U mo cane marca u territoriu à l'internu, cumu possu evità lu?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
U mo cane marca u territoriu à l'internu, cumu possu evità lu? - Animali
U mo cane marca u territoriu à l'internu, cumu possu evità lu? - Animali

Cuntenutu

Avete un cane chì alza a gamba, urina in interni è nantu à qualsiasi superficie, locu o oggettu? Ciò significa chì u vostru animale domesticu vole dimostrà a so presenza, cusì hè marcatu territoriu. Benchì stu cumpurtamentu di u cani sia cumpletamente nurmale, hè ancu nurmale per voi di sentite frustratu cun questu cumpurtamentu è vulete cambiallu.

Cunnosce e cause pò aiutà ti à identificà u megliu metudu per fermà queste marcature costanti in interni. Tandu vi tocca à voi di pruvà à spiegà e regule di a casa à u vostru cane in modu da pudè capisce.

Per aiutavvi, in st'articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu cumu impedisce à u vostru cane di marcà u territoriu in casa, vi mostranu alcune tecniche per capisce è evità stu cumpurtamentu prima chì u vostru cucciolu piglia ogni duminiu di a casa.


L'impurtanza di marcà u territoriu per i cani

Noi umani vedemu l'urina cum'è qualcosa di sgradevole, ma per un cane hè qualcosa di grande impurtanza è valore in parechji modi, micca solu fisiologicamente. Attraversu l'odore di l'urina un cane hè capace di mandà missaghji à altri cani. Questi messaghji spazianu da u territoriu persunale, l'ordine è a ghjerarchia suciale, finu à a vuluntà di accuppià. I cani usanu marcature per mustrassi, per mostrà l'autorità è a pruprietà in relazione à l'ogetti, i lochi è ancu e persone.

Pò accade ancu chì i cani cummencinu à marcà in i lochi induve ùn l'anu micca fattu prima, perchè sò in un statu di stress. Cunsiderate se u vostru cane travaglia un episodiu di ansietà di separazione induve i sentimenti di insicurità ponu nascere. L'esperti indicanu chì marcà u territoriu hà a capacità di custruisce a fiducia di i nostri cumpagni canini. Inoltre, u vostru cane pò esse sentitu minacciatu da una situazione nova o da un cambiamentu improvvisu di l'ambiente o di dinamica in casa.


Per esempiu, una mossa, l'arrivu di un novu criaturu, un novu animale domesticu, un novu cumpagnu, una visita o ancu una ristrutturazione di casa. Se altri animali ghjunghjenu, in particulare cuccioli è misgi, u cane pò esse attrattu da l'odore di u corpu è marcà i lochi per i quali passa, questu include scarpi, tappeti è vestiti.

Hè impurtante sapè chì a maiò parte i cani chì sò sterilizati prestu ùn marcanu micca di solitu u territoriu in casa. Hè megliu per esse sicuru chì dispiace, è ancu per esse assai sanu per u vostru animale domesticu.

Urinare hè una cosa, marcà hè un'altra

Duvemu esse attenti à ùn cunfonde u marcatu di l'urina cù u fattu di urinà, per un cane ùn hè micca listessu marcà u territoriu per via di sta azzione cum'è per alleviare una vescica piena. Per questu vulemu dì chì ancu se u vostru cucciolu hè assai bè educatu per ùn fà i so duveri, questu ùn significa micca chì ellu considera incorrettu di marcà u territoriu. A motivazione di u cucciolu hè tutalmente diversa, dunque serà un cumpurtamentu diversu.


Quandu un cane marca u territoriu, a quantità di urina hè menu. Dunque, se truvate grandi fiumi d'urina in terra, hè perchè u vostru cucciolu ùn pudia più pigliallu è hà svultatu a so vescica.

Vale à dì ancu chì l'appuntamentu hè fattu in casa di solitu nantu à una superficia verticale cum'è una porta, un tavulinu, un pezzu di mobili o qualsiasi altru ogettu, per stranu ch'ella possa parè. Questi oggetti sò di solitu novi, anu un odore diversu è scunnisciutu, ancu se u vostru cane pò perfettamente ripetelu se li piacianu assai. Questu pò diventà una ossessione possessiva cun elementi o spazii in casa. Tuttu in casa serà u vostru, ancu voi pudete diventà.

Un altru fattore da cunsiderà sì u vostru cucciolu di colpu cummencia à marcà u territoriu à l'internu di manera custante pò esse u fattu chì soffre di una infezione di a vescica o di una infezione di l'urinariu è a so voglia di dimissione hè assai urgente. In questu casu, pigliate u vostru cane per vede u veterinariu per scartà pussibule malatie.

Cumu impedisce à u mo cane di marcà u territoriu in casa

In PeritoAnimal parlemu sempre di prevenzione. A sterilizazione à una ghjovana età aiuta à fermà stu tippu di comportamentu in a maiò parte di i cani. A sterilizazione pò prevene a furmazione di diversi tippi di abitudini., cume marcà u territoriu à l'internu. Per i cuccioli più vechji, questu puderia travaglià ancu s'ellu ùn hà micca u listessu effettu. In questu casu, duverebbe esse quellu chì ferma stu cumpurtamentu. Per questu, pruvate i seguenti furmazione basata nantu à a supervisione:

  • Duvete chjappallu in l'attu è curregge immediatamente u comportamentu. U vostru cane hà da cumincià à sente chì ciò ch'ellu face ùn hè micca ghjustu.
  • Un metudu intensu di supervisione hè necessariu. Duvete esse costante è dedicàvi à a missione di finisce questu abitudine. Cù un bonu impegnu è furtuna, un coppiu di settimane o menu tempu di currezzione basterà.
  • Ùn limitate micca u so accessu à l'acqua, in fatti, u vulete chì beie più acqua. L'acqua potabile aiuta à purificà u sistema urinariu è impedisce l'accumulazione di batteri chì rendenu a situazione peghju.
  • Durante questu prucessu tenite u vostru cucciolu in una zona di a casa induve pudete sempre vedelu. Chiudite e porte in altre parte di a casa o mettite barriere per limità u vostru accessu à altri lochi induve avete marcatu.
  • Osservate u cumpurtamentu di u vostru cane è siate cuscenti di i segnali di pre-marcatura cum'è annusà è girà. Riempite una lattina o una buttiglia di plastica cù piccule petre, è appena cuminciate à alzà a gamba, scuzzulate a lattina per attirà a so attenzione. Questu interromperà è romperà cun focus. Quandu si volta per vede l'ughjettu sonu, serà u vostru mumentu, dite "fermu" fermu.
  • Felicitallu è ricumpensallu quandu cambia u so cumpurtamentu, piscia induve vulete è marcà in u locu ghjustu, fora di casa. I cani amparanu rapidamente da risposte positive à e so azzioni. U messagiu chì vulete mandà à u vostru cane hè chì marcà u territoriu ùn hè micca male, ma marcà in casa ùn hè micca u locu ghjustu.
  • Se u vostru cane marca perchè soffre d'ansietà di separazione, quandu surtite da a casa pruvate à lascià un oggettu o articulu chì puzza cum'è voi. Questu pò esse abbastanza per risolve a vostra ansietà.
  • U nasu di un cane hè assai putente. Pulite accuratamente ogni locu induve avete marcatu u territoriu, perchè ùn avete micca sentieri di profumi, altrimenti vulerà vultà indietro è marcallu sopra. Evite pulitori basati in ammoniaca. L'ammoniaca, quandu si trova naturalmente in l'urina, farà chì u cane si senti ancu di più attrattu, è voi, invece, ùn sapete micca u mutivu di a vostra ossessione.