Coronavirus è Gatti - Ciò chì sapemu di Covid-19

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Coronavirus è Gatti - Ciò chì sapemu di Covid-19 - Animali
Coronavirus è Gatti - Ciò chì sapemu di Covid-19 - Animali

Cuntenutu

A pandemia causata da u novu coronavirus, chì hè di origine animale, hà suscitatu una mansa di dubbiti in tutte e persone chì gode di a cumpagnia di un gattu è di altri animali domestici in casa soia. L'animali trasmettenu Covid-19? Un gattu riceve coronavirus? U cane trasmette coronavirus? Queste dumande sò aumentate per via di e nutizie di contagioni da i misgi è felini domestici allughjati in zoo in diversi paesi.

Sempre fidendu evidenza scientifica dispunibule finu à avà, in questu articulu PeritoAnimal, vi spiegheremu a relazione di i misgi è u coronavirus è si i misgi ponu avè coronavirus o micca, è se a ponu trasmette à e persone. Bona lettura.


Chì hè COVID-19?

Prima di determinà se u gattu cattura u coronavirus, discurremu brevemente alcuni elementi di basa nantu à stu novu virus. Specificamente, u vostru nome hè SARS-CoV-2, è u virus provoca una malattia chjamata Covid-19. Hè un virus chì appartene à una famiglia cunnisciuta di sti patogeni, i coronavirus, capace d’affettà parechje spezie, cum'è porci, misgi, cani è ancu umani.

Stu novu virus hè simile à quellu chì si trova in i pipistrelli è si pensa chì hà influenzatu l'omu attraversu unu o più animali intermedi. U primu casu hè statu diagnosticatu in Cina in Dicembre 2019. Dapoi, u virus si hè spartu rapidamenti trà e persone di u mondu sanu, presentendu si asintomaticamente, causendu sintomi respiratorii lievi o, in una percentuale più chjuca di casi, ma micca menu preoccupanti, prublemi respiratorii severi chì alcuni pazienti ùn sò micca capaci di superà.


I Gatti è u Coronavirus - Casi di Cuntagione

A malatia Covid-19 pò esse cunsiderata a zoonosi, chì significa chì hè stata trasmessa da l'animali à l'omu. In questu sensu, una serie di dubbi si sò sviluppati: l'animali trasmettenu Covid-19? U gattu riceve coronavirus? Cat trasmette Covid-19? Quessi sò i più cumuni in relazione cù i misgi è u coronavirus chì avemu ricevutu in PeritoAnimal.

In questu cuntestu, u rolu di i misgi hà guadagnatu impurtanza è era spessu interrugatu se i misgi pudianu cuntrae u coronavirus o micca. Questu hè dovutu à u fattu chì alcune notizie riportanu u scuperta di misgi malati. U primu casu di un misgiu cun coronavirus hè statu in Belgio, chì ùn solu hà pruvatu pusitivi per u novu coronavirus in e so feci, ma hà ancu soffertu sintomi respiratorii è digestivi. Inoltre, altri felini, tigri è lioni supposti pusitivi sò stati segnalati in un zoo di New York, ma solu una tigressa hè stata testata. In questu casu, alcuni di elli avianu segni respiratori di a malattia.


In Brasile, u primu casu di un gattu cun coronavirus (infettatu da u virus Sars-CoV-2) hè statu divulgatu à l'iniziu d'ottobre 2020 in Cuiabá, Mato Grosso. U felinu hà cuntrattu u virus da i so guardiani, una coppia è un zitellu chì eranu infettati. Tuttavia, l'animali ùn hà micca manifestatu sintomi di a malatia.[1]

Finu à u ferraghju 2021, solu trè stati avianu registratu notificazioni di cuntagione da animali domestici in Brasile: in più di Mato Grosso, Paraná è Pernambuco, secondu un rapportu da CNN Brasil.[3]

Secunnu l'Agenzia di Cuntrollu di l'Alimentazione è di a Droga è i Centri di Cuntrollu di e Malatie di i Stati Uniti (FDA è CDC, rispettivamente), idealmente, durante a pandemia in cui vivemu, evitemu di espone i nostri cumpagni pelosi à l'altri populi chì ùn campanu micca in a vostra casa per chì ùn currinu mancu un tipu di risicu.

I rapporti di cuntagione di u novu coronavirus trà l'animali sò cunsiderati estremamente bassi finu à avà. È in questu altru articulu PeritoAnimal puderete vede chì cane pò rilevà u coronavirus.

I gatti ponu infettà l'omu cun Covid-19? - Studii realizati

Innò. Tutti i studii publicati fin'à avà dicenu chì ùn ci hè prova chì i misgi ghjucà un rolu impurtante in a trasmissione di u virus chì provoca Covid-19. Un grande studiu publicatu à l'iniziu di nuvembre di u 2020 hà cunfirmatu chì i cani è i misgi pudianu daveru esse infettati da u coronavirus di tippu Sars-CoV-2, ma chì ùn puderanu micca infettà l'omu.[2]

Sicondu u veterinariu Hélio Autran de Morais, chì hè prufessore in u Dipartimentu di Scienze è direttore di l'ospedale veterinariu di l'Università di l'Oregon in i Stati Uniti è hà guidatu a più grande rivista scientifica mai fatta nantu à u sughjettu, l'animali ponu diventà reservorii di u virus, ma micca infettà e persone.

Ancu secondu a rivista scientifica, chì hè stata publicata in a rivista Frontiere in Scienze Veterinarie, ci sò casi di hamsters è visoni chì eranu ancu infettati è chì a ripruduzzione di u virus in cani è misgi hè assai chjuca.

Cuntagione di coronavirus trà l'animali

Altri studii anu dighjà signalatu chì i misgi ponu cuntrattà u coronavirus è ancu infecta altri misgi sani. In quellu stessu studiu, i furetti si trovanu in a stessa situazione. D’altronde, in i cani, a suscettibilità hè assai più limitata è altri animali, cum'è i porchi, e ghjalline è l'anatre, ùn sò mancu appena suscettibili.

Ma micca panicu. Ciò chì l'autorità sanitarie dicenu da i dati raccolti finu à quì hè chì i misgi ùn anu micca rilevanza per Covid-19. Attualmente, ùn ci hè evidenza chì l'animali domestici trasmettanu a malattia à l'omu.

Eppuru, hè raccomandatu chì e persone chì sò positive per u coronavirus lascianu i so misgi in cura di a famiglia è di l'amichi o, s'ellu ùn hè pussibule, mantenenu e linee guida igieniche raccomandate per evità di infettà u felinu.

Coronavirus felinu, à u cuntrariu di u virus chì provoca Covid-19

Hè vera chì i misgi ponu avè coronavirus, ma di altri tippi. Cusì hè pussibule di sente parlà di sti virus in u cuntestu veterinariu. Ùn si riferenu micca à SARS-CoV-2 o Covid-19.

Dapoi decennii, si sà chì un tippu di coronavirus, chì hè diffusu in i misgi, causa sintomi digestivi, è chì generalmente ùn hè micca seriu. Tuttavia, in certi individui, stu virus muta è hè capace di scatenà una malattia assai grave è mortale cunnisciuta cum'è FIP, o peritonite infettiva felina. In ogni casu, nimu di questi coronavirus felini ùn sò micca relativi à Covid-19.

Avà chì sapete chì i misgi piglianu coronavirus, ma ùn ci hè prova chì possinu infettà una persona cù u virus, puderete interessà à leghje st'altru articulu nantu à e malatie più cumune in i misgi.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Coronavirus è Gatti - Ciò chì sapemu di Covid-19, vi ricumandemu di entre in a nostra sezione nantu à e malatie virali.