U mo misgiu ùn vole micca andà à u veterinariu, chì fà?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
U mo misgiu ùn vole micca andà à u veterinariu, chì fà? - Animali
U mo misgiu ùn vole micca andà à u veterinariu, chì fà? - Animali

Cuntenutu

Andà ind'è un veterinariu cù un gattu nervosu, eccitatu è ancu aggressivu hè un prublema cumunu chì parechji pruprietari di ghjatti anu. Ancu s'ellu ùn accade micca sempre per a stessa ragione, a realità hè chì i cunsiglii sò utili per parechji casi.

Piglia un gattu fora di a so zona di cunfortu hè qualcosa chì a maiò parte di i felini ùn li piace micca, ma duvemu fà tuttu u pussibule per avè una migliore accettazione di a situazione.

Se vulete cunnosce i cunsiglii di PeritoAnimal, cuntinuate à leghje st'articulu chì duvete fà sì u vostru misgiu ùn vole micca andà à u veterinariu è pigliate u vostru animale à u veterinariu una volta per tutte senza incidenti.

Migliurà a percezione di i misgi

Pare chì quandu ellu pigliessi a scatula di trasportu di u misgiu, sà digià e so intenzioni, ciò chì hè propiu veru. I misgi percettenu è ricordanu situazioni chì anu dighjà campatu, soprattuttu s'ellu ùn sò micca stati à u vostru piacè.


A realità hè chì per purtà u vostru misgiu à u veterinariu senza incidenti duvete abituallu à viaghjà da chjucu è à scuntrà novi parsoni chì u toccanu. S'ellu ùn hè statu pussibule fin'à avà per pruvà à familiarizà vi cù a situazione, vi daremu qualchi cunsigliu:

Duverebbe esse naturale è mantene una attività calma per tuttu u prucessu, sè site nervosu u ghjattu a rimarcerà prestu. Per quessa, hè impurtante chì pigliate u vostru tempu per assicurà a serenità in ogni momentu.

Hè assai impurtante chì ùn pruvate micca à stringhje u gattu troppu duru è d'esse nervosu, chì cusì rende a vostra percezione di a situazione assai peghju.

Passi da seguità per piglià u vostru misgiu à u veterinariu

Se vulete andà à u veterinariu cù u vostru ghjattu senza prublemi, seguitate i cunsiglii chì vi daremu quì sottu:


  1. Per cumincià deve uttene u ghjattu in a cassa di spedizione, dunque hè di primura chì questu sia cunfortu per ellu è chì u faci entre senza prublemi. Per questu, hè impurtante di lascià aperta à mezu à a casa prima d'andà à u veterinariu, lascendu dolci in l'internu (per esempiu), cusì entrerà è esce ogni ghjornu è mette in relazione a scatula di trasportu cù qualcosa di pusitivu, u trattà. Oltre à aduprà l'alimentu, pudete includere una manta o oggetti chì ti piaci à cumincià à piace a vostra scatula di trasportu o almenu per chì ùn pare micca cusì male.
  2. Una volta chì avete riesciutu à migliurà a relazione trà u misgiu è a scatula di trasportu, duvete preparavvi per l'appuntamentu di u veterinariu è quandu u ghjattu hè in l'internu duvete offre li un trattatu è chjude a scatula. Ignora a miaulazione è ricumpensala quandu hè tranquilla è calma.
  3. Durante u viaghju pruvate avè una vittura calma perchè u ghjattu ùn vede micca a situazione cum'è stressante, pudete copre un pocu per generà una accettazione più grande da parte soia.
  4. U veterinariu duverebbe offre più dolci è pruvà à esse affettuosu cù u misgiu, pudete cunsultà u specialistu s'ellu ci hè un pruduttu omeopaticu per rilassassi è migliurà a qualità di e visite à u veterinariu.

Se u viaghju à u veterinariu hè un pocu longu, allora vi raccomandemu di cunsultà e nostre raccomandazioni per viaghjà in vittura cù un gattu per andà bè.