttavanu in Irlanda è Inghilterra, vechji cani chì eranu allevati in e regioni di Cork è Derry in Irlanda. In fatti, i so discendenti sò cunnisciuti cù u nome di "vechja famiglia"(antica famiglia). In più, sò nati ancu altri lignaggi inglese di Pit Bull, cum'è" Murphy "," Waterford "," Killkinney "," Galt "," Semmes "," Colby "è" Ofrn ". un altru lignaghju di a vechja famiglia è, cù u tempu è a selezzione in a creazione, anu cuminciatu à esse divisi in altri sterpi (o ceppi) cumpletamente diversi.

À quellu tempu, i pedigree ùn eranu micca scritti è debitamente arregistrati, chì parechje persone eranu analfabete. Cusì, a pratica cumuna era di alzalli è di tramandalli di generazione in generazione, pur essendu attentamente prutetti da mischjassi cù altre lignate di sangue. I cani di a vechja famiglia eranu impurtatu in i Stati Uniti versu l'anni 1850 è 1855, cum'è in u casu di Charlie "Cockney" Lloyd.

Alcuni di ceppi più vechji sò: "Colby", "Semmes", "Corcoran", "Sutton", "Feeley" o "Lightner", questu ultimu essendu unu di i più famosi creatori di u Nasu Rossu "Ofrn", chì hà cessatu di creà perchè anu ancu grande à u so gustu, in più di ùn piacè micca i cani cumpletamente rossi.

À u principiu di u XIXu seculu, a razza canina avia acquistatu tutte e caratteristiche chì u facenu sempre un cane particularmente desiderabile: capacità atletica, curaghju è un temperamentu amichevule cù a ghjente. Quand'ella hè ghjunta in i Stati Uniti, a razza si separò un pocu da i cani d'Inghilterra è d'Irlanda.

Sviluppu di u Pit Bull Americanu in i SUA

In i Stati Uniti, sti cani sò stati aduprati micca solu cum'è cani di lotta, ma ancu cum'è cani di caccia, per cullà u cinghiale è u bistiame salvaticu, è ancu cum'è guardiani di a famiglia. Per via di tuttu què, i criatori anu cuminciatu à creà cani più alti è leggermente più grandi.

Questa crescita di pesu, però, era di pocu significatu. Ci hè da tene à mente chì i cuccioli di a vechja famiglia in l'Irlanda di u 19u seculu raramente superavanu i 11,3 kg. Ancu micca rari eranu quelli chì pesanu 15 libbre (6,8 kg). In i libri di razza americana in a prima parte di u 19u seculu, era in realtà raru di truvà un esemplariu di più di 50 liri (22,6 kg), ancu se ci eranu alcune eccezioni.

Da l'annu 1900 finu à u 1975, circa, una piccula è graduale aumentu di pesu mediu APBT hà cuminciatu à esse osservatu, senza perdita currispondente di capacità di prestazione. Attualmente, u Pit Bull Terrier americanu ùn esegue più alcuna di e funzioni standard tradizionali cume a lotta di cani, postu chì i test di prestazioni è a cumpetizione in a lotta sò cunsiderati crimini gravi in ​​a maiò parte di i paesi.

Malgradu alcuni cambiamenti in u mudellu, cum'è l'accettazione di cani leggermente più grandi è pesanti, si pò osservà a nutevuli cuntinuità in a razza per più di un seculu. E fotografie archiviate di 100 anni fà chì mostranu i cani di mostra ùn si distinguenu micca da quelli creati oghje. Ancu, cum'è cù qualsiasi razza chì esegue, hè pussibile rimarcà qualchì variabilità laterale (sincrona) in u fenotipu in diverse linee. Avemu vistu ritratti di cani di lotta di l'anni 1860 chì eranu fenotipicamente parlanti (è ghjudicendu per e descrizzioni cuntempuranee di lotta in lotta) identichi à i muderni APBT.

Standardizazione American Pit Bull Terrier

Questi cani eranu cunnisciuti da una larga varietà di nomi, cum'è "Pit Terrier", "Pit Bull Terriers", "Staffordshire Ighting Dogs", "Old Family Dogs" (u so nome in Irlanda), "Yankee Terrier" (u nome di u nordu) ) è "Rebel Terrier" (u nome miridiunali), per citarne solu uni pochi.

In u 1898, un omu chjamatu Chauncy Bennet hà furmatu u United Kennel Club (UKC), per u solu scopu di registrà u "Pit Bull Terrier", datu chì l'American Kennel Club (AKC) ùn vulia nunda à chì vede cun elli per a so selezzione è a so participazione à a lotta di cani. À l'urigine, era ellu chì aghjunghjia a parolla "Americanu" à u nome è caccava a "Fossa". Questu ùn hà micca appellu à tutti l'amatori di a razza è cusì a parolla "Fossa" hè stata aghjunta à u nome in parentesi, cum'è un cumprumessu. Infine, e parentesi sò state rimosse circa 15 anni fà. Tutte l'altre razze arregistrate in u UKC sò state accettate dopu à l'APBT.

Altri registri APBT si trovanu à American Dog Breeder Association (ADBA), principiatu in settembre 1909 da Guy McCord, un amicu strettu di John P. Colby. Oghje, sottu a direzzione di a famiglia Greenwood, ADBA cuntinua di registrà solu l'American Pit Bull Terrier è hè più in sintonia cù a razza ch'è u UKC.

Duvete sapè chì ADBA hè un sponsor di spettaculi di conformazione ma, più impurtante, sponsorizza concorsi di trascinamentu, valutendu cusì a resistenza di i cani. Publica ancu una rivista trimestrale dedicata à l'APBT, chjamata "Gazzetta Americana di Pit Bull Terrier". L'ADBA hè cunsideratu u record predefinitu di Pit Bull in quantu hè a federazione chì prova di più à mantene u mudellu originale di a corsa.

American Pit Bull Terrier: U Cane Nanny

In u 1936, grazia à "Pete u cane" in "Os Batutinhas", chì hà familiarizatu un publicu più largu cù l'American Pit Bull Terrier, l'AKC hà registratu a razza cum'è "Staffordshire Terrier". Stu nome hè statu cambiatu in American Staffordshire Terrier (AST) in u 1972 per diferenziallu da u so parente strettu è più chjucu, u Staffordshire Bull Terrier. In u 1936, e versioni AKC, UKC è ADBA di u "Pit Bull" eranu identiche, postu chì i cani AKC originali sò stati sviluppati da cani di lotta registrati in UKC è ADBA.

Durante questu periodu di tempu, è ancu in l'anni successivi, l'APBT era un cane. assai caru è pupulare in Stati Uniti, essendu cunsideratu u cane ideale per e famiglie per via di u so temperamentu affettuosu è tullerente cù i zitelli. Hè quandu Pit Bull hè apparutu cum'è un cane di nanna. I zitelli di a generazione "Os Batutinhas" vulianu un cumpagnu cum'è Pit Bull Pete.

U Pit Bull Terrier Americanu in a Prima Guerra Mundiale

Durante u Prima Guerra Mundiale, c'era un affissu di propaganda americana chì riprisentava e nazioni europee rivali cù i so cani naziunali vestuti in uniformi militari. In u centru, u cane chì rapresentava i Stati Uniti era un APBT, dichjarendu quì sottu: "Sò neutru ma ùn aghju paura di nimu.’

Ci sò e corse di pit bull?

Dapoi u 1963, per via di sfarenti ughjettivi in ​​a so creazione è sviluppu, l'American Staffordshire Terrier (AST) è l'American Pit Bull Terrier (APBT) differenziatu, sia in fenotipu sia in temperamentu, ancu se idealmente continuanu à avè a stessa predisposizione amichevule. Dopu à 60 anni di ripruduzzione cù scopi assai diversi, sti dui cani sò oramai razze cumpletamente diverse. Tuttavia, alcune persone preferenu vedeli cum'è duie varietà diverse di a stessa razza, una per u travagliu è una per l'esibizione. In ogni casu, u difettu continua à allargassi quandu i criatori di e duie razze consideranu impensabile per attraversà i dui.

À un ochju senza qualificazione, l'AST pò sembrà più grande è spaventosu, grazia à a so testa grande, robusta, i musculi di a mascella ben sviluppati, u pettu più largu è u collu grossu. Tuttavia, in generale, ùn anu nunda à chì vede cù sport cum'è l'APBT.

A causa di a standardizazione di a so conformazione per scopi di visualizazione, l'AST tende à esse selezziunatu da a so apparizione è micca per a so funziunalità, à un gradu assai più grande ch'è l'APBT. Avemu osservatu chì u Pit Bull hà una gamma fenotipica assai più larga, postu chì l'ughjettivu principale di a so ripruduzzione, finu à pocu tempu fà, ùn era micca pè ottene un cane cù un aspettu specificu, ma un cane per luttà in e lotte, lascendu da parte a ricerca di certi caratteristiche fisiche.

Alcune razze APBT sò praticamente indistinguiscibili da un AST tipicu, tuttavia, sò generalmente un pocu più sottili, cù membri più lunghi è pesu più leggeru, qualcosa in particulare in a postura di u pede. In listessu modu, tendenu à mustrà più stamina, agilità, velocità è forza splusiva.

U Pit Bull Terrier americanu in a seconda guerra mundiale

Durante è dopu u Siconda Guerra Mundiale, è finu à u principiu di l'anni 80, l'APBT hè sparitu. Tuttavia, ci eranu ancu alcuni devoti chì cunniscianu a razza finu à i più minimi dettagli è sapianu assai di l'ascendenza di i so cani, pudendu recità genealogie finu à sei o ottu generazioni.

U Pit Bull Terrier Americanu Oghje

Quandu l'APBT hè diventatu pupulare trà u publicu intornu à u 1980, individui infami cun poca o nulla cunniscenza di razza anu cuminciatu à possedeli è allevà li è, cum'è previstu, da quì. i prublemi cuminciaru à nasce. Parechji di sti novi arrivati ​​ùn anu micca aderitu à l'ubbiettivi di ripruduzzione tradiziunali di anziani allevatori APBT, è cusì hà iniziatu a mania di "cortile", in cui anu cuminciatu à allevà cani aleatorii per massa cresce i cuccioli ch'elli eranu cunsiderati cum'è una merce lucrativa, senza alcuna cunniscenza o cuntrollu, in e so case.

Ma u peghju era ancu à vene, anu cuminciatu à selezziunà i cani cù i criteri opposti à quelli chì avianu prevalutu finu à tandu. L'allevu selettivu di cani chì hà mostratu a tendenza à l'aggressività à a ghjente. In pocu tempu, e persone chì ùn devenu micca esse autorizate producenu cani addivati ​​quantunque, Pit Bulls aggressivi contr'à l'omu per un mercatu di massa.

Questu, cumbinatu cù a facilità di mezi per a simplificazione eccessiva è u sensazionalisimu, hà risultatu in guerra di i media contr'à u pit bull, qualcosa chì cuntinueghja oghje. Inutile dì, soprattuttu quandu si tratta di sta razza, i criatori "di cortile" senza sperienza o cunniscenza di a razza devenu esse evitati, postu chì spessu si presentanu prublemi di salute è di cumpurtamentu.

Malgradu l'introduzione di qualchì cattiva pratica di ripruduzzione in l'ultimi 15 anni, a grande maggioranza di l'APBT sò sempre assai amichevuli per l'omu. L'American Canine Temperament Testing Association, chì sustene i testi di u temperamentu di i cani, hà cunfirmatu chì u 95% di tutti l'APBT chì anu fattu u test u compie cù successu, paragunatu à un tassu di passu di 77% per tutte l'altre razze, in media. U percentuale di passu APBT era u quartu più altu di tutte e razze analizate.

Oghje ghjornu, l'APBT hè sempre adupratu in lotte illegale, di solitu in i Stati Uniti è in America di u Sud. A lotta in lotta si face in altri paesi induve ùn ci sò micca leggi o induve e lege ùn sò micca applicate. Tuttavia, a grande maggioranza di l'APBT, ancu in e gabbie di allevatori chì li allevanu per luttà, ùn anu mai vistu alcuna azzione in u ring. Invece, sò cani di cumpagnu, amanti fideli è animali di famiglia.

Una di l'attività chì hà veramente guadagnatu pupularità trà i fan di l'APBT hè a cuncurrenza drag drag. O tiru di pesu cunserva un pocu di u spiritu cumpetitivu di u mondu di lotta, ma senza sangue nè dulore. L'APBT hè una razza chì eccelleghja in queste cumpetizione, induve u rifiutu di rinuncià hè impurtante quant'è a forza bruta. Attualmente, l'APBT detene record mundiali in diverse classi di pesu.

Altre attività per chì l'APBT hè ideale sò e cumpetizioni d'Agility, induve a vostra agilità è determinazione ponu esse assai apprezzate. Alcuni APBT sò stati addestrati è eseguiti bè in u sport di Schutzhund, un sport caninu sviluppatu in Germania à a fine di l'anni 90.

Se vulete leghje più articuli simili à Storia di u Pit Bull Terrier Americanu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.